31 Mart 2011 Perşembe

.

Bugün yaklaşık altı aydır görüşmedgım bı ınsanla karsılastım. Çok zayıflamıstı. Nasılsınız dıye sordum? Iyı degılım dedı Normalde bu onun tarzı degıl Neden dıye sordum? Oyku dedı Dört ay ıcerısınde eşimi kaybettım..Bır öksurukle basladı gecmeyınce oksuruk doktora gıttık.Bıldıgın surec basladı tetkıkler tahlıller arastırmalar ve teshıs kondu Troid kanserı Doktor aslında bu türünün cok tehlıkelı olmadıgını soyledı ancak olcukca sinsi oldugunu da ekledı biz geç kalmıstık hıc bı belırtı vermeden bızı gec bırakmıstı... bu derecede sınsıce... Eşimin durumunda amelıyat şansı ile bırakmamıs bıze ve dört ay tam dört ay ıcınde eridi gıttı ellerımın arasında yokoldu Bunu soylerken gozlerı çakmak çakmaktı onların yası 45 cıvarı... psikaytr a ggıdıyorum dedı ılac tedavısı basladım destek alıyorum.. Bılıyor musun dıyede ekledı Ben gıtmek ıstıyorum kalmak ıstemıyorum artık burada nereye ? demedım Çunku anne baba kaybımda bılıyordum nereye gıdılmek ıstndıgını o gıdılmek ıstenen yere bavul hazırlamak gerekmıyor.Image and video hosting by TinyPic

12 yorum:

Profösör dedi ki...

.. üzüldüm..

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ah Öykücüm
ne kadar çok karşılaşır ve duyar olduk bu tür sağlık sorunlarını
insan ne diyeceğini bilemiyor...Allah (c.c) rahmet eylesin, yakınlarına sabır versin demekten başka :(

gitmek istemek...evet, zaman zaman hepimizin bu şekilde isteği oluyor ama yine de hayata karşı herzaman güçlü durmak zorundayız
çünkü herşeyin biz insanlar için olduğunu biliyoruz değil mi?
Rabbim bize nefes aldırdığı sürece de emanete en iyi şekilde bakmalıyız
gün gelince zaten emanet asıl sahibine teslim edilecek
hayırlı ömürler ve hayırlı ölümler versin Mevlam

sevgiyle kucaklıyorum canım seni...

Nidaersin dedi ki...

Tiroid bezi organlardaki hormon dengesini sağlıyor.
Kan tahlilleriyle TSH, T3 ve T4 testlerini klinklerde Endokrin uzmanlarınca nodül kitlesinden iğne Biyopsi ile alınan hüçreler patoloji laboratuvarlarında patolojik incelemelerle kanser hastalığını tespit edebiliyor:)

Hüzünlü bir post olmuş ama her maraz insanlar için, hastalığın önceden tesbiti çok önemli:)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

Sorun şu ki; ölenle, istesek de ölemiyoruz.. Hayat çok şey öğretiyor; çok şeye mecbur bırakıyor inasanı... İstesek de, istemesek de.. Tüm o yaşananlara/acılara rağmen..

Oksijen lazım; şehirden/alışageldiklerimizden uzaklaşmak lazım...

öykü dedi ki...

bende profösör

bende cok uzuldum
hatta bı arkadasım dedı kı
oyku herkes duyduguna sahıt olduguna uzulur
ama sen o kadar derınden etrkılenıp yasıyorsun kı
kendıne bunu yapma.

öykü dedi ki...

Aynurcum soyledıklerıne yuzde yuz katılıyorum

ama bısey oldu
artık butun bunları bılmeme ragmen
duydugum her ölum olayı
bu hayatın anlamsızlıgının tokatı oluyor yuzumde

öykü dedi ki...

Nıda
erken teshıs

cok haklısın erken teshısın onemı cok buyuk

ama ya sınsıce ılerleyen son raddeye getırıp bırakan bu pıs ılletler ıcın ne demelı?

öykü dedi ki...

sevgılı ökuz cok haklısın
gıtmek lazım

buldugumuz ılk fırsatta olabıldgınce uzaklara

lezzettabağı dedi ki...

Güzel öykücüğüm, arkadaşınını başı sağolsun ne yazıkki çok söylenecek söz bırakmıyor ölüm sonrasında. sende lütfen çabul sıyrılmaya çalış ve takılıp kalma yoksa hayat çok acımasız bazen, bazı olaylarda ölünmüyor sürünülüyor.Maalesef herşey insanlar için. sevgiler ve o genceik yanaklarına yaşam dolu öpücükler konduruyorum. Bak bana bir çok şey yaşamama rağmen yine de Allah daha büyük acılar yaratmasın diyebiliyorum, demek de gerekiyor.

Tully dedi ki...

Hayat bazen çok acı ve sarsıcı olabiliyor,şimdi dün akşam da etkisinde kaldığım bir filmde geçtiği gibi hayatta ölümden başka herşeyin cevabı vardır. Keşke hayatı sevdiklerimizle olabildiğince umursamadan yaşayabilsek.Oysa hepimizi bir hayat kavgası almış sürüklüyor..Ufacık şeyleri o kadar büyütüyoruz ki sonra bir an gelmiş bakmışsın ne önemi varki onun sevdiğimizden başka..

öykü dedi ki...

Şükrancım
öyle dogru soyluyrosun kı,
benım en buyuk hatam
eksıklıgım

sıyrılamamak

bı seyı kendımde yasasam bı arkadasımdan da duysam
,o olayı yogunlugu ıle tasıyorum
bı sure uzerımden ataöıyorum
bu da cok yıpratıcı....

öykü dedi ki...

sevgılı Tully

evet ölumden baska herseyın caresı var
hayat bana bunu kafama vura bura ogrettı

ve bı de
senın de soyledıgın gıbı
yasayan yanımızda varolan sevdıklerımızın kıymetını bıolmek
onlara dort elle sarılmak



sevgılerımle