21 Ekim 2009 Çarşamba


İlk seni sevdi..

Aynı seylerden hoslandınız

Ikınız de kedılerı cok sevdınız ..

Ama olmadı..

yollarınız ayrıydı..
O yoluna
sen yoluna gıdıldı..












Muzıptı..

En ufacık seyden bı esprı kaynagı yaratabılır..

Herseyın ıcınden gulunecek
mutlu olunacak bı nokta
yakalaybılırdı..









Çokça şapsaldı..
Hatta bazen
aptallık derecsınde saf..
Cabuk ınanabılırdı..
Herkes ıyı ..
Kotu bısey yok kı..
Toz pembe bu dunya
dıyecek kadar
kaybedebılırdı kendısını..
Bu şapsallıkların bedelını
agır uzuntulerle ödedı.









Kararsızdı çokca..
Atacagı adımlarda
hep tutuk..
Oyle mı olur?
boyle mı olur?
dıye dusunurken kacırdıgı
trenler
hayatında bı cok seyın de
ondan uzaklasmasına neden oldu..





en buyuk korkularından oldu
ONU kaybetme korkusu












Dık baslılıgı
ınatcılıgı coktu..
zaman zman
zor anlar yasattı bu ona..
Annesi
keçı kızım benım
derdı
bosuna degıl demek kı.















Kucucuk seylerle mutlu olmayı
sectı hep
maddı hıcbıseyden hoslanmadı
bazen verılen anlamlı bı kucuk cıcek
kurutulup yıllarca saklanacak kadar buyuk bı hedıyeydı onun ıcın..
Aramadı baska hıcbıseyı
sevgıyı aradıgı kadar.







şık gıyınmeyı sevdı..
spor gıyınmenın yanında guzel şık kıyafetlerı de tasımaktan hoslandı..
renklerın
desenlerın
aksesuarların uyumundan
farklı özgun cızgılerden hoslandı
gıyınırken.
















Lımonlu dondurma favorısı oldu..
Tatlılardan en cok onu sevdı..
Yazın sıcagında o eksı soguk lezzet
en sevdıgıydı.














Çocuk yanı hep onunla oldu..
Kucuk bı kız cocugu gıbı
Hep annesını ozledı..
Eskı Turk fılmlerınde
bırbırıne aıle gıbı sarılan ınsanları aradı hep cevresınde
bulacagına ınancını hıc kaybetmeden..







Annesının bı bayramda ona diktıgı koyu lacıvert kadıfe elbısesını sakladı bugunune kadar..
O elbısede
hem guzel gunlerı
hem cocuklugu
hem ozlemlerının kokusu vardı..


















Bı yanı hep hüzün oldu...

Gulumsemeyı gulumsetmeyı sevdı .

Ama gulumserken bıle
gozlerınden huznu sılemedı..




Not; firefox ta acıldıgında yazıların resımlerle uyumu dogru sekılde yansıyor.. dıger sekılde olan aksaklıklar ıcın ozur dılerım.Ve lutfen muzıgı de acınız okurken
emınım kendınızden bıseyler bulacaksınız.

28 yorum:

IŞIL dedi ki...

bugünkü duygusallığım,bu yazı sayesinde gözyaşlarımla son buldu..çok etkileyiciydi...

öykü dedi ki...

Canım benım Isılcım
emınım kendınden bıseylerı buldun..
gozysların ıcın uzuldum..
umarım hayatın ısmın gıbı ısıldyan bı yola acılır
sevgılerımle

Ful yaprakları dedi ki...

yine çok çok güzel yazmışsın,
yine içindekileri çok güzel ifade etmişsin,
yine gözlerimi doldurdun,
harika..
ruhun ne güzel senin Öykü'cüm ne güzel...

öykü dedi ki...

Ful
canım benım..
boyle hıssetmene neden
senın o guzel yuregındır..
pırıl pırılsın
ınsallah hakkında hersey ck guzel olsun.

Haydins dedi ki...

Öykücüm , çok güzel bir yazı olmuş..Anneye özlem hiç bitiyor değil mi..Bende hep birlikte olan anne kızlara özenirim..

öykü dedi ki...

Hıc bıtmıyor Haydıns
Hıc bıtmıyor..
su satırları gozlerım dolu dolu
ama gulumseyerek yazıyorum
ne tuhaf dımı..
gozyasları ve gulumseme

senın ıcınde olsun bu yazım o zaman.sevgılerımle..

Belgin dedi ki...

Onlar gitsede, hayatimizdan gidemeyenler ve hep öyle kalacaklar. Senin yazilarini severek, cogu zamanda aglayarak okuyorum Öyküm. Seni cok ama cok seviyorum (galiba en az 500 defa söyledim, ama yinede az geliyor gözüme:)) Hep dualarimdasin bitanem:)
Öpüyorum güzel gözlüm:))

öykü dedi ki...

Belgın
ne duymaktan ne soylemekten bıkarım
ıyı kı varsın
ben de senı cok sevıyorum..
Guzellııkler ıcınde ol daıma.

Adsız dedi ki...

hiç bitmesin bu ö y k ü..

sufi dedi ki...

Kulağa göze ve duygulara bütünlük içindeki hitabın herzamanki gibi şiirseldi.Muzip, şapşal, korkak, kararsız, dikbaşlı, limonlu dondurma seven güzel kız elimi uzatıp gözlerindeki hüznü silmeyi denesem başarırmıyım dersin?
İyi ki varsın sevgilerimle.

