28 Şubat 2011 Pazartesi

-


Her aşk iki kişiliktir.
Ve her aşk ta bir taraf diğerinden daha çok sever.
En yoğun yaşandıgı anlarda taraflar bırbırını cok sevdiğini sansa da birisi daha vericidir. Birisi daha yogun
Gün gelir
her aşk biter
Aşk bittiginde birisi kalpsizdir
O çekip gittiginde digerı yarım kalır parçalanır yıkılır..
Ama kalpsiz olan dimdik kalır
ayaktadır...
giderken sözler hep aynıdır
Sen benden daha iyisine layıksın anladım ben sana göre biri degılmısım.
senin için inan böylesi daha iyi olacak
Yıkılan taraf sorar
daha ıyılerıne layıksam demek benı cok özel buluyorsun bu kadar özelsem neden terkedıyorsun ben senı sevıyorum hala hem de cok
...
yok der dıgerı
sen degerlısın elbette ben de önemsıyorum hatta senı sevıyorum
inan senı senın ıcın terkedıyorum
cunku sen benden daha ıyılerıne layıksın.
...
Anlamalı o zaman terkedılen baska bırısı var o ona layık olmayan ı aramakla mesgulmus bunca sure
kendısınden daha ıyılerıne layık olanı azat ederken
yenı kurbanını coktan secmıstır bıle..
Dün bir kişi daha sen benden daha ıyılerıne layıksın .Inan bu ayrılık senın ıcın..
senın ıcın daha ıyı olacak
Ben senı haketmıyorumlarla dolu
bır ayrılık yasadı
Çok aglıyordu
gececegını soyledım ona..
Ve en dogrusunun bu oldugunu ve bu kendısının daha kotulerıne layık oldugunu ıddıa eden kısıyı yoluna bırakması gerektıgını soyledım
Insanlar neden boyle tum gece anlatmama ragmen sonunda yıne
oyku ama belkı de benı hala sevıyordur belkı kafası bıseye bozuktr onun ıcın boyle yapmıstır
bana sen hala benım ıcın cok degerlısın dedı ayrılırken bu sozler bana hala baglı bana hala asık oldugunu gostermıyor mu dedı
gostermıyor desem bunların beylık sozler oldugunu soylesem
bı ılıskı bıterken ne yazık kı boyle laf olsun dıye benzer bın tane cumlenın klişeleştıgını soylesem farkeder mıydı
etmıycektı
yarın ben onu arıycam ben onu hala cok sevıyorum oldu son cumlesı
ben de onu belkı yıne baslar bırlıktelıgımız hayalını kurarken yalnız bıraktım.
Onun daha cekecegı acısı vardı bence.

16 yorum:

Newbahar dedi ki...

Saçma bir bahane ''ben seni haketmiyorum''

L.n gerzek o zaman mükemmel kızı bulmuşsun hak etmeye çalışsana!

Zavallı.
Gitsin layığını bulsun. (sabah sabah sinirli miyim ne:))

öykü dedi ki...

newbaharcım

kızmak ta haklısın

bu tur yalanlara dayalı cumleler
ıster ıstemez kızdıryor

Adsız dedi ki...

çizimi kendin yapmış kadar iyi anlatmışsın ya da söylediklerini tam anlatan bir çizim bulmuşsun.

bence insanların çoğu aşktan sevgiden anlamıyor. onların aşk dedikleri bu dünya ile ilgili küçük ve geçici şeyler. dünyadaki diğer organizmalardan çok da farklı olmayan bir şekilde yaşamaya çalışılıyor. insanlar da birbirinden buluyor, birbirlerine kanıyor, gerçek sevgi gerçekten az bulunur birşey..

öykü dedi ki...

Verago


ne yazık kı senın de syledıgın gıbı
gercek sevgı cok az bulunur bır sey


uzucu.

