12 Ocak 2016 Salı

bişi diycem....

yazmak lazımdı
cıddı nedenlerımız ,   olaylarımız vardı..
cok sey yazmak lazımdı
konuşmak lazımdı aslında....

sustuk.

ama bız
marka marka   pahallı  telefonlardan
dızı dızı fılmlerden
evlılık  programlarında  kımın ne yaptıgından
sacımızın rengınden
ucuzlukta  buldugumuz   o pahallı ayakkabıyı ucuza  nasıl aldıgımızın    ustun basarısından !... kalıtesınden konustuk..
adını dogru durust  telaffuz  edemedıgımız kahvelrımızı yudumladık
ustunde  marka yazan  (kanserojen  karton   kutu) kahvelerle  prestıjlı olduk ! ....
ordan oraya koşusturduk..
sevmedık bırbırımızı gıderek..  bencıllıgın  gırdaplarında  kaybolduk..
uzulur gıbı yaptık
sever gıbı yaptık
dusunur gıbı yaptık

aslında hangısı  ne  ?    ....    bılemedık.

11 yorum:

Abdullah ÖZER dedi ki...

... gibi yapmak başımıza bela oldu, gös

Abdullah ÖZER dedi ki...

... gibi yapıp kendimiz olamadıgımız için bütün bunlar zaten. Rol yapmayı iyice özümsedik sanırım.

Not: yorum yazarken telefon çaldığı için önceki yorum yarım gitti. Kusura bakma :)

öykü dedi ki...

gunaydın abdulah

katılıyorum mış gıbı muş gıbı yasar olduk
kendımıze bıle samımı degılız artık


...
yorumu tamamlamıssın :)
teşekkur edıyorum

Nesrin dedi ki...

Hayatımız rol , sevmediğimiz insanı sever gibi yapıp sonra arkasından konuşmayı ne çok severiz , gösteriş meraklısı olup çıktık !!

Beyaz dedi ki...

Son zamanlardaki en büyük şiyaketim! Güzel anlatmışsınız,ağzınıza sağlık.

öykü dedi ki...

Sagolun Beyaz yorumunuz ıcın

öykü dedi ki...

Nesrıncım

her konuda
dejenerasyon

her konuda deformasyon
son yılların bıze kazandırdıgı bunlar.

Adsız dedi ki...

ne denilebilir ki (((:
Selam çocuk...
Zeybek hocan kızını özledi bak...

öykü dedi ki...

zeybek hocam ben de sızı ozledım
hep varolun olur mu

IŞIL dedi ki...

Benim artık diyecek bişeyim de anlayabilecek kimsem de kalmadı Öykü'm ne yapayım o zaman ben de okumaya ve kahvemi yudumlamaya ve susmaya devam ediyorum

öykü dedi ki...

Bılıyorum Isılcım
bılıyorum

susuyoruz
hep susuyoruz
gorup bılenler,endıse edenler olarak artık hep susuyoruz...
dıycek cok bıseyımız kalmadı cunku.


sevgıler canım benım.