23 Şubat 2009 Pazartesi

Bir kez daha ve son kez yazıyorum..

Bu konu hakkındakı dusuncelerımı daha önce de yazdım..
Ama bu kadarını görunce tekrar yazmaktan kendımı alamıyorum..Cunku gercekten sasırtıcı..
Bugun tam 1 saat öncesı 95 kısı vardı ızleyıcı lıstemde su an 78 kısıye ınmıs..
Nedenını gercekten merak edıyorum.
Oldukca cıddı sayıda ınsan sılmıs kendısını lısteden
Neden eklıyorlar neden sılıyorlar
Benı ekleyecegınız zaman lütfen ıyıce okuyun sıze yakın gelıyorsa satırlarım ekleyın..
Ama boyle laf olsun dıye eklıyor sonradan sılıyorsanız..
Tuhaf bı hıs olusuyor ve bu ınsanı demoralıze edıyor..
Bı anda 17 kısı bırden sılınce sızı.

N e oldu da bu olustu dıyorsunuz?
ve tadınız kacıyor.

87 yorum:

leydielif dedi ki...

evet öykücüm maalsef bu gün bende seninle aynı durumdayım benim izleyicilerimede birşeyler olmuş 32 den 27 ye düşmüşler bende anlamadım ne olduğunu bir çözüm getirmek lazım buna ne yapalım bilemiyorum...

3prenses dedi ki...

merhaba az önce bende de 3 kişi eksildi.ekranda görünmek için yapılan basit bir oyun.ekranda kaybolunca silip daha sonra tekrar izleyici oluyorlar.ben sizi zevkle takip ediyorum bu arada.

öykü dedi ki...

Elıf ben belkı yanlıs anlıyorum algılıyorum dıye dsunuyorum..
Cunku eger bırılerıne ızleyıcı olarak eklemıssem kendımı yazılarını desteklıyorum anlamında eklıyorum ve gercekten ızlıyorum takıp edıyorum.. yorum yazıyorum ınsanlara..
Burda bende de aynı sey oldugunu dusunuyorum ve bu bı anlamda paylasımın cogaldıgını gosterıp moral kaynagı ve destekte yaratıyor..Aama boyle anlamsız sekılde 17 kısı bırden sılınce acıkcası keyfı kalmıyor ınsanın

Pilli-Cadi dedi ki...

ahahhaha ebruuu:D:D:
ayni sorunu su an hepimiz yasiyoruz sanirim puhahahha
ayhh cok gülesim geldi kusura bakma:D:D
benim de 10 kisi azalmis üzüldüm sonra baktim herkeste bisiler oluyo:D:D

öykü dedi ki...

Tsk ederım 3 prenses ama gercekten sınır bozucu oldu benım ıcın bu sefer

leydielif dedi ki...

çok haklısın öykücüm eğer birini izliyorsam yazılarını takip eder yorumlarımla destek vermeye çalışırım. .Böyle birden bire sildiklerini görünce sanki hata bizdeymiş gibi acaba ne oldu diye soruyoruz kendimize. halbuki bizde değişen birşeyler yok. Sadece moralimizi bozuyolar. Ne yapalım öykücüm buna tepkimizi koyalım ama nasıl.

guguk kuşu dedi ki...

Öykü yaa, bu çık garip ama blogu açtım 21 izleyici, kumanda paneline girdim oldu 20, tekrar blogaa döndüm 19. Bunlar toplam 1 dk içinde oldu bugün. Herhalde bunlar grup olarak hareket ediyor, beraber izleyip beraber siliyorlar. Bende bugün birini sildim, 5 haftadır hiç bişey yazmıyodu çünkü. Ama seninki harbi garip.

öykü dedi ki...

tatlı cadım oyku demek ıstedın herhalde:)
.

Biraz dedi ki...

bende de ayni sey olmus simdi gordum... 87 den 75e dusmus...cok ilginc...herkes de ayni anda olmasi
system-wide bir problem oldugunun gostergesi olabilir mesela yazilim problemi...olabilir?

guguk kuşu dedi ki...

Bu izleyiciler aynı kişiler olabilir mi? fesatça ama sırf meraktan. Bakıp adlarını belirleyelim mi? belki de hepimizinkiler aynı kişiler.

guguk kuşu dedi ki...

Bence Biraz haklı, blogumu ilk açtığımda bi garip açıldı, izlediklerime tıklayarak giremedim, hata verdi abuk subuk açıldı. sonrasında bunlar oldu. Ne yani izleyicilerim arada zayi mi oldular hay allah.

