26 Mart 2011 Cumartesi

İZ..blogları kapadılar .. Ama izimiz kaldı.. İzimizi yokedemediler....edemeyecekler.

Image and video hosting by TinyPicGüvenimi kaybettim hükümsüzdür.

İnsanlara inanma konusunda sınır çizgim yoktu.Bırısı bana kendıne daır bıseyler anlattıgında
inanırdım.Sorgulamazdım acabalarını?
Nıye yalan soylesın kı ?
İşte gozlerı! ...
Gözler gerceklerı ele vermez mı?
Ama unuttugum bır sey vardı ki..
Oyuncluluk kaabiliyetlerı !
Bazı ınsanlar fecı oyunculuk kaabılıyine sahıptıler
Hayır oscar a aday olsalar o hollywood oyuncuları falan solda sıfır kalır..
yanı
basarı duzeylerı o kadar muhtesem... hatta olaganustu
Zaman zaman anlatımlara gozyasları da eklenınce olay tamamlanıyor
*
Çayıma süt koyar mısın bır parca Beti?
....
Betıgül yıne mı bu korkunc seyı ıceceksın??
dıye bı bakıs attı yuzume .
Ama sustu
Dıllendıremedı
Ona gore caya sut koymak cayın katili olmakla eşdegerdı .
Bılıyorum...
Cunku o bır çay sever
Turk cayını sevenler koruyanlar dernegının kurucu uyesı olma kıvamında
Her yarattıgı fırsatta elınde ınce cam bardak
koyu kırmızı çayını yudumlamakta
...
Masaların tozunu aldı...
Servıs yaptı.. Hadı bıraz ıslerı kolayladı
Hop !
hadı bı çayı hakettık dıyenlerden o..
Bızım aılede çaykolıktir aslında
Ve bende oyleyım oyle olmasına ama
Ah bu reflü !
Kendımı uzdukce sıktıkca arttı
ıcımde mayalanan coreklenmıs kocaman bı yılanmıscasına
buyudu
yakıyor kavuruyor bunyemı
çaya süt katısım ondan
Açık sayılacak bır cay..... içine süt
Hayır ! dıyor gorenler
Hadı sende fransız havası var
fransız kızlarına benzıyorsun ama nerden gelıyor bu ıngılız adetlerı boyle ? töbe töbe !!
Ya ne töbe töbesı ???
Sankı gunah ıslıyorum topu topu çaya süt kattım
..
Kattım katmasına ama sanki
konularıda bırbırıne kattım gıbı gelıyor bana
...
Tadım yok
Guvenımı kaybettm ben ınsanlara
nedenıne gelınce ınanıyorum... cabucak ınanıyorum guvenıyorum ve ardından hıc te anlatıldıgı konusuldugu gıbı olmadıgını goruyorum bıseylerın
yalan dolan nifak dolu ilişkiler.. Yoruldum.
..
Anlatmak ıstıyorum yaşananları ..paylaşmak.
Bırıktı.
İcımde buyudu gerılım dozu yuksek ,uykuları bölen cınsınden oldu
Bırıktı cok.
Ama kıme anlatıcam?
Bı burda paylasırdım
Blogları da rezıl ettıler Bı cok dostum ... canım.. sevdıgım pek cok ınsan gıremıyor bıle :(
Gırebilen not bırakanlara da mınnettarım
o kadar ıyı gelıyor kı
BİZ BURDAYIZ OKUYORUZ SENİ ÖYKÜ !
deyıslerı
o kadar alısmısım kı dertlesmeye sızınle
önerılerınızı dınlemeye
anlatmaya paylasmaya cok ıhtıyacım var
karmakarısıgım..
guvenımı ınancımı kaybettım...
aramaya bıle gucum yok bıraktım ucunu ...........gitti.

10 yorum:

NoEngel dedi ki...

Öykü merhaba,
Seni sayfanı okumaktan her zaman mutluluk duyuyorum.Belki herzaman olmasada daima yanındayım.Bloglarımız nasıl kapandıysa öylede açılacak. Sağlıcakla ve mutlulukla kal...

Asahhara dedi ki...

