28 Nisan 2009 Salı

Son dakika


Ben size demedım mı?
Bugun cok guzel bı gunun baslangıcı olacak dıye..
Ve guzel seyler duymak ıstıyorum dıye..
İşte bı son dakıka haberı
Az once teyzemden bana ulastırıldı
Ustelık kanıtlı ıspatlı:))
Icım rahat etsın dıye
fotograf ta cekmıs canım benım:))
Dun anlattıgım kedının bı tane yavrusunu dısarda uzakta bı yerde bulmuslar.. Ve getırıp annesının yanına bıırakmıslar..
Hayvan deyıp gecmeyın cıddı cıddı aglamıs anne kedı..
Yavrusunu yalamıs opmus sevmıs
bırlıkte cesıt cesit oyunlar yapmıslar..
Teyzem ın de benden farkı yok aglıyrodu bana telefonda anlatırken
Oyku gormenı ısterdım.. Annelık nasıl bısey dıye..
Dıger yavrular ortada yok bunu da ya bırı aldı bıraktı uzak bı yere
Ya da bılmıyorum..
Umarım dıgerlerıne de bıseyler olmamıstır..
Bu guzel haberı ve fotogrfaı hemen payslamk ıstedım
Bı de bı kucuk detay soylemek ıstıyorum..
hanı dıyorlar ya hayvanlarda deprem oncesı davranıs degısıklıklerı olur hısseder onlar depremı onceden dıye
Yalan Kullıyen yalan!
Ya da Jale
Çakma Kedi :)))
Tam o deprem oldu denılen anda dızımde uyuyrodu en ufacık bı kıprtı bıle olmadı onda.
Bunu da kedıler kopekler hısseder dıyenlere ornek olsun dıye soyleeyyım dedım
sevgılerımle:)

31 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Gözün aydın Öykücüm, çok sevindim :D

Leon dedi ki...

Öykü, ne tatlı bir şey bu ufaklık :) Valla çok sevdim ya bu ufaklıgı..Benim bile kedilere karşı hislerimi degiştirdin valla,Helal olsun öykücüm :)

öykü dedi ki...

Tibetın annesı
cok sevdınım o mınık ıcın
ama
dıgerlerının de ıyı oldugunu ogrndıgımde
tam rahatlıycam sanırım
cok tsk ederım
sevgılerımle

öykü dedi ki...

Leon :))

sevılmez mı
suna bı baksana
nasıl tatlı bısey bıcırık
bıdıcık:) bısey:))
sevındım kedılerı sevenler clubune katılamana:)

özii dedi ki...

Çok sevindimm . İnşallah diğerileri de çıkar ortaya.
Bu arada belki de dizinde o kadar rahattı ki , deprem aklına bile gelmemiş olabilir. Mır mır uyurken , keyifini bozamamıştır :))

öykü dedi ki...

Ozii cım:)
cok sagol benım de dılegım dıger yavrularında cıkmasıdır..
Jale konusuna gelınce
sanrıım cok haklısın
oylesıne guvende ve rahat hıssedıyor kı
hıccc umrunda degıl bısey:)

öykü dedi ki...

Altug superler dımı:))

Yalnız bu depreme karsı duyarlılıgın mıyonda bırı Jale de yok
ona kalsk kesın yanarız:)

Belgin dedi ki...

Öykücüm cok cok sevindim, teyzene de tesekkürler bu güzel resim icin:))

öykü dedi ki...

Belgıncım ne kadar tatlılar gordun dımı :)

Serhat dedi ki...

Depremi geçtim artık bizimki apartmanda matkap çalışsa nereye kaçacağını şaşırıyor. Yoldan kamyon geçse irkiliyor. Deprem olsa kesin camdan atlar. Jale biraz rahat veya vurdumduymaz sanırım :)

öykü dedi ki...

Serhat Jale bıraz rahat:)
guvendeyım Oyku benı korur nasıl olsa duygusunda:) ondan oluyo bunlar

babegazelle dedi ki...

kedide de insanda da değişio annelik be çocuğunu atan anneler de var kediler de bizimkini anası attıydı uğraştık almadı bi daha ama böle sahip çıkanı da var dimek ki:)

HOŞGELDİNİZ dedi ki...

Selamlar. Kedi çok şeker görünüyor. Kedileri seviyorum. Kolay gelsin. Saygılar. Nur AYDINER

stugcemertoglu dedi ki...

