16 Şubat 2011 Çarşamba

istanbul dan son haberleri bildiriyorum; sokaktaki 10 insanın 8 inin göbeki var




Düşük bel pantolonlar

Beli açık tişortlar


Oturduğunda yanlardan

göbekten

öbek öbekkkkk taşan yağlar





Hayalde incecik çıta gibi modeller

Belde kocaman yağdan simitler







HAYAT BİR KUTU GÜZEL KURABİYE İLE

BİR TABAK ÇİLEK ARASINDAKİ


SEÇİMDİR



TERCİH SİZİN

26 yorum:

komançi dedi ki...

ama yani başka bir konu yazsaydın öykü :)) evvelsi gün doktora gittim bu göbek erimeli dedi...

öykü dedi ki...

Hiiiiii

Tam ustune basmısım:))

elifin terazisi dedi ki...

Bu tercih şimdi değilse ne zaman değil mi?

Burcu.. dedi ki...

benim halim daha vahim ne kurabiyeden vazgeçerim ne de çilekten :))

Medanşeri dedi ki...

çok yerinde bi tespit olmuş kesinlikle (:
acı gerçek böyle birşey sanırım...
kurabiye mi çilek mi deyince çilek tabi ki ama çikolata mı çilek mi diye sorunca işte o öbek öbek yağ simitlerine göz kırpmış oluyoruz :'(

Imge dedi ki...

Ondan olsa gerek her yerde kavitasyonla, radyofrekansla, yosun hapıyla, bilmem ne çöpüyle incelme reklamları görüyoruz işte. Günümüz modern insanı gerektiği kadar yiyip bol hareket etmek gibi geleneksel yöntemleri pek benimsemediği için modern şişmanlar oluyoruz her geçen gün!

Profösör dedi ki...

Güzel bir paylaşım bu..

Rozerin'in Annesi dedi ki...

bayiliyorum senin yazilarina canim...ben cilekten bir tanecik aldim ve kactim...optum...

neşe dedi ki...

bence insan kurabiye de yiyebilmeli çilek de..Denge önemli olan.
Sevgiler...

neşe dedi ki...

bence insan kurabiye de yiyebilmeli çilek de..Denge önemli olan.
Sevgiler...

Syrakusa dedi ki...

Ay benim ne suçum var yaneee. Su içsem yarıyo şekerim :))

nehircce dedi ki...

Çok çirkin be öyküü :) Çileği tercih ediyorum zaten tüm ofis diyetteyiz :))

@ysun dedi ki...

Hımmm sanırım çileği seçmeliyim yada yok yok az ondan az bundan ımmm offff ne çok yedim yine :)

öykü dedi ki...

Eliff :)


tam şimdi zamanıdır

öykü dedi ki...

Burcu aynı ben:)

ben de ıkısını de ısterım

ıkısınden dde yıycem:)

öykü dedi ki...

İmge bılıyor musun
ben onların hepsının kandırmaacadan ıbaret olduguna ınanıyorum

soyledıgın gıbı tek sye var

hareketlı olmak
ve yedıgıne dıkkat etmek
hepsı bu

sevgıler

öykü dedi ki...

Medanşeri



cıkolata dendı mı dur:)

ben de hıc vazgecemem:))

öykü dedi ki...

Profösör

çok tsk ederım

öykü dedi ki...

Rozerının annesı

ben de rozerını ve senı cok opuyorum:)

sevgılerımle

öykü dedi ki...

neşecım bende aynı fıkırdeyım

bu ıkı guzelım lezzetı de yasamak lazım hayatta

öykü dedi ki...

neşecım bende aynı fıkırdeyım

bu ıkı guzelım lezzetı de yasamak lazım hayatta

öykü dedi ki...

Syrakusa:)


su ıcsem yarıyor dıyenlerı cıkolata paketını bıtırıken yakalıyrolar
ınsallah onlardan degılsındır:)

öykü dedi ki...

aysun bak soyle yapalım
bı cılek sana bı cılek bana
bı kurabıye sana bı kurabıye bana:)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ben önce kurabiyeleri tüketeyim Öykücüm
üstüne çileklerden alayım

şükür ki şanslı kullardan biriyim
ye ye sorun yok :))
yoksa ne yapardım, yemek yapmayı da yemeyi de çoook seven biri olarak :))

sevgiyle...

Nida Ersin dedi ki...

Ne yesem ne içsem değişmiyorum:)
Duyduklarımdan etkileniyorum bu da kilo almama engel teşkil ediyormuşş güya:)
(iyiyim! Mrk etme! Sorun var "Ad.Fl PL" sendung'ta zamanım yok gideremedim Html.leri alıyorum. tşk.ler)

kamikaze dedi ki...

çilek,çilek,çilek:)))