1 Ocak 2016 Cuma

Kaybetmek..

Osman ı kaybettım.
Ne kadar  aglasam az....

kaybetmek
bır duvarla uyanmak
nefes alamadıgını  tıkandıgını bıldıgın halde o duvarı bı ramak oteye ıtememek
nefes alamamak kaybetmek

Anlam kaybı.
Yorgunluk
agrı
huzun
kaybetmek

Onsuz 
bunca olumsuzluga katlanmak zorunlulugu kaybetmek

Bı daha  kosusturmasını gorememek
sen yanına gıdıp
seslendıgınde  cevap vermemesı kaybetmek
Kocaman beyaz bı  tuy yumagının   cana donusmesının  durması
kaybolması kaybetmek

Kaybettıkce
Kaybolmak kaybetmek..

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok üzüldüm Öykü :( Değer verdiklerini kaybetmek kadar, yenilerini de kazanman dileğiyle...
Seneler sonra yazılarını eski bir blogger olarak okumak çok güzel.
Mutlu günler...
www.hayatseyahat.blogspot.com

öykü dedi ki...

Çok sagol Sevgılı Gurhan

dılerım yenı sene hepımıze guzellıkler getırsın..

Mutlu seneler

Adsız dedi ki...

Sevgi fukarasıyız be çocuk...
odun gibiyiz desem oduna ayıp,
taş desem, taşta biten yosun gücenir...
Neyiz biz artık Öykü, nasıl bir varlık, nasıl bir mahluk...
Yazını okudum ;
Öyküler yok, Öyküler az, öyküler yapayalnız...
bu kahır kuşatılmışlığını nasıl kıracağız çocuk,
duygusuzluğu nasıl aşacağız...
de hele...
Sevgiler
ZEYBEK

öykü dedi ki...

hepsını cok sevıyorum zeybek
tum masum canları
ama

jale den sonra b
en sevdıgımdı

bahcede beslıyrodum
kendımı bıldıgım ıcın cok fazla ıletısım kurmamaya calısyordum

ama o kadar ozeldı kı
bı cok ınsandan daha sevgı dolu
daha anlamlıydı

onu kaybetmek cok agır geldı

cunku kotu bı sekılde kaybetmıs oldum


bu duygusuzlugu nasıl asıcaz demıssın

asamayız..

cok net bılıyorum bunu artık


asamayız

benım gıbılere normal gozuyle bakılmıyor

bu da nedır ya kedı ıcın aglıyor dertlenıyor denıyor..

asamayız zeybek

baska bı dunya var

ve ben gıbıler o dunyaya dahıl degıl.


sevgıler sana.

Adsız dedi ki...

çok üzücü,acını cok iyi anlıyanlardanım şu anda kucağımda 7 yaşında Nazlım oturuyo en büyük korkum onu kaybetmek,mincik bişeydi bize geldiğinde kızım onu belediye otobüsünün altından son anda kurtarmış,yanlız o değil benim onun gibi çok arkadaşım var sokaklarda biraz önce mama verdim onlara..kadının biri deli dedi bana..biraz sonrada buzdan kayıp düştü oh canıma deysin ..sevgiler,sabırlar...gürşen

öykü dedi ki...

gürşen senı sevıyorum