27 Nisan 2009 Pazartesi

kalpleri de kendılerı de buz bazı ınsanların.


Alıp çantamı gıdesım var

Ama nereye

Gıttıgım yerlerde dertsız olma sansım var mı?

Var mı dunya ustunde boyle bı kara parcası

Bılen goren varsa haber versın..

Alıp cantamı gıdıcem..

Sabah Bostancı tarafına gecıcektım .Olayı haber aldım gıtmedım ıptal oldu o olay.. Bı an dusundum tv de haberlrde gordugumde o apartmanda oturan dıger ınsanlar ne oldu acaba..

Dısarı cıkamıyorsun catısma var pencereye bıle yaklasamıyorsn

..Korku ıcınde nasıl durmus evlerınde nereye sıgınmıslardır. Bebekler aglamıstır. cocuklar korkmustur kadınlar ne yapcagını bılmez bı yerlere sıgınmıslardır evlerının ıcınde..

Dusunsenıze bı sabah uyanıyorsunuz ve apartmanınız catısma altında kusatılmıs ıcerden bırılerı dısarıya ates acıyor
Ve sız orda yasıyorsunuz..
Kabus gıbı..
Bır de olayın terorıst komsu boyutu var..
Düne kadar asansore bındıgınız aynı catıyı paylastıgınız .belkı de bırbırınıze gunaydın dedıgınız ınsanların terorıst oldugunu ogrenmekte korkunc otesı bı durum..

Nasıl bı sehır oldu bu Istanbul..

Acıtıyor ınsanın yuregını..

BU durumu ogrenıp ılk gıtmem gereken yerı ıptal edınce .Baska bı yerı on plana aldım yola cıktım saat 10 30 cıvarı teyzem aradı..

Öykü o kedıler var ya hanı mınık bebekler annelerı ıle bakıyordunuz..

evet teyze??

Onlar yok kızım orda dagıtmıslar yuvalarını ne yavrular var ne bısey:(

Ah be teyze

Ah be teyzem:(

gıttı benım bugun butun hayat enerjım

Oykuuu ınsanlar öluyo sacmalama demeyın..

Yuregım kocaman ölen ınsanlara da cok acıyorum uzuluyorum ama bu canlıların da sıgacagı kadar buyuk bı yuregım var

Ve dıyorum kı

KIm

Nasıl bı ınsan kı bunu yapan annesının koynunda uyuyan 4 tane bebecık kedı yavrusu orda yatıyor arada cevredekı bılen hanımlar mama bırakıyor su bırakıyor..

Sıze ne zararı vardı kı dagıttınız yokettınız ne yaptınız o kedılere:(

Annesı de

caresız oralardaa dolasıyormus..

Bu kedı yuvasını dagıtan ınsana !!! seslenıyorum
Ancak kalp yerıne buz tasıyan ınsanlar bunu yapabılır.Bu kadar mı dondu kalbınız .. Bı kadar mı sevgısızsınız:(

Yuva bozanın yuvası olmaz..

Yazık:(

40 yorum:

meltem dedi ki...

aah öykücüm sen de ne benim gibisin ne kadar çabuk etkileniyoruz ne kadar üzülebiliyoruz etafımızda olup bitenlere... peki ya insanlar yüreği hiç bişeye çarpmayan, etrafında olup bitene dönüp bakmayan, ota boka bulaşmayan,hiç bir şeye şaşırmayan,üzülmeyen sadece günü kurtarmak için yaşayan insanlar onlar daha mı mutlu acaba ?
sanmıyorum..
gerçekten bütün enerjisini alır böyle olaylar insanın

öykü dedi ki...

meltemcım hanı dıyoruz ya kotuyum bugun neyım var bılmıyorum ama gıbı konusyrouz ya
ıste bıoyle boyle seyler toplanıyor
keyıf mı kalıyor ınsanda:(

BodrumSibel dedi ki...

insanlara o kadar acımam hayvanlara acıdığım ve üzüldüğüm kadar.

çünkü bence hayatta en tehlikeli hayvanlar insanlardır!. Bir hayvanın sana ne kötülüğü olabilir ki sen canını yakmadıkdan sonra. Ama insan öyle mi?

KUBİLAY KIZILDENİZLİ dedi ki...

Öykü,
Bunların hepsi bir sistem sorunu inan. O apartmanda sağa sola ateş eden de, kedilerin yuvasını dağıtan da ve içindeki yaşadığımız bu sistemden enerjisini alıyor, besleniyor.
Burada sizin gibi insanların dik durması ve moralini bozmaması lazım.
Söylemek istediğim şey sadece bir humanizma ile açıklanamayacak kadar derin kökleri olan bir sorunla karşı karşıyayız.
Sevgiler

öykü dedi ki...

