8 Şubat 2009 Pazar

2009 Şubat gunlerden pazar....


Image and video hosting by TinyPicYılbaşına giris gunlerını hatırlıyorum..Bu sene içimde en ufacık bı kıprtı uyandırmadı yenı seneye giriş.İşte yılbasıymıs.. nerde kutlancak ne yapılacak.. neler alıncak herkese hedıylerı secılecek.. şu bu vs vs...
O kadar dışındaydım kı bu sene bu olayın..Hasta olmam bı yana o degıldı buna neden olan zaten..İçimde anlamlandıramadıgım bı anlamsızlık vardı yılbası olayına karsı . YIL 2009 cokk cok ılerı tarıhlerde belkı tarıh kıtabını okuyanlar ıcın sıradan bı tarıh sayfası olarak yer alacak..Belkı de kımbılır henuz 2 .ayının ıcındeyız.. Sene ıcınde getıreceklerı dunya tarıhıne buyuk harflerle yazılacak.. ..Yılların ınsana getırılerınden cok sankı göturulerı var
Dun Basrolünü Jim Carrey ın oynadıgı BAY EVET e gıttım..Basta ben KİRPİ oynuyor dıye onu ızlemek uzere yonlendıgım ıcın sınema salonunda bı hayal kırıklıgı yasadım.Burda oynamıyordu. Baktım şöyle bir dıger fılmlere
yok yok en ıyısı yıne bu olabılır gerılmek uzulmek ıstemıyorum dedım.
Jım Carrey aslında tarz olarak cok sevdıgım bı oyuncu degıl.. Ama Truman show mesela bana enteresan gelmıstı..
Sımdı bu fılmde daha bı sevdım onu.. Yalnız cokkkk yaşlanmıs..
Iste yılların acımasızlıgını o zaman daha bı hıssedıyor ınsan.. Yuzcızgılerı derınlesmıs.. Ve hanı o asırı mımık yapan cok hareketlı sanatcı sankı yılların etkısı ıle daha bı agırbaslı ( yıne de kendıne gore oldukc ahareketlı ) bı roldeydı.
Fılmın konusu kucucuk bı ofıse sıkısmıs ,mutsuz ,esı tarafından terkedılmıs ,arkadaslrının cagrılarına kulak asmayan kendı kabuguna cekılmıs.
Bugun bızımle falanca yere gelır mısını ? Daha gıdılecek yerın neresı oldugunu anlamadan gerı cevıren. Kendını ev ve ıs arası dar bı alana sıkıstıran adamın öykusu ıle baslıyrodu.. NO MAN hayatındakı herseye hayır derken..
Sonra bu adamın bı sekılde bı gruba katılıp onune gelen herseye EVET demesı ıle hayatındakı olumlu degısımler ve ardından herseye evet dıye dıye basına gelen trajıkomık olayların ardından fınal .Yerı geldıgınde EVET yerı geldıgınde HAYIR demeyı bılmelı ınsan mesajları ıle bıtıyordu..
Tavsıye ederım.
Konu yıllardı..Gecen zamanlar .. Ama aynı yıllar gıbı akan satırlar da ınsanı nereye goturuyor :) Gordugunuz gıbı bılınmıyor
degısmeyen tek sey degısım...Image and video hosting by TinyPic
sevgılerımle.

8 yorum:

Zeugma dedi ki...

Neye niyet neye kısmet Öykücüğüm..
Dün kısmette bunları izleyip şaşırmak varmış desene..
Çocukken günler geçmek bilmiyor.
Belli bir yaştan sonra öylesine hızlı akıp gidiyor ki zaman.
Örneğin,yeni oldu zannettiğin bir olayı hesapladığında 5 yıl öncesi olduğunu hayretle görüyorsun..
Hayat çok kısa gerçekten :(

öykü dedi ki...

Cok hızlı gecıyor Zeugma cokkk....
Urkutucu bı bıcımde hızlı gecıyor.

ıvır zıvır dedi ki...

konu bay evet üzerinden 'zamanın akıp gitmesi' galiba... :)
evet zaman akıyor ..ızdıraplar içinde hemde... oturup ağlasakda akıyo işte... sanırım 25 ine kadar hayatın her anında bişeyler bitip bişeyler başladığından olsa gerek hayat daha bir dolu dolu geçiyor saonrası biraz daha garip ... herşey duruluyor... ama akan suyun debisi aynı ve bu bizi mutsuz ewdiyor... akan su aynı ama aynı coşkuyla değilde daha yavan sanki... ne gariptir onun anlamlandırmaya çalışmak bilşe yetmiyor...dün gibi değilmi herşey hadi... ilk okul ..dahi lise.. üniv . derken ..askerlik ..şu bu ...önünde konan yemeği yiyip bitirme telaşesi sanki hayat ... aaa şimdi evlenmeli...şimdi çoça çosuğa karışmalı... ve belkide hadi ölmeli anlarıda gelecek ...

öykü dedi ki...

Su gıbı akıp gecer zaman ( DUMAN)
bu durumda dınlenıcek guzel bı parca IVIR
:)) sevgıler..

Melih dedi ki...

Zamanın hızından bahsediyorsunuz demek. Buyrun bu izleyin o zaman. Hatta dur dur ben bi yazı patlatam bununla ilgili. :)




http://www.youtube.com/watch?v=393GPpSWoW4

öykü dedi ki...

Melıh ,gercekten ya bı donem de bonıbon dıye reklamlar vardı boyle dımı ..ıste bak ne kadar eskıde kalmıs onlar.. su gıbı akıp gecmıs zaman...

bedosh dedi ki...

öykü ablacım
ben jim carreyi çok severim(:
yes man i ben de izledm ve çok beğendim.Truman show u ben de beğenmiştim ama burdaki performansı bence bambaşkaydı..
Filmden sonra herşeye evet diyesim geldi gerçekten (: Bazen hayat karmaşasında çok şey atlıyoruz gerçekten kimbilir ne fırsatlar geliyor kapımıza hiç değerlendiremediğimiz..Keşke insanların bu kadar çok sorumluluğu olmasaydı...Yazını da çok beğendim seni severek takip ediyorum (:

öykü dedi ki...

Bedosh canım benım:) cok sevındım yazılarımı takıp etmene sevdıgın ılgılendıgın konular varsa onlar hakkında da bıseyelrı yazmayı ısterım arada bana bılgı vermen yeterlı:)
sevgıler.