28 Şubat 2009 Cumartesi

Vatandaş gelecek senin ellerinde ya sportmen saglıklı biri ol..Ya da ye çikolatanı obez ol

Haftasonları her sabah mutlaka bir saatlıgıne yarı koşu yarı tempolu yürüyüs programım var bunu gercekten cok severek yapıyorum..Yanı hıc bı zorlayıclık gerekmıyor bunun için. Çoklukla da tek başıma oluyorum.Mp3 umun guzel muzıklerı eslıgınde o bir saati nasıl gecırdıgımı bılmıyorum..Genelde koşu yaptıgım yer sahil...O manzara ,denızın kokusu ıle bırlesıyor.Ve guzel ,spora aşık ınsanları da gördukce daha bir şevkle yapıyorum bu olayı..Eve dönuş kahvaltı ve sonrası gunun programı..Haftasonu programım şaşmaz bir sekılde budur..

Ama bazen ne oluyorsa oluyor .Dur bir pencereden bakayım hava nasıl ?dedıgımde .Dısardakı hava bana hiç te cekıcı gelmıyor..Aman ya öykü cok soguk bugun hava. Bak nasıl da kapalı cıkma kızım ya. Şımdı bı de hastalık cıkarma .Dıyen teyzemın de teşvıklerı ıle bazen bu ıcımdekı dolu dolu spor aşkı evde kalmaya yonelıyor..Ya dur bı kahvaltı yapayım .Şu çok sevdıgım mizah dergılerıne bir bakayım.Haaaa bi de unutmadan maıllerıme bakayım dedım mı ?

Bıttı say sen o ışı
Nasıl bir seydır bu anlasılmaz..Oturdugunda başına bılgısayarın ..Önce sadece maıllerıme bakayım dıye oturmamıs mıydım ben? Bır bakıyorum..
A !! o ne yazmıs
A falanca ne guzel resımler eklemıs..
Baksana fılancanın yazısına şiir gıbı..
Derken derken zamanın su gıbı akıp gıttıgını farketmedıgım de oluyo. Sonra kızım bu senın haftasonun degıl mıydı ? Napıyrosun sen ?
Kendıne gel ! kalk cabuk !
dıyerek.Kendımı bılgısayar başından alıyorum..Arkadsları arıyorum.
E senı mı beklıycekler ? Bak mıllet cıkmıs sporunu yapmıs. Sınırım bozuluyor dolapta bı cıps vardı galıba ..Yaaa hem de en sevdıgımden :)
derken kendımı cipsımı almıs koltuga oturmus
Ve hatta dıbıne darı ekmıs bı halde göruyorum..Hımmmmmm guzeldı ya guzeldı..Anlık bı mutluluk..Hatta ustune bı cıkolata damı yesem ? derken. Sonra mı??? Sonrayı sormayın........
p>Bir hüzün çöküyor üstume ...Tanrım ! ben ne yaptım.. Hanı spor ? Spor bı yana bı de cıpsler şu bu..Çık öyku... Çabuk en hızlı halıyle gıyın ve cık kızım. Evde oturmak tehlıkelı.. Mayınlarla döşeli..Siz Siz olun sizi spordan alıkoyan ( ev ahalisı,hava ,bitter çikolata,cips ,cola zararlılarından :P uzak durun )
Sevgılerımle.

20 yorum:

Adsız dedi ki...

bu kadınların da işi zor.
yiyin arkadaşlar.
iki kere mi gelecez dünyaya.
sürün ekmeklere nutellayı
patatesleri kızartın yatmadan evvel
sıkın mayonezleri
sabah ta komşularla yürüyüşe çıkın
çocuk parkında dedikodu yapın
hayat böyle güzel.

stickman dedi ki...

beni bu havalar mahfetti :)
yazın gayet düzenli sporumu yapıyodum hergün. sonra noldu, kış geldi, hava soğudu. hasta olma korkusu sardı bünyeyi. bilgisayar başına oturuldu, kalkılamadı. oburluğa vuruldu. etkisi 6 ayda 10 kilo alımı.

:) çok güzel olmuş yazı çok sevdim. çizimlerinde muhteşem.

öykü dedi ki...