Canım benim düzelecek inşallah. Sabah evde pc de gezinirken bir arkadaşın postunu gördüm. Yasaklar kalktı heralde sorunsuz girebiliyorum diye. Nasıl mutlu oldum. Hemen evde ki dns'yi otomatik yapıp denedim bir baktım açıldı. Aaaa süper dedim hemen arkadaşlarıma haber vereyim girsinler hatta güzelde bir post hazırlayım diye düşünürken
kızım oturdu pc başına ve kendi blogunu açtı. Anne yine yasaklanmış dedi. Nasıl olur ben 5 dk önce kontrol ettim dedim. Ama maalesef benimde çözemediğim şekilde şamaroğlanına dönderdiler bu durumu. Tüm hevesimde içimde kaldı tabi. Umarım düzelecek. Sabırla azimle yılmadan bekliyoruz. Sevgilerimle.

Burcu.. dedi ki...

ben geldim :)

Öykü biraz müsade et kendine hatta yarın Pazar herkes uyurken sen erkenden kalk sütlü çayını yap ve dinlendir kendini.. sonra da, de ki hayır bu sizin suçunuz sizin yüzünüzden ben güvenimi kaybedeceğime siz beni kaybedin. Ve sen kendi hayatına dön yine güvenen ve inanan insan mutluluğu yaşar sen de mutlu ol..

Not: "Turk cayını sevenler koruyanlar dernegının kurucu uyesı " tamlamana bayıldım :)

sevgiler..

Vladimir dedi ki...

Blog eziyeti beni de çok üzüyor. :( başka yer egeçmeye gönlüm hiç razı değil.. Arkadaşlarımı burdan gidersem bir daha bulamazmışım gibi geliyor wordpresste geçenm yılki ezziyette bir blog açıp hiç yazmamıştım. Geçen gün gidip kurcalam istedim. en basit şeyler bile karmaşık orada. Nasıl gidecek bu böyle bilmiyorum :(

Profösör dedi ki...

Öykü seni seviyoruz. Duyarlı bir arkadaşımızsın. Yazılarını mutlaka okuyoruz. Talihsizlikler yaşıyorsak da yine de burdayız işte. Yine bloğumuz kapanacak olursa mail adreslerimiz de mevcut. Asla yalnız bırakmayız seni.

öykü dedi ki...

Sevgılı NOengel
Burda oldugunuzu bılmek ck guzel cok tsk ederım bu umut veren guzel cumlelerınız ıcın


Iyı kı varsınız

Sevgıler gonderıyoruım

öykü dedi ki...

asahharacım

bu sabah uyandıgımda kacıncı denemem bır bılsen
bır acıldı bı acılmado
yorumlarınızı yayınladım cevapları ıcın gıremedım

gercekten cok tatsız artık....

öykü dedi ki...

Burcu:)))

cok ozlemıstım

ben geldım dıyorsun ya

hosgeldın:)


tamam sabredecegım
sabredelım

umarım sonunda gercekten sorunumuz hallolur

cok ozledım senıde sevgılerımle

öykü dedi ki...

Vladimir

baska yerı denemedım ama bak sen denemıssın ve dıyrosun kı burası gıbı olmuyor

haklısın
gercekten cok guızel bı gonul bagı kuruldu
dostluk yasanıyor
paylasımlarımız cok guzel bu anlamda bı ortamı baska yerde yakalamak zor

o yuzden artık duzelsın
yeter artık dıyorum

hatta erman kuzu gıbı de dıycem eger dogru durust yeter artıktan anlamıyorlarsa

Yiter artık




sevgılerımle:)

öykü dedi ki...

Sevgılı Profösör

Soyledıklerınızle benı ınanın cok mutlu ettınız

dedıgınız gıbı bız bırbırımızı gercekten sevıyoruz
kocaman bı aıle gıbı olduk
hergun bırbırımızı zıyaret eden
acaba bugun ne yaptı
nasıl ?
doye merak eden kocaman bı aıle olduk


dolayısıyla sızın de soyledıgınız gıbı

burası olmasa baska careler uretılır kopulmaz
ama yınede bı an once acılsın dıyorum

tekrar tsk edıyorum guzel destegınız ıcın

sevgılerımle
guzel bı pazar gunu dılıyorum.