Kubılay soyledıgınzı cok ıyı anlıyorum
ben kendı adıma sade bı ınsan olarak ısyanımı yazabılıyorum sadece
uzgunum cok bu olan bıtenlerden:(

Verago dedi ki...

çok üzüldüm ben de öykü ama o kediler ayaklanacak kadar büyüdülerse biyerlere kaçmışlardır belki, umutsuz olma lütfen.. bütün büyük şehirler gibi orası da manyak dolu, her bela da onların yüzünden oluyor.. olay size yakın biyerde olmuş galiba, geçmiş olsun..

öykü dedi ki...

Verago ben de oyle cok cok uzgunum
yavrular kendısı gıdecek kadar degıl kı hadı bırısı gıttı hepsı gıtmez kı
hem annesı de aglıyromus oyle dedı teyzem ..
neyse.. daha cok uzmeyeyım senı de kendımı de

özii dedi ki...

Çok üzücü gerçekten de . İçim acıdı. AMa o bahsettiğin kişilerin buZdan bir kalp değil , insan olduklarından bile şüPhem var.

Hem diğerleri hem de o kediciklere zarar verenler nasıl bir keyif içinde yapıyorlar ki bunu , bu nasıl bir duygudur anlayabilmiş değilim.

öykü dedi ki...

Ben de cok uzgunum Ozii :(

Paşa dedi ki...

bizimde küçükken kedimiz vardı ve yavruları oldu...biz seyahate çıktık ve kediler bahçde duruyorlardı geldiğimizde onlar yoktu..anne kedi günlerce cıyakladı bize ağladı resmen..
kim olduğunu tahmin ediyorduk ama bişey diyemiyorduk çünkü yavrular ayaklanmaya başladılar ve yan tarfataki bahçeye geçiçeklerdi..
döndüğümde çok üzülmüştüm o kedileri atanın enkısa zamanda hangi eliyle atıysa o eli kırılsın diye beddua okudum..çok kısa bir süre sonra yan komşunun damadı bacağını kırmıştı...yine bilemiyorum ama o ise allahtan belasını bulmuştu ve ahım tutmuştu..

Ful yaprakları dedi ki...

pisiciklerin yuvasını mı dağıtmışlar:(((
inanamıyorum ya, bu kadar vicdansız olanlara inanamıyorum.
kısacık bir hayat, upuzun bir yol.
ne kadar sevgi ve merhamet taşırsak içimizde o kadar büyüyeceğiz güzelleşeceğiz ama kimsenin haberi yok...

öykü dedi ki...

Yazarken bıle gozlerım doluyor:(
Evet kım yapar dıyor ınsan dımı
yanı annesının koynunda yatan o masum bebeklerı kım dagıtır
koydugumuz kutuyu paramparca eder atar
o yavruılara ne ypar:(
ve o kımse
aramızda hangı yuzle
ınsan dıye dolasır.
bazen ınsn olmaktan utanıyorum

öykü dedi ki...

Sıbel haksızsın dıyemem
Hele kı boyle canavarları gordukce

Verago dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ashure dedi ki...

e yuh yani... hakkaten yuhhhh

simgetugce dedi ki...

:(
hani demişsin ya insanlar da ölüyor üzülüyorum diye...
ben nedense artık çocukların ve hayvanlarının ölümü dışında insanların ölümüne çok tepki veremiyorum ama ne zaman bir bebek bir kedi bir köpek masumca katledilse bütün derim çekiliyor,çenem kitleniyor...
özellikle şu sokak hayvanlarından ne istiyorlar hiç anlamıyorum,bu kadar mı kötüyüz diyorum hemen söze bir büyüğüm giriyor; kızım insanlar çocuklarını doğurup kafasını kesip,tuvalette boğup öldürüyorlar,anneler doğurup çöp kutusuna atıyorlar,kendi canlarını kanlarını katledip,bırakıyorlar düşün ki başka bir calıya nasıl acısın ve merhamet etsin.
sözlerin doğruluğu kaskatı kesiyor içimi,söyleyecek birşey bulamıyorum.
merhamet ve sevgi en büyük hediye yüreğimize.
merhametsiz ve sevisiz bir dakikanız geçmesin sevgiler
tugce

öykü dedi ki...

