21 Mart 2011 Pazartesi

ihanet




Gelen mail benim adresime gelsede aslında bana değildi.


Bir hata yapmıştı gönderen insan Ve nasıl olduysa olmuş hiç tanımadığım insanların hayatına tanık olmuştum


Ama keşke olmasaydım diyecegim şekilde.




Maili gönderen kadın


*sevgilim dediği erkek ve karısının fotografını


*kendısının fotografını ve


*sevgılısının oglunun fotografını eklemıstı maılıne


Ve şöyle dıyordu

ilişkimizden karısının haberı yok


ben onu sevıyorum cocuğu da var ama artık napalım .

karısı , kadın olsaydı da tutsaydı elinde!


Olay zaten kabul edilemez bir boyuttayken bu kadının düşünce tarzı da çok hastalıklı bence

*ne yapalım tutaydı elinde* demek ne kadar zalimce

demek kendisi de yarın tutamazsa elinde erkekler böyle istedıgı gıbı dolaşsın ondan ona

* öyle mi?

*bu durumda suç kimin ?

*kadının ! ....e tutaydı elinde

İşte bu kadar basit

demek ki bu kadar ucuz..

....


Fotograftakı gercek eş ,guzel zarıf bır kadındı eşine sıkı sıkı sarılmıs oyle poz vermıstı, çocukları sevımlı şirin .

babasıyla içice guzel aıle tabloları


..


Gördugumde çok uzuldum

Aldatma ... Aldatılma her yerde var

Ne yazık kı yaşanıyor ama tanık olunca daha da kötü gelıyor ınsana

Hiç bir şeyden habersız eşini seven bır kadının ugradıgı bu durumun bence en buyuk sorumlusu yanındakı erkektir.

Boyle yaşanan bır suru hayat var .Ya kırılma noktasına gelıyor bıtırıyorlar ılıskılerını

Ya da sürüyor belkı ama örselenmıs hayatlar olarak


...


Keşke hayatta hiç böyle şeyler olmasaydı dıyorum.

21 yorum:

Vladimir dedi ki...

Keşke insanlar ilişkilerini bitirebilecek cesareti gösterebilseler ya da noksan giden yönleri paylaşıp karşısındakine onları düzeltecek şansı tanımayı deneseler. Ben evli erkeklerin karılarını aldatmalarını çok adice buluyorum. Evde bekleyen bi kadın garantisi varken, onun üstüne bütün mesuliyetleri yıköışken gezip havalanmak kolay. Nasılsa seni beklemesi garanti, nasılsa yeni kadınla yürümesse evdeki çantada keklik. Çok adice, affedilir gibi değil. Evli kadınların ise kolay kolay bu tarz ikiyüzlü ilişkiyi uzun süre yürüteceğini düşünmüyorum.

mit dedi ki...

İşte bir insan müsvettesi daha... "Tutsaydı elinde" ha? Bu kadar basit mi ya? Haydi kadına acımıyorsun anladık, çocuklar ne olacak be kadın?!

Ama gün gelir devran döner, aynı şey onun da başına gelir. O gün "Ne yapalım, tutsaydın elinde" der biri ona ve BAM!

öykü dedi ki...

Vladimir

Bır de bunu mnarıfetmıscesıne konusanları da var

toplum da cok rıyakar bence
mesela bunu yapan erkegı kolayca affedebılıyor

normalmıscesıne kabul edılmesını bekleyebılıyor


burda bunu yapan kadın kadar erkek te ıgrenc bence...

öykü dedi ki...

mit
benden de
BAM BAM BAM hatta Bammmmm!


:)

komançi dedi ki...

çok kötü bir mail gelmiş yaa. o bayanın kurdugu cümleye yorum yapmak istemiyorum. keşke kendine ait birine sahiplenseymiş.

öykü dedi ki...

Komancı
hem de o kadar kotu kı

okudugumda
ne yapmalı yı sorguladım

fotografları gercek eşe mi gondermelı ?

adama mı gondermelı ? bak nasıl bı kadınla bırlıkle oluorsun neler soyluyor dıye

ya o mınık cocuk?
o da bu ! adama baba dıye sarılıyor


sımdı butun bunları dusununce olay gercekten cok agır

keske bana hıc gelmeseydı dedırtıyor ınsana


olay her yonuyle agır ve kotu cunku

öykü dedi ki...

ve dahıl olmamak en dogrusu


olayı kendılerı cozmelıler

dokunsan bı sekılde
dökulecek
sebebı olmak ta zor.

BALLI LOKMAM dedi ki...

Keşke, keşke böyle çirkinleşmeden bir şeyler bitirilebilse. Bence en masumu eş ama hakkında söylenene bak. Yazıkkk....

öykü dedi ki...

evet ne yazık kı burda tek masum ınsan



ve o mınık yavru :(

Şerife dedi ki...

sen tanımadığın bir hayata bu kadar üzülmüşün ben geçen hafta öğrendiğim gerçeklerle 1 hafta uyuyamadım keşke kimse kimseyi aldatmasa keşke insanlar bitti dediği yerde çekip gitse

öykü dedi ki...

Ah:(


Bıldıgın tandıgın ınsanlarla daha guc gercekten de


cok korkunc bısey:(
Allah kımsenın basına vermesın

y. dedi ki...

bir de karının sana vermediklerini diye bir cümle vardır ki, karşılaşınca şok olur kalırsınız.. hani nedir verilemeyen orası da mechul.

komançi dedi ki...

bence sil gitsin maili.

annesiningülü dedi ki...

yuva yıkanın yuvası olmazmış bunu bilirim ben. Gün gelir kendide aynı duruma düşer. Yazık çocuk var bide. çok üzüldüm tanımadığım halde :(

öykü dedi ki...

sevgılı y

aranan tek sey
heyecandır bence
ve bu heyecan araysında ne yazık kı ona o kadar emek vermıs yıllarını vermıs eş karalanır
eksıklenır
onun sana veremedıklerı gıbı olmaması gereken cumleler kurulur

cok buyuk bı haksızlıktır bu bence

öykü dedi ki...

komancı
ne kadar aynı bakıyoruz olaya


ben kısa sure dusundum ne yapabılırım dıye

karısmamak en dogrusu en guzelı geldı

ve sıldım.

öykü dedi ki...

Baharcım
ben de bı kocasına sıkı sıkı sarılmıs kadına bı de mınık cocuklarına baktım

gercekten de cok uzucu.....

Adsız dedi ki...

Hiç başıma gelmez derdim .....

öykü dedi ki...

Seldadım ....

Ne olursun yanlıs anladın Öyku de
:(

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

Tüm içtenliğiyle 'keşke' diyor Öküz; 'keşke dediğin gibi olsa/olabilse hayat'.......

öykü dedi ki...

evet KEŞKE...