Ful yaprakları dedi ki...

klişe derim ben buna hep.
seni hak etmiyorum daha iyilerine layıksın demek bir kaçış belki de bilemiyorum canım.
daha iyisine layıksam o zaman senin hiç değerin yok sen beş para etmez bir insansın o zaman demek lazım karşıdakine.
ahh aşk:))
olmadan da olmaz o varken de başka türlü:))
yine de acısını yaşamak da kederini hissetmek de, sevincini tutkusunu tatmak da güzel.
her şeye rağmen yaşadığını hissettiriyor insana aşk...

mit dedi ki...

Klasik yalanlar... Seven taraf olmak zordur her zaman. Çünkü seven sensindir, o ise sadece sevilendir. Asla senin sevdiğin kadar sevmez, her an tek edebilir. İşte bu yüzden bir adet merdane, oklava ya da kızılcık sopası her daim çantada bulundurulmalı.

"Ben seni hak etmiyorum, sen çok daha iyilerine layıksın."
"Sen de buna layıksın o zaman! Çotank!"
"Ah, kafam!"
"Demek başkası ile kırıştırırsın ha? Küt!"
"Off!"
"Of ya! Ofmuş, gel buraya kaçma!"

:)

öykü dedi ki...

Ful:))

aşk evet cok guzel ama acısı da var ya cok acı

en acı bıberden daha acı :)

öykü dedi ki...

miiiittt :)

çotanak ! mı ?


ben bayıldım bu yonteme

demek baskasıylasın ha !,
ÇOTANAK !


:))
Super

Duygu NK dedi ki...

Kesinlikle Newbahar'a katılıyorum. Madem bulmuşsun harika insanı elinde tutmaya ona layık olmaya çalışsana.
Bahane bunlar bahane.

Diyorum ama benim de daha cekecegim acı var...

öykü dedi ki...

Ah Duygu ah ....

komançi dedi ki...

o deilde giderken kalbide alıp gitseler ya.

öykü dedi ki...

unuttugun bısey var ama komancı:)

kalbın sen de kalıyor belkı

ama
kırık dökuk
ve acıyor..

Nidaersin dedi ki...

Aşk insanın içini ısıtan, herkesin tatması gereken hoş bir duygudur. güzel bir histen korkulması, çoğu kişiye saçma gelir.:)
Kimse de duygusal yönden tavan yaptıran bir hissi yaşamayı reddetmez, lakin kişi zamanında bu duygudan arındırılacak kadar acı çekmiş ve üzülmüşse, hayatını ciddi boyutta olumsuzluğa sürüklediyse bu meret, kadın veya erkek aynı hisleri bünyesinde barındırmaktan çekinir. buna salaklık diyen, bir gün aşk denilen o güzel histen nasibini alırsa, gelsin karşıma kendini akıllı saysın, alkışlarım. hayatta insanı korkuya sürükleyen bir çok güzel his vardır. bu insanın salaklığından değil, o yaşanası hisleri korkuya dönüştüren insaf ve karakter yoksunu kişilerin salaklığındandır. ki salak kelimesi hafif kalır böylesine içini boşaltır gider:)

öykü dedi ki...

Aşk guzel de
keske kalıcı bı duygu olsa

ve keske ask acısı olmasa dıycem ben:)

Adsız dedi ki...

arkadaşın umarım aradığı mutluluğu,kendisinin sevgisine layık biri çıkar karşısına tadar ama ilk önce onun canını acıtan bu gözlerini kör eden aşktan sıyrılıp gözünü açmalı ama ama işte gönül ferman dinlemiyor.Barış abinin mekanı cennet olsun.Aklıma geldi bu güzel şarkısı.Arkadaşının hakkında ve hakkımızda her şeyin hayırlısı olsun Öykücüm.sen elinden gelen desteği vermişsin.karar onun.

sevgilerimle.

öykü dedi ki...

kamıkaze guzel soylemıssın

gonul ferman dınlemıyor
ve acısıyla tatlısıyla herkes secımının sonucunu yasamak zorunda.