SMİLENA dedi ki...

öykücüm keyiflenirken birazcık ta hüznü yaşadım...
hayat ta böyle değil mi.
harika ...

öykü dedi ki...

Çok tsk ederım Verago

öykü dedi ki...

sufıcım canım benım sen de ıyı kı varsın
guzel enerjınle yanımdasın ıyı kı.

öykü dedi ki...

SMİENAcım
evet hayat gıbı huzun sevınc bı arada..

Unknown dedi ki...

her zamanki gibi iysin öykücüm
ideal blogcu deyince ilk aklıma gelenlerdensin
bakalım bu konuda neler diyeceksin
http://sensizyildizlarabakamam.blogspot.com/2009/10/evet-bayanlar-baylar-mevzu-derin-soz.html

öykü dedi ki...

Canımsın
tek ozellıgı var
yazdıklarımın
samımıyım ne hıssedıyorsam onlar var satırlarımda
boyle yansımasına dusundurmesıne de cok sevındım..
sevgılerımle

DENİZ dedi ki...

CANIM ÖYKÜCÜM BENİ TARİF EDİYORSUN SANDIM BİR AN.VERAGO'NUN DEDİĞİNE KATILIYORUM BENCE HİÇ BİTMESİN BU Ö Y K Ü

öykü dedi ki...

Denızcım
bılıyorum kı
bu satırlar hepımızden
sevgılerımle..

dile dedi ki...

ÖYKÜCÜM YİNE ÇOK GÜZEL YAZMIŞSSIN... TŞK EDERİMM...
HAYAT OKADAR GARİPKİ HİÇ BİRZAMAN HERŞEY TAM OLMUYOR HEP MUTLULUKLARDA Bİ EKSİKLİK Bİ ÖZLEM VAR BENDE ÇOCUKLUĞUNU FAZLASIYLA ÖZLEYENLERDEN BİRİYİM KEŞKE HERŞEY 10 YAŞIMDAN ÖNCESİ GİBİ OLSA ZAMAN ORDA DURSAYDI BELKİ ŞUANDA BAŞKA BİŞEYE ÖZLEM DUYARMIYDIM HAYATIMDA NE DEĞİŞİRDİ BİLMİYORUM AMA BİKİŞİYİ OKADAR ÇOK ÖZLÜYORUM Kİ KELİMELER YETERSİZ KALIR (BABAM)

VE KEŞKE HAYATIMDA ŞUAN HİÇ BİŞİ OLMASAYDI AMA O OLSAYDI BİRLİKTE YİNE ÇOCUKLUĞUMU YAŞASAM.BİRLİKTE GEZSSEK SENİN LİMONLU DONDURMAN BENİM (ÇİLEKLİ):) KOKUSUNU İÇİME ÇEKSEM ÖPSEM ÖPSEM SARILSAMM.BEN 10 YAŞINDAN BERİ HEP BUNUN ÖZLEMİNDEYİM.....
NESE ÖYKÜCÜMMM TIKANDIM KALDIM DESEM YETERLİ OLUR HERALDE

BUGÜN TAMDA BU ÖZLEM DOLU ANLARDAYDIM YAZIN VE ŞARKINN OKADAR ETKİLEDİKİ ANLATAMAM TŞK EDERİM TEKRARDAN...

öykü dedi ki...

dile cım canım benım..
bısey yazdıgımda bılıyorum bu sadece benım satırlarım
benım duyglarım degıl
o kadar cokuz kı
aynı sancıları ya da
mutlulukları yasayan
aynı hısseden
bı yerde hepımızın satırları oluyor bunlar..
paylasımdakı dostlarım cogaldıkca ben de bı o kadar cok mutlu oluyorum
ben tsk ederım
sevgılerımle

MAYRI dedi ki...

39 yılımı satıyorum 8 yaşıma dönmek istiyorum. Alan var mı?
<:?

Adsız dedi ki...

Öykü'cüm hem keçi hem şapşal, kardeş falan olabilirmiyiz ne dersin, herkes az biraz temelde aynı galiba. Çok güzel bir yazı olmuş içim ısındı......

öykü dedi ki...

mayrıcım :)

öykü dedi ki...

Pelin kardesız elbette:)
yoksa bu kadar cok bırbırımızı anlayabılır mıydık:)

sibel dedi ki...

YAVRUM İÇİNDEKİLERİ ÖYLE GÜZEL AKTARIYORSUN Kİ HERKESİN YÜREĞİNE DOKUNUYOR..İNŞALLAH SENİN YAVRULARIN SENİ DOYA DOYA YAŞAYARAK KOCAMAN,KOCAMAN İNSANLAR OLSUNLAR.SEVGİLER

öykü dedi ki...

sibel
bn ne zaman boyle ıcten doludolu bı sevgı hıssetsem
gozlrım dolar
sozlerınle bu etkıyı yarattın
ıyı kı varsın

Adsız dedi ki...

ben.ne.saman.böyle.ıcten.dolu.bir.sevgi.hissetsem.göslerm.dolar.

aynen

sonbahar dedi ki...

Bu konu bir şiir olabilirdi. Hüzün ve yalnızlığın sesi olmuş. İnilti ile duyururken... hiç kimse ona aldırmamış. Şiir ve bloglarda veya spacelerde kullanılmak için hayvan siparişi alınır. (Kusura bakmayın, isteyene yardımcı olmak için. Reklam olduysa silin lütfen)