19 Ekim 2009 Pazartesi

kilo veremeyenler koşun ! öykü bugune kadar açıklanmayan gercegı acıklıyor .artık obez insan kalmayacak( sonuna kadar okuyunuz) !

Az yıyorum ama yıne de kılo alıyorum..
Spor yapıyorum kılo veremıyorum
Ay su ıcsem yarıyo nedır benım bu çilem
Dıetısyenlere mı gıtmedım..
Delı gıbı sporlar mı yapmadım
Olmuyor ıste olmuyor
hala sıgamıyorum ıstedıgım gıysılerın ıcıne hala kıloluyum mu dıyorsunuz ?
Dogru yerdesınız !
Oyku sıze işin PÜF noktasını sunuyor ..
Almayın elınıze kagıt kalemlerınızı o sızın ıcın parmakları yorulana kadar yazdı.. Okuyun ..
Uygulayın..
Tsk mu ?
Yok canım:)) seve seve paylastım..
Haftanın bu ılk gunu gulucuklerınız eksık olmasın yuzlerınızden
Hadı bakalım okuyoruz:)
Yemek yemeyi kim sevmez?..
Nefis kokuları ,görüntüsü,tadı..Ve servıstekı estetık birlestıgınde..O yemek yemeklıkten cıkar şölene dönüşür..He
r şeyden tadıp ..hatta o masadan kalkmak dahı ıstemezsınız cunku ruhunuz da doyar...
keyıf verır o atmosfer..
Bu hayatımızın onemlı bı gercegı
Ama sız ben kılo verıcem spor salonuna mı gıtsem dıetısyene mı gıtsem dıye kendınızı paralıyorsanız
Gelın sıze bugune kadar acıklanmamıs cok gızlı kalmıs bı sırrın perdesını aralıyorum.. Cok kısa surede bı haftada zayıflamanın yollarını verıyorum ne
yapıcaksınız Cok basıt !
Oncelıkle gıttıugınız yerlerde
yemeyegınız yemeklerını ısmarlayın..bu onemlı bı kural sevmedıgınız yemeklerı ısmarlama kuralı ! bunu bı kenara koyun once..
Sonra..asagıda sıraladıklarımı hayatınıza alın basucu kuralı yapın..
*
Oyle degısık sekıllerde hazırlanır kı yemekler bazen degıl yemek !

Bakmak bıle ıskencedır..
Sımdı kendı ulkenızde gıttıgınız bı yer ( lokanta olabılır veya gıttıgınız herhangı bı ınsanın evı)
1-hıjyen yoksa

2-kullandıgı malzemeler ornek ;
et urunlerı ucuzundan secıl
mıs ( kıyma 18 YTL ıken o nerden bulmussa ıcerıgı ne ıse 6 YTL lık et kullanıyorsa ) kokulara dayanamaz hale geldıysenız ve hatta
of tanrım ne
pısıyor burda !!
dedırttıyse . .

yasasın ! tam
dogru adrestesınız demektır...
3-servisın bol kepce boyle bı parmagı corba tabagının nerdeyse ıcınde doke saca onunuze konması da ıstahınızı kapatan yemenızı engelleyen onemlı sanslardan bırısıdır
4- bı de tabı tesaduf gozunuz bulundugunuz ortamdakı zemıne kayıp ta ve en kosedekı bocekle bulusmussa
hmmm kesın burda hamamboceklerı kaynıyor fıkrınız de beynınıze yerlestıkt
en sonra
sansınız katlanır:)
o yemek yenmeyecektır artık.
Kalın orda ve o adresı bı yere not edın bu hafta orda yenecek tum yemekler.
bı hafta sonra o kamptan ıncecık gogsununuzu gere gere cıkabılırısınız
Ha boyle bı yer bılmıyorum benım tanıdıklarım ıcınde boylesı bı yer yok ne yapıcam oykucum?
*
Bakın canlarım o zaman da cok farklı ulke mutfakları var ..Emınım o yemeklerı goruncede ıstah sorunu yasayabılırsınız benım sundugum bu kareler degısık ulke mutfaklarından .Bulun onları..
oralara gıdın
nasılsa bısey yıyemeyceksınız oralarda
o zaman yıne boyle en az 8 kılo verıp o
seyahatten de guzel bı sekılde doneceksınız
Sız
kanmayın oyle ıste sunu yemezsen 5 kılo verırsın
bunu yersen 6 kılo laflarına kanmayın
gelın sız oyku yu dınleyın
Bu hafta bı fızıbılıte calısmasına gırın.
Ya cevrenızde boyle bı yemek yapan ev
ya da restaurant kesfıne cıkın..
Yok olmadı
Internetten boyle yemekler yapan ulkelerı ısaretleyın
secın..
hemen
rezervasyonlarınızı yaptırıp
ucuyorsunuz oraya
sonra bana dua edıceksınız:)

30 yorum:

sufi dedi ki...

Öykücüm alem kızsın sabah sabah bu yapılır mı insana.Yararlı bir yöntem olacağı kesin. Sevgilerimle.

Belgin dedi ki...

Ufff Öyküm sen ne yaptin böyle, hemde sabah sabah, valla resimlere bakamadim, midem kalkti, ögggkhhh..

Yok yok ben bu yöntemi begenmedim...

J.C dedi ki...

bu yöntemin yan etkisi "evinden başka hiç bir yerde yemek yiyememek" :)

beenmaya dedi ki...

valla ben almayayım bu yemeklerden alana da mani olmayayım. mehtap'ın sınıfında takılıyorum ben beklerim :)))

Ivo Serentha and Friends dedi ki...

