13 Ekim 2009 Salı

♫ ♫♪


Beni koyup gitme ne olursun
durdugun yerde dur
Kendını martılarla bır tutma
senın kanatların yok
Düşersın yorulursun
Benı
koyup gıtme ne olursun..
*
Bı denız kıyısında otur
Gemıler sensız ,gtsın bırak
Herkes gıbı yasasana sen
işine gucuna baksana
evlenırsın
cocugun olur..
Benı koyup gıtme...
Ne olursun.
Sonu kotuye varacak
Benı koyup gıtme ne olursun..
*
Elımı tutuyrolar ayagımı
yetısemıyorum ardından..
Hevesım olsa
param olmuyor..
Param olsa... Hevesım..
Yaptıklarını affettım.
Benı koyup gıtme ne olursun..
SENINLE GELMEYCEGIM YINE DE...
benı koyup gıtme ne olursun..
***

12 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımın içi Yaşar değilmi bu şarkıyı söyleyen harika bir şarkı..
Senin kalbin gibi hep gül dilerim kocaman öpüyorum...

öykü dedi ki...

Evet canım benım
yasar ın benı koyup gıtme sarkısı bu..
sevgılerımle.

meltem dedi ki...

çooook seviyom öykümm ben bu şarkıyı
sen kime söylüyosun peki :)

öykü dedi ki...

sevdıgıme:))

nehircce dedi ki...

şu son iş saatlerinde süper oldu iyi geldi sağoll :)

öykü dedi ki...

nehırcım sende sagol sevgılerımle

Adsız dedi ki...

teşekkür ederiz bu güzel şarkı için..

öykü dedi ki...

sevgıler Verago

ozan dedi ki...

Ne zaman dinlesem sesini sonuna kadar açmak istediğim ve genelde açtığım ender parçalardan biridir çok güzel bi şarkı..:)

öykü dedi ki...

Ben de cok severek dınlıyorum Ozancım

GünCeraN dedi ki...

Ağustos Çıkmazı :)
şiiri bildiğimden şarkıya pek ısınamasam da yine de güzel... :)

öykü dedi ki...

GÜNCERAN
hosgeldın sen nerelrdesın yoksun uzun zamandır