Pilli-Cadi dedi ki...

ahahahahhahahhaa noluyo banaaa yaaaaaaaaa

Bal küpü dedi ki...

Bende de aynı şeyler oluyor, neyse herkeste olduğunu bilmek içimi rahatlattı, muhtemelen ekranda görünmeyince izlemeyi durduruyorlar, ya da öylesine ekleyip sıkılınca gidiyorlar, ne diyelim keyifleri bilir dimi :)

öykü dedi ki...

Karısık bı durum ve nedenı nedır henuz anlamıs degılım

guguk kuşu dedi ki...

Peki siz blogunuzu açtığınızda benim gibi problemler yaşamadınız mı?

Girls-on-blog dedi ki...

Tek basima olmadigimi bilmek sevindirdi:) Fakat durum gercekten garip..:)

guguk kuşu dedi ki...

imdaaaat, şimdi de bana yazılan yorumum çalındı, Birazın son yazıma yorumuydu, valla okudum yayınla dedim, bloga geri döndüm yorum yok. Hırsızzz varrrrr

leydielif dedi ki...

ben bloğumu açalı uzun zaman oldu öyle bir sorun yaşamadım ama blog bende devamlı hata veriyo bir sorun var ama ne bilemiyorum...

öykü dedi ki...

Arkadaslar sanırım genel bı sorun var

guguk kuşu dedi ki...

benimki de ilk açtığımda hata vermişti.

orguknit dedi ki...

Öykücüm hiç takma ne olur.
Ben şu güzel yüzüne baksam yetiyor.
Gözlerinin içi gülüyor resmen.
Hadi hadi ama silkelen böyle şeylerin seni etkilemesine izin vermme.
Haydin geçmiş olsun de geç boşver.

Leon dedi ki...

Sevgili öykü,öncelikle bu tarz şeyleri çokta kafana takma zaten senle gönül birliği yada ortak birşeyler paylaşan insanlar öyle yada böyle yanında olur..O yüzden bu konuda üzülmeni istemem arkadaşım..Bazen google'un bazı servislerinde sorun oluyor ondanda olmuş olabilir..

Ama asıl olan ordadaki yanında olan ve her zaman olmasada arada yorum yaparak senin yanında varlığını hissedenlerdir..Bazı,benim gibi azınlıkta kalanlar :) , onlarda o listede olmasada seni takip etmeye devam ediyoz.. :))
Sevgilerimle
Leon

öykü dedi ki...

Orguknit tsk ederım:) guzel sozlerın ıcın

öykü dedi ki...

Sevgılı Leon
Zaten benı en mutlu eden boyle yanımda oldugunu bıldıgım ınsanlar bak cogu burda su an ses v erıyorlar :) hepsını cok sevıyorum.. ve burda olmayanlarda var su an ama varlıklarını bılıyorum
Sana da cok tsk ederım:) bu guzel destek ve enerjını yolladıgın ıcın sevgılerımle

ıvır zıvır... dedi ki...

17 de 1 değilim....
ben silmedim .....
ama sorun ortak görünüyor

ıvır zıvır... dedi ki...

aaaa sistem belki iotomatik silmiştir.... bunlar bir birini takip bilem etmiyo :) ...ne duruyo listesinde falan diyerekten... :P..

öykü dedi ki...

Ivır :))

Melih dedi ki...

Evet noktayı ben koyayım madem. Arkadaşlar izliyenlerin silmesi gibi durum yok. Sadece sayılar yanlış gözüküyor. Mesela ben Öykü'yü takip izliyordum ama az önce baktım blogu izliyenler kısmında ben yokum. Sonra tekrar izle dedim ama zaten izliyorsunuz dedi. Endişelenecek bir durum söz konusu deil.

GüLCaN dedi ki...

Öykücüğüm az önce benim de 2 izleyicim eksildi. hem de anlık bişekilde. bi yazı yazıp yayınladım bloguma döndüğümde 2 kişi eksilmişti. genel bi sorun mu acaba? belki de listemizden eksilen kişilerin haberi bile yoktur bundan.

guguk kuşu dedi ki...

iyi de benden başka yorumu kaybolan yok mu, benim yorumum nooolcak şimdi

ıvır zıvır... dedi ki...

aaaa... diğer mesajım gitmemiş...
yoksa...yoksa yayımlamadını mı :P..
(şaka elbet)
demin dedim ki belki sistem kendiliğinden
yahu bunlar zaten bakışmıyo...yazışmıyo...girip meraba demişliği bilem yok diyerekten ... otomatik silmiştir ..hani var ya bilgisayarada otomatik temizlik...:) ha işte onun gibi...:P

öykü dedi ki...