:)) Bu satırların yazarı
su an 1 saatlık sporunu yaptı geldı

Kanmayın cıkolatanın cıpsın guzellıgıne 1 kılo fazla sızı mahvetmeye yeter demıs Atalarımız:))

Ve
Tskler Stickman
Ve Tskler
spor yapın zınde kalın
guzel yorumlarınız ıcın:))

guguk kuşu dedi ki...

canımcım, çok haklısın bu aralar ben de sporumu ihmal ediyorum. Haftada 3 gün spor yapıyorum normalde. Abur cuburu pek savmem ama ekmek arası peynire hiç hayır diyemem bi de makarnaya. buara onları da kaçırdım. Sağlıklı yaşamı bi türlü tam oturtabilmiş değilim hayatıma. Bu nedenle suçluluk duyguları sık sık kapımı tıklıyor ama yazın çok iyi geldi. Bundan sonra daha dikkatli olacağım.

kardelen dedi ki...

ah öykü bu konuda çok dertliyim maalesef evde Kaan olunca benim tek başıma dışarıya çıkıp yürüyüşe gitmem imkansız oluyo. Ama hafta içi her gün okula götürüp getirdiğim için kaanı günlük 2 km yürüyorum haftasonları tembel tembel oturmak zorunda kalıyorum. tabi vakit bulabilirsem ev işlerinden. Ama kesinlikle her insan dikkat etmeli sağlığına sevgilerimle....

Primarima dedi ki...

spor mu? o neydi? hiç olmazsa alıkoyulduğun bir spor alışkanlığın var ,ayıp bana ayıp :(

öykü dedi ki...

Guguk Kusum ben yaptım sabah sporumu hafıften sulu kar atısıtıryrodu ama o kadar keyıfle dondum kı eve degdı herseye:)

öykü dedi ki...

elıfcım her gun 2 km yuruyrosan:) haftada 5 gun
e super bı spor ıste bu da:)
sevgıler canım benım

öykü dedi ki...

Primacım uzulme uygun oldugunda muatlaka yapacaksındır cunku spor= mutluluk

Malla dedi ki...

Yürüyüş ya da başka bir spor aktivitesi ödevini bitirmiş olmanın rahatlığını veriyor insana kendini iyi ve mutlu hisettiriyor. Bu da herşeye değer. Ama evden bir iki gün çıkmayınca da insanın çıkası gelmiyor o da ayrı yani...

öykü dedi ki...

Evet aksatmamak lazım
bı bıraktın mı devamı zor gelıyor

Zeugma dedi ki...

Stickman hoşgeldin :)
Sen de mi Zeugma'da gördün Öykücüğümü yoksa ? :)
Yakında hepimiz buraya taşınacağız Öykü bak ona göre :D
Sende sanırım mıknatıs falan var..

Stick benim antidepresanım,söyleyeyim:D

Anlattığın şeylere benzer bir silsilenin ve pişmanlıkların içindeyim,sorma Öykü..
''EVDE MAYIN DÖŞELİ'' tabirine bayıldım..Çok doğru..
Çok güzel yazmışsın yine .Harikaydı..
Sevgiler..

öykü dedi ki...

:) basımın ustunde yerınız var
Aılem genıslıyor buna sevınıyorum:))
Stıckman da hosgeldı sefalar getırdı:))

tsk ederım yazım ıcın dusuncelerıne sevgılı Zeugmacım
sevgılerımle:))

Zeugma dedi ki...

Tam da sana söylemek istediğim şeyi gördüm şimdi Öykücüğüm
Bloxoo'ya üye olmuşsun, ne güzel :)
Buna çok sevindim inan.
Gör bak,şimdiden söyleyeyim ki hızla puanın yükselecek..
İyi geceler diliyor,öpüyorum seni :)

gribulut dedi ki...

en güzeli beyin sporudur. oda bilgisayar başında olur ;) ama cips falan yime sen yinede :)

öykü dedi ki...

Zeugmacım uye oldum taamam ama
daha ne nedır ne degıldır
hıcbıseye katılamadım oylece duruyor orda ısmım

öykü dedi ki...

Gribulut
beyın sporu bılgısayar basında mı:)))
emın mısın?

öykü dedi ki...

Sporla mı ılgılı yazacaksın Altug?
merakla bekleyecegım..
cızımler mı:))

Adsız dedi ki...

Everyoneѕ a sucκer for аn οctopus.



Feel free to surf to mу homepage best loans uk

Adsız dedi ki...

One ԁroopy boob sаіd to another ѕаggy boob: 'If we don't get some suppoгt soon,
people mіght think we're nuts."

Here is my homepage ... best unsecured loans for bad credit