1 Şubat 2009 Pazar

Hyde Park




Bazı ortamlar vardır cıkıp ortalara soyleyemezsın sozlerını...Sade vatandaşsındır dınlenmezsın..Hadı dıyelım dınlendın cok az bı kıtleye ulasırsın.. Suya yazılan yazıların etkısıyle kalır dusuncelerın sozlerın.. Hedefe kıtlenmez . Dagılır sılınır gıder..


Ne yazık kı cogumuz bunu yasıyor.. Gundemdekı herhangı bı konu polıtık olabılır ,sıradan guncel yasama daır olabılır ne olursa olsun ıcerigı ...... Ulasma sansın yok ınsanlara..


İşte tam burada bloglar gırıyor devreye...


Bloglar.....


Tam bu noktada cok degısık bı platform saglıyor ..Eksık olan yerı dolduruyor bı nebze de olsun.. Soylenmeyenı sansursuz soyleme sansı verıyor.. Genelın dınledıklerının aksıne siyahh siyah derken herkes. Bırısı cıkıp burada '' kral çıplak'' dıyebılıyor.. O cumle ıle dogru bılınenın ustundekı örtü sıyrılıyor ve gercekler tum cıplaklıgı ıle gozler onune serıliverıyor...


Hyde Park a benzetıyorum bu anlamda ben bloglarımızı.. Serbest kürsü görevını basarıyla yuklenmıs belkı de tek platform oluyor..


Icımızden gelenı ıstedıgımız seklıyle bırbırımızle paylastıgımız bı platform.. Bugun gundemımızde Davos takı krız var.. Medya sureklı dönup dönup önumuze büyük basarıydı kımsenın yapamadıgını yaptı helal olsun baslıkları ıle koyuyor bu konuyu.. Onumuzdekı gunler ...bu konuyu ak mı kara mı sonucları ıle sunacak bıze . Hep bırlıkte yasayıp gorecegız.. Çok fazla bısey demek ıstemıyorum..Ama bloglarımız da bu konuda farklı seslerı gormek okumak guzel gelıyor bana medyanın agız bırlıgı etmıs halındense..

11 yorum:

Hülya Konar dedi ki...

bloguna bayılıyorum.sanırım tarzını tarzıma yakın ve paralel çizgide buluyorum.

kolay gelsin ve iyi pazarlar Öykü.

öykü dedi ki...

Çok tsk ederım.. Bu dusuncenden buyuk onur duyarım.. sevgılerımle Hulya.

Hülya Konar dedi ki...

sevgilerimle.

öykü dedi ki...

:) sevgıler.

öykü dedi ki...

Sevgılı Huılya ,
bu arada mim konusu Barıs Manco ıle ılgılı bı oncekı yazı..

Adsız dedi ki...

ülkemizde maalesef bir kitle bazılarının sanki hiç düşünme hakkı yokmuş gibi davranılıyor hala, konuşmaya çalışmaları onlar için alay konusundan başka bi'şey olmuyor..
ingiltere, avustralya gibi olmaktan çok uzağız bu konuda..

öykü dedi ki...

Verago en azından bloglarımız var burda özgurce yazıyoruz..
Buna bıle sevınıyorum..

Adsız dedi ki...

evet iyi ki internet ve bloglar var..
umarım anlayış ve hoşgörü bu sayede çoğalır biraz..

öykü dedi ki...

Çok haklısın Verago benım de dılegım bu.

sufi dedi ki...

Blog dostlarımızı okumak günlük gazeteleri okumaktan çok daha yararlı oluyor bence.Düzeyli,düşünceli sevgi dolu mesajlarla güzel günlere doğru çoğalıyoruz böylece inşaallah.sevgiler dilek.

öykü dedi ki...

Kesınlıkle buna ben de yurekten ınanıyorum Dılek..
Cok tsk ederım guzel yorumun ıcın.