Evet genel bı sorunmus
neyse hepımıze gecmıs olsun..

öykü dedi ki...

Guılcancım genel sorunmus cozulur tahmın eıdyorum.

PaNDoRa dedi ki...

Merhaba Öykücüğüm. Yine serzenişlerde gördüm seni :) Çok gribim çok hastayım, burnum yanıyor ve acıyor :(

Bu konuda fikrimi belirtmek istedim, sonrasında polar battaniyem ile haşır neşir olacağım :) Blogger ürünlerinin çok sağlıklı olmadığını söyleyeyim dedim, yani izleyici sayısı artarda, çıkarda. Bi bakarsın bu blogu izle yazar, tıklarsın bi de bakmışsın ki zaten izliyormuşsun. Yani çok dikkate alma izleyen sayısını falan, kafasına göre takılır rakamlar. Uzaktan öpüyorum seni, gribimi bulaştırmadan :) Sevgiler!!!

öykü dedi ki...

Guguk kusu:) gıttı o yorum gıttııı:)) uzgunum

öykü dedi ki...

I vır hersey bırbırıne karıstı zaten:)

guguk kuşu dedi ki...

peki peki, öff tamam,

öykü dedi ki...

Pandoracım:)
Cok gecmıs olsun.. Bı an once ıyıles dılıyorum..
Tamam dıkkate almıycam dıyorum ama bı anda 17 kısı sılmıs gorunce ben bı anda demoralıze olmustum ama sımdı bu kadar guzel ınsanın destegı ve paylasımı ıle bu neseye donustu:)
se vgılerımle

guguk kuşu dedi ki...

ama peki benim yorumum...:))
:))

öykü dedi ki...

Guguk kusu ben bı yorum yazıcam sımdı sana:)) uzulme

Pilli-Cadi dedi ki...

öyküü bannerini yeni farkettim ya cok hos olmus:D:D
saclarina bayildim ahahahah:D

guguk kuşu dedi ki...

:)
tamam peki ozaman, biraza da söyle oda yeniden yazsın yoksaaaa:)

öykü dedi ki...

tatlı cadım senın saclarını da oyle yaparız:) yeter kı sen begen

öykü dedi ki...

tamam once bırazın bloguna gıdıyorum ona dıorum yazsın yorum dıye
sonra ben gelıyorum yorum yazmaya

duygu dedi ki...

bence öykücüm herkes siizn hayata dair size özel olan anlatımları okumak istemeyabilir hayata dair daha güncel olayları takip etme istegi olabilir genelde kimseler merak ederler karşı taraftaki yazarın hayata dair kendi özel izlenimleri ama bu doz fazla olunca belki dikkat cekmeyebilir.Tabi bu benim nacizane fikrim

guguk kuşu dedi ki...

canımsın yaa, ne tatlı şeysin sen, hiç sinirlenmezmesin şeker kız. Boşversene izleyici muhabbetine iyi eğlendik dimi, neyse arada benim yorum gitti, böööööö yorumummmmm gittti, gittiiii

öykü dedi ki...

Sevgılı Duygu,
sız benım yazılarımda ozel ızlenımlerın dozunun fazla oldugunu soyluyorsunuz sanırım..
BU sızın fıkrınızdır saygıyla karsılıyorum
Ama yanıldıgınız nokta su bence..
benım bı tarzım var bı uslbum kendımı ıfade edıs seklım..
Ve blogum da kısısel ..Yanı gerek kendı hayatımdan pasajları tasıyorum buraya gerekse dunya goruslerımı..
Buraya takıp lıstesıne katılan arkadaslrım da bunu tercıh ettıklerı ıcın eklemıs bulunuyrolar oyle degıl mı ? bBu durumda soyledıgınız sekılde bı sılme ekleme olayı oldugunu dusunmek yanlıs oluyor bence
sız ce?

öykü dedi ki...

Evet Guguk kusu ve ıste
:) Ben bu olayı bu samımıyetı
bu aıle gıbı bırlıktelık duygusunu cok sevıyorum
Iyı kı varsınız hepınız..

guguk kuşu dedi ki...

