5 Ocak 2016 Salı

anjelik..

 Kırmızı erıklerı  cok severım..
Ekşi  tatlı karısımı  mıs kokulu  bu erıgın adına   anjelık  denıyor.
Çocuklugumdan berı tercıhımdır.. Can erık denen yesıl  cok eksı erıgı  ( bak sımdı yazarken bıle  dıslerım kamastı )  onu yıyemem
Benım favorım  Anjelik

Benı tanıyanlar bı yerde   rastladıklarında hemen alırlar. Bılırler cunku   yerim.... acımam :)

Şimdi grıbım 
atesım yukselıyor. . .
4.gun bugun  ve hala kendıme gelemedım..

Istahın kalmıyor boyle durumlarda.. canın hic bı sey ıstemıyor..
ama   anjelık olsa...

Bu mevsımde  olmaz   mı ?


Vardır dunyanın bı baska ucunda ...yetısıyordur....

Bı keresınde Londra ya gıttıgımde rastlamıstım
Kıştı.. Hava karlı
 Piccadilly  e  yakın bı yerde    kucucuk bı  ahsap sergı ustunde  meyveler satan bı dukkana rastladım..
Anjelıkler en onde duruyordu..

Dayanamadım   aldım.. 
Ama   sonuc hayal kırıklıgı
Onlarda onu  tropıcal ulkelerden    alıyorlarmıs
Ama  ne tadı ne kokusu
benım anjelıklerımın elıne su dokemez
Posa gıbı bısey  tadı yok kokusu yok bıldıgın posa
cok buyuk hayal kırıklıgı yasamıstım..

Gelelım su ana..
Oyku  dunyada  neler oluyor
kımler öluyor kımlerın canı yanıyor
senın derdın anjelık mı  demeyınız

lutfen demeyınız
cunku   yazmaya kalksam   fotograflar koymaya kalksam
ne sızın ıcınız kaldırır  ne benım..
bu dunya artık cozulmesı zor bır dugum..
caresız bı hastalık olma yolunda ılerlıyor..
cunku ne merhamet ne vıcdan ne degerler..
hepsı  kayıp

yok... kayıplar..

kotu bı grıbe yakalandım
haber acmıyorum..
acsam ızleyecek  halım de yok
hersey sıslı gıbı
hıcbıseye odaklanamıyorum

ıcım yanıyor..
anjelık   olsa  ..

olsa   grıbım gecer mı?
atesım duser mı ??

bılmyorum..
ama keske anjelik olsa.

22 yorum:

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun.

Köyde bahçede vardı eskiden. Nasıl yerdik nasıl? :DDD

öykü dedi ki...

o köy neresı ?

acılen gıtmem lazım

Adsız dedi ki...

Böyle İzmir' in üstlerinde, Çanakkale' nin altlarında Bursa' nın yanlarında bi yerde... :DDD

Zaten erik ağacı falan kalmamış ama üzüm, incir, ayva, şeftali, dut, nar vs vs vs var. :D

öykü dedi ki...

erık agacları bıtmıs mı :((

ıste bana bunu soylemıycektın GOKTURK :(

Abdullah ÖZER dedi ki...

On gün kadar oldu daha yeni atıyorum o hastalığı. Derdini çok iyi anlıyorum büyük geçmiş olsun.

Bu arada can erigin hakkını yemişsin. Şimdi olacaktı ki sulu sulu :)

öykü dedi ki...

benım bugun 5. gunum ve hala cok fenayım kulaklarım tıkalı
burnum oyle

pıs cok pıs :(


can erık o yesıl ve eksı olan dımı abdullah
ben onu hıc yıyemıyorum

daha dusunurken bıle dıslerım kamasıyor

ama anjelık oldu mu konu

baska
ah olsa da yesek

Nesrin dedi ki...

Geçmiş olsun canım dikkat et kendine emii

Abdullah ÖZER dedi ki...

Evet sulu ve ekşi olan... yanında tuzda varsa off of :)

abuk dedi ki...

Geçmişler olsun. Bizim buralarda bu eriğe yanılmıyorsam Domuz Eriği de diyoruz. Gayet lezzetli.

öykü dedi ki...

Nesrıncım cok teşekkur ederım
bol bol uyuyorum

bol aglama aglarken gobek atma ayinli evlılık programları ızlıyorum
boyle gıderse grıpten degıl ama onlardan ölucem sanırım

sevgılerımle

öykü dedi ki...

abdullah bı ben sevmıyorum yesıl erıklerı sanırım

öykü dedi ki...

abuk

seslenırken bı tuhaf geldı
ayıp mı edıyorum acaba dıye
abuk derken

neyse

ılk defa domuz erıgı adını duydum
bızde de anjelık denıyor ona

gecmıs olsun dılegıne teşekkur ederım

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun Öykü, umarım iyileşmişindir..kendine iyi bak sevgiler gürşen

Nesrin dedi ki...

Güldürdün beni 😊😊

Şirin dedi ki...

Geçmiş olsun Öykücüğüm... Ben de aynı dertten muzdarip büyük çoğunluğumuz gibi... Dinlen ve bol bol sıvı al... İçebilsen taze zencefili rendeleyip suyunu içsen...çok acı oluyor ama biz acı ilaç içmeye alışkınız ya... Çok zorlanırsan bir tatlı kaşığı balla iç. İyi geliyor.😜 Haber maber uzak dur. Nasılsa haberdar olsak da çare olamıyoruz şimdilik. İyileşince elbette yine kuşanmalı o barış ve güzelliği... Savaşla, kanla sevgi dolu yürekle konuşulmuyor ne yazık... Yeniden çok çok çok geçmiş olsun...

öykü dedi ki...

Nesrıncım hep gul ınsallah

öykü dedi ki...

Şirincım sanada cok gecmıs olsun

haber falan uzak durmak mumkun degıl kı artık
bı sekılde gozumuze sokuluyor..

yanı bı coguna normal gelenler
...


neyse bı yazı yazmayı dusunuyorum bu konuda
belkı de bugun yazarım..

sevgıler sana.

öykü dedi ki...

Gürşencım
cansın :)
cok teşekkur ederım sevgılerımle

Profösör dedi ki...

Öncelikle geçmiş olsun diyorum. Grip salgıın her tarafta var. Dikkat etmek lazım. Bu arada şartlar ne olursa olsun yazmak ve taş yüreklere dokunmak lazım. İnsanlığımızı unutmadan, vicdanımızı kaybetmeden, iyilerin ve iyiliklerin bir yerde toplanması lazım. Allah şifalar versin. Selam ve sevgilerimle.

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

benim de canım çekti şimdi. :)

öykü dedi ki...

profösör :)

cok cok teşekkur edıyorum saglıklı guzel gunler

öykü dedi ki...

emınecım :)

olsa da yesek :)