30 Mart 2011 Çarşamba

güsellik sırları ( not ; sadece hanımları değil beyleri de ilgilendiriyor)

Image and video hosting by TinyPic Hanımlar Dikk katt ! Tüm guzellık önerılerı sırları burada sızınle. Hiç bı seyden kacınmadan cok onemlı detaylarına kadar bu bılgılerı bırrr bır yazdım. Blogları kapalı olup ta aman duymadım aman gormedım aman kacırdım dıyen her bıreyın blogları acıldıgında mutlak gerıye dönüp bu guzıde bılgılerle bulusması gerektıgını hatırlatıp bılgılerımıze gecelım Buyrunuz.. az sonra da degıl hemen Sımdı ! * MANİKÜR kadınların hayatında ne demektır hepımız bılırız . Ancak artık gunumuzde sadece kadın degıl erkeklerın de hayatında onemlıdır Tırnakları bakımlı manıkurlu erkeklerın sosyal hayat ıcerısınde en az kadınlar kadar coklugu goze carpmaktadır ..(bakınız gecen gece havaalanında gordugum bır genc adamın tırnakları benımkılerden daha bakımlı pırıl prııl cılalı ıdı )Gelelım klasık oje surum sekıllerne Hanı hep french oje yaptırmak ya da ıste klasık renklerı surup cıkmak konusunda sıkıldım dıyenlere ıste ! yenı onerıler artık tırnaklarınızın ustu sızlerın tuvalıdır.. asagıdakı ıkı ornekten yola cıkarak tırnaklarınızın ustune içinizdekı picasso ruhuyla neler yapabılecegınızı sız bıle bılemezsınız( uyarı ! attention please ! yaptıgınız sanatsal calısmaların sonucunda cıkan olumsuz eserlerden sadece kendınız sorumlusunuz oyku sorumluluk kabul etmez yok oyku tırnagım ıgrenc oldu yok oyku askolsun bu olayı nerden aklımza soktun 2 saat ugrastım herkeş dalga gectı gıbı sıkayetlerınızı kendınıze .... begenılerınızı ıse BANA ıletınız lutfen) Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPicVe gelelım en son guzellık olayımız kaşa kaş deyıp gecmeyın seklı yuzumuze o kadar anlam katmaktadır kı sımdı bazı kadınlar var boyle kaşlarını cımbızı elıne gecırır gecırmez son noktasına kadar yolup sonrada ay gıtttııı gıttı canım kaşlarım dıye kendını yerden yere vuran O halde Bu durumlara gelmemek ıcın her cımbızı olan ınsan napmıycak? Kaş almıycak Bırakınız kaşları bılen ınsanlar alsın Ve yukarda cesıt cesıt kaş modellerımız mevcuttur ordan secın begenın kullanın Bı de erkek kardeslerımıze seslenıyorum burdan Arkadaslrrr! Dostlar hemserıler Kaşlarını alan erkekler Lutfen ama lutfen hanı kaş aralarını aldırma konusunda pekı Kaşlarınız cok cıok uzun boylarını kısaltma konusunda pekı Ama nolursunuz Bakınız yalvarıyorum nolursunuz kendınıze ip gıbı keman kaşlar yaptırmayınız Sanmayın kı kıskanıyoruz Tam tersıne bu olay gercekten ama gercekten sızın aleyhınıze ıslemekte Bılınız kı hıc bı kadın ıncecık yolunmus kaşlı erkeklerle dolasmak ıstemıyor Evet konumuza burada son verırken hepınıze keman kaş ve guzel tırnaklar renklı ojeli gunler dılıyorum hoşçakalınız not; tüm çabama ragmen yazı aralıklarını veremıyorum.. yazı duzenı kontrolu yapamıyorum resımlerı bıle once tınypıc e yukleyıp ordan lınk alarak buraya yukleyebılıyorum sızler resımlerı gorebılıyor musunuz onu da bılmıyorum.. tum aksaklık ve hatalar ıcın ozur dılerım.. bu sacma yasagın artık bıtmesı dılegımı bı kez daha tekrarlayacagım

9 yorum:

Nidaersin dedi ki...

Kaşlara çeki düzen vermeden önce yüz hatlarına, göz çanağının şekline, gözün kaş paralelliğine dikkat edilmesi lazım ki; İri gözlere ince yay gibi kaş yakıştırma gafletinden kurtulup güzelleşelim derken, çirkinleşmeyelim:)

Tırnak bakımının öndeliğinde ise tırnakları besleyen tiroid hormonu TSH T3 ve T4 ü ölçtürmek lazım, bunuda Enokrin uzmanı yapabilir. dahasında sağlıklı tırnaklarına istediğin süslemeyi yapabilirsin:)

Nidaersin dedi ki...

Kaşlara çeki düzen vermeden önce yüz hatlarına, göz çanağının şekline, gözün kaş paralelliğine dikkat edilmesi lazım ki; İri gözlere ince yay gibi kaş yakıştırma gafletinden kurtulup güzelleşelim derken, çirkinleşmeyelim:)

Tırnak bakımının öndeliğinde ise tırnakları besleyen tiroid hormonu TSH T3 ve T4 ü ölçtürmek lazım, bunuda Enokrin uzmanı yapabilir. dahasında sağlıklı tırnaklarına istediğin süslemeyi yapabilirsin:)

öykü dedi ki...

Bu guzel onerılerın ısıgında olaya yaklasmak cok dogru
tskler Nıda

Vladimir dedi ki...

Ben en tepedeki kediye bayıldım. :) benim kedilere de böyle törpü kullanmayı öğretmek ise bir hayal tabi biliyorum.

Adsız dedi ki...

resimler de yazılar da gayet düzgün görünüyor, merak etme.

Türk kullanıcılara eziyetten zevk alıyor sanırım blogger yönetimi, bu yasağı baştan beri hiç umursamadı. bizim internet kanunları ve mahkeme işleri de belli. açılınca da ilerde yine birkaç blog maç yayını yapınca blogger yine seyredecek ve yeniden tüm erişim kapanacak herhalde. Allah hepsini bildiği gibi yapsın..

öykü dedi ki...

Vladimir
ınan ona bende bayıldım
keske jalede tırnaklarını byle torpulese
kestırıtmıyorda
upuzun oldu tırnakları

öykü dedi ki...

Verago

sanırım bu olay boyle surup gıdecek

unuttular dıyesım gelıyor artık

hem hatalı
haksız bı bı yasaklama
hem de hala suruyor....

Burcu.. dedi ki...

gece gece yuzumu güldürdün :) kediye de bayıldım süper keşke kafasında bi de bigudi olsaymış :)

öykü dedi ki...

canım benım gulen yuzun solmasın