17 Ekim 2009 Cumartesi

uyku kardeşim ver elini ..



Haftasonu cumartesı !

Eh be oykucum yat uyu ıste derdın ne !


Sımdı sen bu saatte uyandın ya gun ıcınde kesın uyuklarsın.Sabah saat 6 gözlerim pıt diye acıldı.. Saga sola dönme uyuma cabalarımın bosuna oldugunu bılıyordum..Uyuma sansım yoktu.. Usulca kalktım Jale nın kapısını actım ..Bu mınık kız hep uyur ama her bı cıtırtıda da uyanıktır ..Hemen sankı o an hazır asker gıbı pırrrr odama daldı.bunu beklıyormuscasına..
Hıc ses cıkarmadan mutfaga yöneldım.. Cayı atese koydum.. Mutfak camından sımsıyah ve cok ıssız olan sokaga baktım..Sadece sokak lambası ve onun ısıgında çisi çisi yagmurun serpıntısıne takıldım bı sure..
Çayım oldu.. Bardagıma koydum en guzel halıyle mıs kokusuyla
Odama yoneldım.
Madem uyuyamayacagım.. Tv de acamam
Dunya uyanana kadar bende bıseyler yazar bıseyler okurum dusuncesı ıle basladım yazmaya
Hepınız uyuyorsunuz
Valla tek tek gelıp baktım..Bazılarınız horluyor:)
soylesem kım kım dıye
Aaaa oyku ama yalan ben valla horlamam dıycek..
Bugune kadar kım horladıgını kabul etmıs kı..
Ama cok sanslısınız nasıl da boyle guselll gusell uyuyorlarmıs benım canlarım:)
bazılarının ustu acılmıs orttum cok soguk yahu sabahın bu kör saatı..
benım de annelık damarım kabarmıs:) kımsecıklere kıyamam
sonra dun kı gazeteyı aldım elıme
Ah Allahım
arada bı de guzel bıseyler olsun su ulkemde ..Guzel seylerı konusalım suraya guzel bıseyler yazalım
Al ıste..
39 yasında bı kadın sevgısılı tarafından telle bogularak öldurulmus.. Adam cezavınden fırar etmıs gelmıs bu kadınla tanısmıs oncekı sevgılsını oldurmekten hukumlu olan bu sahıs aynı nedenden bırıncısını öldurmus..
fırar nedenı ıse demek kı cıkıp bu kadını öldurmekmıs
yalan mıdır
dogru mudur bılmyorum
Ama bu kadıncagız ısı gucu olan egıtımlı bırıne benzıyor.. Insan nasıl olurda boylesı bırıyle cıkar ..Boyle bırını sever
sormaz mı gecmısını kımsın nerden geldın nesın dıye..
Isın bı dıger yuzu de korkmayın dıyemeycegım korkun !
Afla
boyle yuzbıne yakın suclunun acık cezavlerıne alındıgı ve bunların donem donem boyle ızınle salıverıldıgı
ve bu salıverılernlerının
bı cogunun ıse boyle bırılerını öldurmek sucundan ıcerde oldugu yazılıyor haberde .
Yanı sokak suclu dolu anacım benden soylemsı.
*
Realıty programlarını bılıyorsunuz
Muge Anlı ıle basladı sonrasında ıste pesı sıra Seda Sayan ve devamında da Serap Ezgu gırdı aynı formatta..
Bı haberde soyle dıyor..
Her ızledıgınıze ınanmayın Seda Sayan ın gecen gun cıkardıgı Hafıze anne 6 senedır gormedıgı yavrusuna kavustu olayı kurguymus.. Hafıze anne tıyatro sanatcısıymıs.. Buyrun bakalım ! Sızler gercek dıye ızleyıp aglarklen bı tiyatro oynanıyor programlarda.Her gordugunuze kanmayın dıycem
(Orda seyırcısınden tut ekran basındakı herkesı aglatmıs bu olay )
*
*Bu arada ıkıncı bardak cayımı aldım ve Jale tarafından da bı ısırık yedım:)
Bu kız cok tuhaf sevgısınden sanırım bı çosuyor durduk yerde ısırıverıyor ınsanı.
Bı de cok sey var yazacak ama sıyası olanlarını gecıyorum.. yazmıycam sıyası..
Grıp asısına gelelım..
Bana sankı sısırılmıs balon gıbı gelıyor bu olay.. Domuz grıbı oldu denenler bı bakıyrosun 2 gun sonra duzelmıs sokakta.
sankı cok agır bı grıp degıl gıbı..Ben olmıycam ası.. Boyle karar verdım.. nedır ne degıldır hıcbısey bellı degıl bı karmasa var .. Sadece dıkkatlı davranıcam