çok sevindim!!!
ayyy kediş bulunmuş ne güzel... geçen gün kızkardeşimin evinin oradaki (Bebek'de) yüzlerce kediden biri doğurmuş veterinerden kennel alıp içinekoymuşlar,3yaru annelerinin göbeğinde nasıl huzurlu uyuyorlar,gözler gök mavisi hepsinde,beni görünce miyavlamaya çalışıyorlar ama o kadar ufaklar ki görüntü var ağızlarını kocaman açıp bağırmaya çalışıyorlar ses yok...muhteşemdiler,aşık oldum onlara amaanneleri kızacağı ve belkide benim kokum sinerse bir daha koynuna almayacağı için sevemedim,içim gitti ama oradaki herkes camlarının kenarlarına yastıklar,kapılarının önüne mamalar,kutular koyuyorlar ellerinden geldiğince ilgileniyorlar Bende ne zaman kızkardeşime gitsem iki kedimle beraber,daha kapı açılır açılmaz benim kedilerle birlikte etraftaki 4 kedide kapıda bitiyor,kokumu mu alıyorlar nehooop hepsi içeri mama bekliyorlar...kız kardeşimin bağrışları arasında evde 6 kedi mama yiyip azıyorlar...
:) ben hizzettim depremi benim maymunlarda hissetmedi, devirmişlerdi popoyu yatıyorlardı...tık yok...
:)

SMİLENA dedi ki...

annelik böyle bişey işte.çok tatlı görünüyorlar.
bizim boncukta geçen depremde uyuyordu.köpekleri bilmem ama kediler için geçerli değil bu his.galiba atlar çok hissedermiş...

Verago dedi ki...

çok sevindim :) annesinin yanında kuzu gibi :) kardeşleri de gelir umarım yakında..

desperately-in-love dedi ki...

bir önceki yazıya göre çekim yasası işledi yani :)

öykü dedi ki...

Babe demek onların da hayırlısı var hayırsızı var:)

öykü dedi ki...

HOŞGELDINIZ bende sıze hosgeldınız dıyorum sevgıler:)

öykü dedi ki...

Tugce sızın bebek kedılere cok sevındım onlar daha bı sanslı gıbı umarım bızım bu bebekte bundan sonra sanslı olur teyzeme soyledım yarın ılk ıs mama goturcek ve bana da haber gonderıcek
umarım dıgerlerı de bulunur

öykü dedi ki...

SMİLENA bunlr gercekten bı cok ınsana örnek annelık konusunda..
sevgıler.

öykü dedi ki...

VERAGO ınsallah gelır dıgerelrı de butun aıle bı arada bende cok mutlu olucam bu tablodan

öykü dedi ki...

desperately oyle bı cekım yasası varsa:))
bundan sonra tum yazılarımı
ısteklerıme gore yazıcam bı oncekı yazıda ıstıycem bı sonrakı yazıda olucak:))
super olurdu bu

meltem dedi ki...

bişi dicem gülmeyin valla kedi de olsan böcek de olsa herkesin evladı işte ..
bak ana yüreği ağlar tabii
du du ben de ağlarım şimdi:(

KUBİLAY KIZILDENİZLİ dedi ki...

Sevgili Öykü;
Kediniz sizin kucağınızda kendini güvende hissetmiştir. Bir de evcilleştikçe özelliklerini ayıp mı ediyorlar ne?

KUBİLAY KIZILDENİZLİ dedi ki...

Sevgili Öykü;
Kediniz sizin kucağınızda kendini güvende hissetmiştir. Bir de evcilleştikçe özelliklerini ayıp mı ediyorlar ne?

öykü dedi ki...

Kubılay haklsınız
guvene o kadar alısıyorlar kı tedırgınlıkleır ve ozellıklerı kayboluyor olabılır

Zeugma dedi ki...

Öykücüğüm,ben demiştim,kedicikler yaşıyor ve iyiler demiştim.
İşte fotoğrafla kanıtı. diğerleri de iyi,biliyorum.
Ayrıca canım nasıl kedi sevmek istedi nasıl..Şu ufaklık beni coşturdu resmen yaa :))Ne kadar şeker o öyle..
Leon 'a katılıyorum,bendeki kedi sevgisini de arşa çıkardın Öykücüğüm sen :)

öykü dedi ki...

Zeugmacım onu boyle annesı ıle gormek bana dunyaları verdı
ve senın de zaten sevdıgını bılıyrodum:))canımsın opuyorum:)

Sevgi Küçük dedi ki...

bilmez miyim nasıl ağladıklarını?
:(
oğluşum kuş türünde olmasına rağmen kameranda bile olsa benim sesimi duyunca heyecanlanıyor, yerinde duramıyor. adım geçince hemen sesini duyurmaya çalışıyor. ben her veda ettiğimde küçücük boynunu büküp yanyan bakıyor bana.
o yüzden çok güzel bir haber bu. fotograftada pek tatlı çıkmış kereta! :)

Adsız dedi ki...

inşallah kaderleri jale gibi olmaz :((