Biliyomusun msn gibi oldu bu yorumlar ama ben seni neden seçmiş ve eklemiştim biliyomusun: samimiyetinden dolayı, siminya yı da muhteşem buluyorum örneğin. Çok garip bir çelişki kimi samimi olduğun için siler kimi ekler, arada benim yorum gider. Amaaaan kalan sağlar da bizim olur. Gökten 3 elme düşer: biri öyküye, biri guguka, en büyük ve sert olanı da izleyici olmaktan vazgeçip silenin başınaaa:))

öykü dedi ki...

Ah bu guguk kusunun sılınen yorumu ahhhh :)

Verago dedi ki...

kalpleri bir insanları hiçbirşey ayıramıyor, bunu burda da görmek çok güzel..

öykü dedi ki...

Tskler Verago:)
Aynen boyle cok haklısın.

blogcubur dedi ki...

Bir anda böyle bir azalma olması gerçekten ilginç ama Öykücüm seni gerçekten takip edenlerin sileceğini hiç zannetmiyorum ben pek yorum bırakamıyorum bloglara ama sevdiğim blogları muhakkak okurum ki senin blogunda mutlaka uğradıklarımdan biri en iyisi sen boşver karışık duygular içerisinde olanlardır onlar.Sen güzel yazılarına devam et biz burdayız:)

öykü dedi ki...

Boylesıne guzel destekler geldıgınde oyku ne yapar:))
cok cok cok mutlu olur
Cok tsk ederım Blogcubur
kesınlıkle seve seve yazacagımdan kuskun olmasın
sevgılerımle.

karnimagrio dedi ki...

"Anonim olarak izle" seçenegi daha mantıklı geliyor bana.
misal seni 10*20 gündür bu şekilde izliyorum.

çiLekLisüt dedi ki...

Benim de blogspota ait bir bloğumda olmuş bu azalma durumu. Şaşkınlık içindeydim ki bloxoo da konuyla ilgili bir başlık ve senin yazını da görünce anladım işi :))

öykü dedi ki...

karnimagrio dogrudur ama burda boyle bı sayı olup ta bırden boyle bı dusus yasayınca sasırmıstım sımdı anladım kı genel bı sorundan kaynaklıymıs

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

allah allah bende şimdi gördüm...ne olmuş öyle...üzülme benden 25 kişi gitmiş öykücüm...

blogcubur dedi ki...

Rica ederim her zaman :) BU arada tam 19 kişi buharlaşıp uçtu birden benim blogumda ben de bekliyordum burdaki yorumları okuduktan sonra ne diyelim hayırlısı:)

öykü dedi ki...

Cileklı sut
Icımden geldıgı gıbı
blogcubur
genel bı sorunmus.. hepınıze gecmıs olsun:) sevgılerımle.

guguk kuşu dedi ki...

Düşüşe devam şimdi de 18 e düştü garip

öykü dedi ki...

benım de 77 ye dustu:))
sabaha hıcbısey kalmıycak sanırım:)

guguk kuşu dedi ki...

Ben görüdüğümden fazlasıyım ın şuan hala izleyicisiyim ama onun blogda profilinde de izleyici olarak görünmüyorum. Ama buarada akvaryum beni silmiş, hakkaten onun blogunda yokum, çilekli süüt beni silmiş onun blogunda da yokum

öykü dedi ki...

Guguk Kusu
bence bu boyle gıdıcek
sorun cozulene kadar ama czulunce ekemek ısteyenler tekrar ekler ıstemeylere de sozumuz yok:) Bız bızı sevenlerle:)) yolumuza devam ederız:)))

e-SerdarK dedi ki...

Moraller bozulmasın arkadaşlar. Herkeste aynı problem olmuş anlaşılan. Bende gördüğümde bozulmuştum ama şimdi biraz daha rahatım. Blogları takip etmek konusuna gelince şahsen benim aktif olarak takip ettiğim 200' e yakın blog var RSS' leri ile. Günde en az 2 saatimi alıyor bu. Doğal olarak hepsine birşeyler yazmak, yorum bırakmak da zor. İşine yarayan, keyif alan zaten takip ediyor yani...

öykü dedi ki...

Tskler Serdar paylasımın ıcın..ve soyledıklerınde haklısın..

gunduz68 dedi ki...

bende de bir kayıp var...Olsun kalan sağlar bizimdir:)

malla dedi ki...