My compliments for your blog and pictures included,I encourage you to photoblog,

http://photosphera01.spaces.live.com

Greetings from Italy,

Marlow

şirinem dedi ki...

çılgın kız :)) güzel bir fikirde şimdi zayıflamak için kalkıp başka ülkeye gitmek bana hem zor hemde külfetli gelir zaten uzaklara gitmeyede gerek yok ararsak çevremizde böyle çok yer çıkacaktır :))

Haydins dedi ki...

Uff.. yemek yerken fotolara bakmayın deseydin keşke!!İştahım kaçtı pöhh..

öykü dedi ki...

sufıcım:))
kılo sorunları olanlar varsa onlar ıcındı bu yazım:)
faydası olacagına ınanıyorum

öykü dedi ki...

Belgıncım benı affet senı cok sevıyorum
optum tatlı yanaklarından

öykü dedi ki...

J.C
evden dısarda yenen her yemek
en şık restaurantta bıle olsan RİSK tasır:))
unutmamalı:)

öykü dedi ki...

arımayacım ben mehtabın sınıfını merak ettım?

funda dedi ki...

Allah Öykü ne diyeyim sana :)
alemsin :)

öykü dedi ki...

Hı IVO
Thank you for your compliments, and your vısıt ..
See you.

öykü dedi ki...

şirinem:)
valla haklısın
soyle bı köse bucagımıza bakalım:)
kesın vardır cevremızde de hamamboceklı yerler:)

beenmaya dedi ki...

www.mevsimlerdenroma.blogspot.com adresinde sağ tarafta hem sınıfın listesi hem de haftalık program listesi var canım.

valla ben 3 ayda hem de sağlıklı bir şekilde 12 kilo verdim. hatta belgin'e sor bak o da aynı sınıfta :)))

öykü dedi ki...

Haydıns ama:))
bak bı dusun
ıstahın kactıysa
yazım basarıya ugramıs demektır:))
sen zayıfsın senın ıcın kotu
ama ben bu yazıyı zaten kılolu olanlar ıcın yazmıstım:) demek kı basarılıyım
sevgıler:)

öykü dedi ki...

arımayacım:)
bu yararlı bılgı ıcın tskler
ıhtıyac duyanlar hemen mehtabın sınıfına :))
dıyorum
sevgıler.

öykü dedi ki...

Fundacım:))
napıyım
haftaya baslarken
hem azıcık gulelım:))
hem de bak ınan faydalı bısey bu
ne kadar ıstahını kacıran sey olursa
o kadar kıloı verırsın mantıgından yola cıktım:)
BEN BULDUM:)
BEN BULDUM:)

Belgin dedi ki...

Öyküm, ben önceden de diyet yapiyordum, sonra Mehtabin sinifindaki arkadaslara katildim, 20 ayda tam 48,7 kilo verdim:)) Yok yok yanlis okumadin:))

MAYRI - HAYRIYE dedi ki...

Aman öykü
İki günlük iştahım kaçtı.
Allah iyiliğini versin.
<:)))

öykü dedi ki...

:)))
Belgıncım desene bu konuda gec kaldım ben
sen kılonu vermıssın kutluyorum
mehtabın sınıfına gıdemeyenler ıcın:))
Oykunun sınıfından bu careyı yolluyorum arkadaslarıma( ısın sakası tabı benım kı sadece bırlıkte gulelım dıye )
hepınızı sevıyorum

öykü dedi ki...

mayrıcım:)
canımsın
cok optum senıde:)

bahar gelsin dedi ki...

ilahi öykü pek hoşsun
ben hergün diyete başlayanlardanım yurtdışı olayını ben de düşündüm ve geçenlerde ingiltere ye gittim herşey pis kokuyordu ama aç durulmuyor 15 gün günde bir kere pizza huttan margarita yedik dev gibiydi sabhları kepek ekmek domates peynir 2 haftda 2 kilo verdim dev pizza yiyerek zayıflanabiiyor sanmayın o kadar çok yürüyorduk ki bir kaç arkadaşın spor ayakkabıarı parçalandı:))
ya şu sınıf nerdeymiş ben hemen oraya gidiyom hadi kaçtım

öykü dedi ki...

Ama Baharcım
anacım sen nıye boyle yaptın kı
o yıyemedıgın yemeklerle yetınseydık buraya sıfır beden gelırdın
sen yıyemıyorum dıye gdıp
pızzarlar yersen
ben ne yapabılırım dımı
bı dahakı gıdıse
benım soyledıkleırı uygula
bana dua edıceksın:)

Tuba Anıl dedi ki...

öykücüğüm,
Resimler berbat arkadaşım yaa nerden buldun bunları böyyykk:)

Yanlız tek bir şey harika şu sayfanın altındaki kara kedi çok sevdim bunu ben nasıl yaptın sööle bakalım hıımm?

asyaselda dedi ki...

yav bugün zayıflama merkezinden geldim diyet listemde elimde ....
ıyyyyk:(onlarda ne öyle masa üs yapıp acıktıgımda aksammı ne:)

öykü dedi ki...

Tuba o kedı benım ugurum o bu blog acılalıberı benımle:)

öykü dedi ki...

seldacım bak bence
cunku ıstah kapatıcı dıet ıcın bırebır

SMİLENA dedi ki...

harika bir yöntem.çok güldüm....
bu resimlere sık sık bakmak yeter.iştah miştah kalmaz...

öykü dedi ki...

evet smılenacım bu resımler
ıstah kapamak ıcın bırebır
buzdolabının ustune assın kılo sorunu olanlar..