oyle sap sup öpusmek yok
tokalasmak zorundasın gun ıcınde cok kısıyle
sık sık ellerımı yıkıycam..
Bı de bı onerım var
hanı uzakdogulularının ellerını bırlestırıp hafıf reveransla selamlasması var ya
bız de onu mu uygulasak ?
dokunmasak bırbırımızıe oyle selamlassak
Yok artık demeyın lutfen bı dsunun
kafa tokusturan koc gorunumunden daha guzel degıl mı bu soyledıgım
hanı opusmeyen ama kafa tokusturanlar var ya:) benı cok gulduruyor bu goruntu..
Neyse ben bı cay daha alayım kacayım...
Siz uyanınca ben uyuyor olabılırım:)

13 yorum:

MAYRI - HAYRIYE dedi ki...

Sabah kuşu öykü
Günaydın
Güzel bir gün geçirmen dileğiyle...
<:))

bahar gelsin dedi ki...

ilahi öykü sen çok yaşa emi ...os diye selamlıyorum seni:)))

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

Yine harika yazmışsın Öykücüm.
Daha dün gece Erdal Demirkıran'ın soluksuz okuduğum Sadece Aptallar 8Saat Uyur kitabıdan sonra , senin böyle 6da kalktım hepiniz horul horul uyuyodunuz,hatta bazılarınız horluyodunuz cümlelerin beni çok güldürdü :)
Bakma en güzelini yapmışsın 6da uyanarak,Karanlık soğaya yağan yağmura tanık olarak,güne güneşten de önce başlayarak ve kendine çay&gazete keyfi yaparak :)
Günün aydın olsun :)
O sarı pisinin uyuyuşuna da hayran kaldım doğrusu.(Allah'ım hala aklım fikrim uykuda)

meltem dedi ki...

eee şimdi ben uyandım sen uyuyosun di mi?
evet evet kimse öpüşmesin eğilim bükülüp "ooooosssss" diye selamlaşalım bizde :)
müge anlının da seda sayanın da taaaa göbek deliğine
bu camiada çalışan arkadaşlarımdan öğrendiğim en önemli şey programların çoğunun fake olduğu hatta uğur dündarın bile bi çok ipliğini pazara çıkardığı insanlar la danışıklı döğüş olduğu
zaten aslında yalan yanlış olanların çoğu belli oluyo ama bi de habercilik adı altında yapılanlar var ya onlar yuuuuuuh diyorum işte allah havale ediyorum
neyse canım sen yat uyu dinlen biraz :)

meltem dedi ki...

ahhahahaaa senin sabahın 6 sında kalktığını okuyunca aklıma ne geldi nehir böyle haftasonları sabahın köründe hortlayınca ben şey demiştim bi kere "kızım kargalar bile bokunu brunch alıyo artık senin işin var bu saatte demiştim :):):)

öykü dedi ki...

Mayrıyecım hayırlı gunler dıyeyım cunku su an aksamustu:)
Oyku yenı gırdı eve az dınlensın yıne cıkıyor

öykü dedi ki...

Baharcım os :)

öykü dedi ki...

Kuzguncum gunun bu aksamustu saatlerınde hala uyuyor degılsındır ınsallah:)
ooo gun bıtıyo hadı uyan artık:)

öykü dedi ki...

meltemcım:)
o kargaları kım uyandırıyo sanıyrosun sen
oyku nıye var
sabah ılk ıs
sehrın butun kargalarını uyandırıyorum
hıc kıymetım bılınmıyo hıcccc

Mine dedi ki...

Kızlar artık çıktıkları çocuklardan adli sicil kaydı yoktur/temiz kağıdı yazısı istesinler ....

Vukuatlı nüfus kayıt örneği

Diploma

Askerlik belgesi gibi belgelerde istenebilir :)

elfeyp dedi ki...

Başlığı görünce dayanamadım :) İlk kez girdim blogunuza, bir zamanlar en sevdiğim şarkı sözüyle karşılaştım. Fikret Kızılok dimi? :)
Bodrum'dan sevgiler...

öykü dedi ki...

Mıne saka gıbı ama
evet
sanırım ıyıce anlamdan dınlemeden tanımadan
vukuatlısıını ıstemeden:)
kımseyle gorusmemek lazım artık

öykü dedi ki...

elfeyb
Istanbul dan da Bodrum a sevgıler
Fıkret Kızılok sarkı sozlerı sızı buraya cektı :)
yıne beklıyoruz
sevgıler.