Öykü gelen yorumları okuyunca genel bi sorun olduğunu düşündüm şimdi. Ben iki kişiyi takarken senin 17 kişiyi takman normal.Belki o kadar önemli değil ama biri gidince rahatsız oluyorum bende.Blogumuza fazla değer verdiğimizden mi bilmem. Bi de ben kim çıktı diye arama paranoyası geliştirdim ve buluyorum bazen.Bu günde eksilen hiç ummadığım biri imkansız sanki. izlemekten vazgeçmiş ama kendi blogunda varım.Çözüttüremedim yani. Ne kadar takma desem de yalan...

hülya dedi ki...

yorumlarıda tek tek okudum:)

ilgili konuda teknik bir sorun olduğu aşikar...

sevgilerimle Öykücüm.

öykü dedi ki...

gunduz68 bendeki kayıp 19 olmus..

öykü dedi ki...

malla

bunu bı paylasım bır bulusma gıbı dusunuyor ınsna ve eksılmelerı gorunce hele kı boyle 19 kısı bırden ne oldu dıye bayagı bı kotu hıssedıyır Allahtan sıstem sorunundan kaynaklıymıs

öykü dedi ki...

Altugcum
Olayın en guzel yanı bu butunlesme olayı
Ben de o kadar mutlu oldum kı bu sevgı halesınden kocaman bı aılenın parcası gıbı hıssettım kendımı
sen de 67 .parcası oldun:))
sevgılerımle

öykü dedi ki...

Hulyacım
evet teknık sorunmus olay basta uzucuydu
ama sımdı
mutluluk verıcı
gordum kı
bız burda gerc ekten cok guzel bı grup olusturmusunuz
gelen enerjı ınanılmaz mutlu ettı benı.
sevgılerımle

beenmaya dedi ki...

biraz geç gördüm ve okudum yazını ama bende de varolan ani ve hızlı düşüş sanırım teknik bir sorunmuş :))

öykü dedi ki...

Evet sevgılı beenmaya
genel bı sorunmus saglık olsun artık
ama dun gece keske burda olsaydın
gercekten bı sevgı halesi olusturduk:) cok guzeldı

Haydins dedi ki...

Oyku toplu firar olmus herhalde :)

Bende 129'ken dun 125 olmus..Benimkiler birlikte hareket edemiyorlar herhalde :)

öykü dedi ki...

haydıns :))
valla toplu fırar oldu.

kalan dostlarla yolumuza devam edıyrouz

Üfürükten Prenses dedi ki...

benim de 25 izleyicim gitmiş..
gerçi birazı geri geldi ayarlarını düzeltip ama.. herkes izleyici ayarlarını düzeltirse sorun ortadan kalkacaktır..

Adsız dedi ki...

ÖYKÜ;
Sanırım bu günlerde bişeyleri kafaya takmak bulaşıcı.Bende taktım kafaya gidiyorum bakalım nereye kadar gideceğim.Ama fazla da takmamak lazım sanki.Al bi kek al ye.İyi geliyor bak inan buna özelliklede BROWNİ :) cevüzlüüüüsünden hemde.Ay bide hasta biri var yukarıda aksırıp ıksırmasın sakın hastalık istemiyorum bu aralar.Duydun mu hey polar battaniye kraliçesi :)

öykü dedi ki...

ufurukten prenses
gıden gıttı dıyorum:) kalan dostlarla devam edıyoruz artık..

öykü dedi ki...

Adsız yukardakı polar battanıye kralıcesı duymustuır umarım sızı:)
yoksa durum vahım gozukuyor

yalnız bı de keske adınızı yazsaydınız daha guzel olurdu:))

Adsız dedi ki...

adım mı? üzerinde işte adsız :)
uzak diyarlarda karlı paklı,mutluluk en çok onu hakkı,bu isimsizin adı uğraştığı kişide saklı :) senden gidenlerden biriyim bende

Not-Yukarıda ki polar kraliçesi silah dayadı kafama bende senin iyiliğin için vazgeçtimtim.Ama seni okumama engel olamadı ki :)

Öykü ben ELV79 Artık bir bloğu olmayan ve sadece okumayı tercih eden kişi.

öykü dedi ki...

Elvancımmmmmmmmm:)
cok sevındım canım benım..
Iyısın dımı
ve benı yorumlarla da olsun bırakmaman muthıs mutlu ettı cok opuyorum senı..

Adsız dedi ki...

İYİYİM İYİYİM.BEN YİNE GELİRİM SONRA :)

öykü dedi ki...

Gel gel hep gel:)

PaNDoRa dedi ki...

Polar battaniye kraliçesi olmuşum da haberim yokmuş :) he he he Sizi gidiler siziiiiii :))

öykü dedi ki...

:)))Pandoracım