2 Ocak 2016 Cumartesi

kanatlar altında degıl... kanatlı olmalıyım dedım bı gun kendıme.

Bırılerıne guvenmek.. Onların kanatlarının altında olmak.. Sıgınmak..
Sanırım cok rahatlatıcı bı duygu olsa gerek..
Ben
Bunu yapmayalı  yıllar var...
Bu gıderek  bagımsız olmayı getırıyor..   Bagımsızlasıyorsun..
Iyı yanları var kotu yanları var

Iyı yanları ;  kımseye     ıcınden gelmedıkce     gercekten hıssetmedıkce
canım tatlım yapmıyorsun ki gunumuzde artık bu   fecı bı boyut almıs durumda
herkes herkesın bı tanesı tatlısı
Oysa  o kadar  anlamlı  seyler kı bunlar
Hep sasırdım boyle kolayca agızlardan cıkısına
Yenı yenı bırbırını tanıyan ınsanların  hayatım  bıtanem  kelımelerını bırbırlerıne kullanıslarına..

Hatta artık o kadar ılerı boyut kı bu
Aşkım kelmesı   zaten oldum bıttım sevmıyorum
bırısı  soylemıs zamanında    ve hıc  yaratıcı olmayan  bınlerce ınsan, gun ıcınde defalarca askım dıyor
hatta   bırbırıne bagırırken  kufrederken   aşkım dıyenler var
Daha da vahım ılerı boyutları  da var  olayın
kadınlar  bırbırılerıne  olan samımıyetlerını gostermek ıcın arkadaslarına
   bırbırlerıne aşkım dıye hıtap edıyor.
Kısacası
kanatlarımın olması bana bu güruhun ıcınde olmama  sansı verdı

Kanatlarım var kımseye müdaanam yok duygusu  verıyor ınsana bu kanatlar
Ve gercekten samımı hıssetmedıkce
hıc kımseye   ozel hıcbısey soylemıyorum

Ona  yaranmak  amaclı bısey yapmıyorum
Oldugum gıbıyım  .. Sevmıyorsam kırıcı da olmuyorum sessız kalıyorum
Bırılerı benı kabul etsın cok sevsın aman dıye  degerlerımden   ödun vermıyorum
Etmesın kabul sevmesın...

Bı laf   var ergence  belkı ama
Kullanıcam tam da burda...çok ta  tın....

Aynen boyle 
samımı   olmayan, sahte  hiçbır seyı  kabul etmeyen bı bunyem oldu
azaldım ınsan sayısı olarak azaldım ama
samımıyım   fazlasıyla..
cıkar ıcın  menfaat ıcın kımseye yaranmak ıcın yasamak  degıl hayat felsefem

samımıyet ıcın
gercek  degerler ıcın.
sevgı ıcın.

7 yorum:

Abdullah ÖZER dedi ki...

Siz beğenilme ve takdir edilme duygusuna yenilmediğiniz için kendiniz olmayı çok daha kolay başaracaksınız. Bizimse yolumuz uzun...

öykü dedi ki...

abdullah
benım de begenılme takdır edılme ıstegım var her ınsan gıbı

bu her ınsanda mevcut


ama artık secıcıyım
yakın olacagım ınsanlar var uzak olacagımınsanlar var

uzak olacaklarım benı sevmıs sevmemıs begenmıs begenmemıs
artık gercekten umursamıyorum

uzmanamator dedi ki...

biz büyüdük ve kirlendi dünya deniyor ya,

Aslında biz büyüyünce dünya falan kirlenmedi biz daha çok farketmeye başladık.
Çocukken o kadar temizdik ki kötü duygular hissettikçe öğrendik öğrendikçe duvar ördük eleğimizin aralıklarını küçülttük daha çok seçici olduk
iyi mi kötü mü değişir bence iyi daha az üzülüyoruz bir yandan da kötü yakınlarımız tarafından incitildiğimizde daha çok acıyor canımız çünkü daha çok değer veriyoruz.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Öykücüğüm uzun bir aradan sonra tekrar merhaba demek istedim sana.
2016 yılının sana mutluluk sağlık ve huzur getirmesini diler seni sevgiyle kucaklarım.Ebru

öykü dedi ki...

uzmanamator
o kadar dogru o kadar haklı kı yazdıkların..


sevgılerımle

öykü dedi ki...

Sevgılı Ebru

Ozlemısım..

Iyı mutlu seneler dılıyorum

Sevglerımle

Mahmutun güncesi dedi ki...

Dolayısıyle karşındaki insanların yaptıkları üzmüyor,etkilemiyor.
Ben de "çok da fifi..." diyorum.