9 Ocak 2016 Cumartesi

vazgectım...

hersey  guzel

hersey pembe.

6 yorum:

Nidaersin dedi ki...

Öyküüüü,
Merhaba, hoş geldin, iyimisin ?
jale için bende üzüldüm lakin üzülmekte onu geri getirmiyor!

Hayat bu vazgeçmek kaybetmektir mağlubiyeti kabul etmek yaşama yenilgidir.

Herşey güzel ve pembe ise sorun yok demektir sevinebilirmiyim ?:))

selam ve sevgiler....

Profösör dedi ki...

Tek temiz tutacağımız yer kalbimiz. Temiz bir kalpte inanç ta barınır umut da.Tek bir sevgi tanesi toprağa düştüğünde çimlenir, yeşillenir, başak olur çıkar kaşımıza. Bir incir çekirdeği bile kanatlı kuşun gagasından düşerek tarihi bir minarenin tuğladan yapılmış şerefesine düştüğünde, orda bile bir incir ağacı olup çıkıverir. Allahın işi bu ya hüdayi nabit kaldırım taşları arasınad çıkan bir çiçeğin hüznünü bile kalbinde taşayanlar, yolda yürürken bile onu çiğnemezler ve onu üzmezler. Diyeceğim şudur ki; kalbimizi üzmeyelim, onun başkaları tarafından kirletilmesine izin vermeyelim. Biz kendi insani sorumluluğumuzu bilelim ki vicdanımızı kaybetmeyelim. (K.İ.B.)

Unknown dedi ki...

pembe pembe gönlüm sende diyesim geldi bak şimdi.. :)

öykü dedi ki...

Nıda merhaba

Jale hep taze ...
onu kaybetmek yer dolmayan bı eksıklık yarattı hayatımda...

Hersey guzel hersey pembeyı
bu yazıdan bı oncesı cok uzun uzun yazdıgım

oz kızına sehvet duyma olayı ıle ılgılı goruslerımı ıcerıyordu..

durdu kısa sure

sonra vazgectım..


vazgectım cunku artık cok umutsuzum
vazgectım cunku artık bısyelerın duzelecegıne ınanmıyorum
vazgectım cunku
ınsanların nerdeyız ne yapıyoruz
olayını yasamaycaklarına ınanıyorum
vazgectım cunku sorgulayan yok..


vazgectım..

bunu yazmıstım..

öykü dedi ki...

Profösör cok haklısınız..

ınsanlıgımızı merhamet ve vıcdanımızı korumalı
degerlerımıze sahıp cıkmalıyız.

öykü dedi ki...

Pınaaaar :)