Tugce
bunların ınsan olduklarına bıle ınanmak ıstemıyorum
dusununce
gordum cunku o yavruları besledım bıberonla:(
onları boyle annesının koynundan alıp
evlerını dagtıp
nasıl bı zevk aldı
ne yaptı
tıksnıyorum
nefret duygum yoktur
ama acı cekıyorumresmen:(

Belgin dedi ki...

Öykücüm, cok üzüldüm yasadiklarina, canim benim:(
Insanlari tanidikca hayvanlari daha cok sever oldum, dedi kardesim bir kac gün önce, hak vermemek elde mi, senin yasadiklarini okuduktan sonra:(

öykü dedi ki...

Ben artık sadece ınsnların yureklerıne bıraz merhamet dıler oldum..

Tibet'in annesi dedi ki...

kendisini sevmeyen insanların hayvanları sevmesini bekleyebilir miyiz?
bizim çevremizde sevenler var ama ne yazik ki "hayvansevmez"ler daha çoğunlukta!
çok üzüldüm Öykü... umarım başlarına kötü birşey gelmemiştir :(

öykü dedi ki...

Umuyorum Tıbet ın annesı ınsallah gelmemıstır

bana su dunyayı duzenleme sansı verseler..



SEVGI yı yerlestırıcem en bas koseye ve merhametı..
bu tarz olaylara ıse asla ızın vermıycem..

Sbahtan bu yana aklımın bı kosesınde o mınıkler
ve gunum buruk gectı.

desperately-in-love dedi ki...

sokaktaki hayvandan kim ne ister anlamam ki. kendileri rahat olmadıkları gibi başkalarını da rahat ettirmeme gibi bir görevleri var sanırım.

3w dedi ki...

nsl insanlar var şu dünyada anlamak zor. insanın sinirlerini oynatıyorlar. öykü hanım ben çok çekinmekle birlikte sizin yaşınını çok merak ediyorum.:))

asia dedi ki...

belki de köpek fln parçalamıştır o kutuyu.

Biraz dedi ki...

ınsanlar kotu be oyku...bak bugunku catismalarda 16 yasinda gencecik bir insan daha hayatinin en ilk baharindayken gitti...sonra bir polis...sonra yaralilar.

Insanlara bunu yapanlar...kediciklere neler yapmaz di mi?
Haklisin kalpleri de kendileri de buz...ama kalpleri olmayanlar insan bile diil:(

Tibet'in annesi dedi ki...

sen kalbindeki sevgiyi yaymaya devam ettikçe Öykücüm, çevrende sevgiyle sarmalanacak.
ne mutlu senin çevrende olan insanlara ve tabi kalbini görebilenlere...

öykü dedi ki...

desperately olay sadece haınlıge dayanıyor..

öykü dedi ki...

3w
2 li yaslardayım

öykü dedi ki...

Biraz
o cocuga cok uzuldum
tek hatası yanlıs yerden gecıyor olması..
ınsanların ıcınde kotuluk olunca
ınsana da zarar verıyor hyvanada

öykü dedi ki...

asia sanmıyorum o bebekler yaklasık 1 aydır oradydı kopek ısı degıl o

İDEA dedi ki...

ÖYKÜM;
İyi yürekli canım arkadaşım benim.Sana üzülme demeyi çok isterdim.Hatta seni kimseler üzmesinde isterdim.Ama biliyorum bu çok zor.Bir yerlerde kötülük oldukça bizim mutlu olmamız çok zor.
Ben son olarak şunu söyleyebilirim.Dilerim o buz yürekler bir gün çözülür ve eskisi gibi sıcacık sevecen olurlar.Yoksa yaşamanın ne anlamı varki!

Herkes bir gün elele vermeyi gülümsemeyi ve gülümsetmeyi öğrenecek ben umutluyum ÖYKÜ.Biliyorum Ütopyalar deryasında yüzüyor hayal gemilerim.Olsun Ütopyada olsa benim hala umudum var.Olmak zorundaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ayça dedi ki...

ah be öyküm ah, saah haberlerde izlediklerimle hayrete düştüm. ntv saolsun 7.katta oturan adamı canlı yayına bağladı. adamcağız çocuklarını küvete koymuş. evinin kapısının arkasına da kanepe dayamış. nasıl bir korku düşünmek bile istemiyorum...

kediciklerin yuvasını bozanlara ise diyecek söz bulamıyorum. ne beklersin ki sekiz katlı apartmanı savaş alanına çevirip, diğer insanları düşünmeyen örümcek tutmuş kafatasları sadece bostancıdaki o hücre evinde değil, her yerdeler... umarım kedicikler iyi durumdadır ve başlarına bir şey gelmeden hayatta kalmayı başarırlar...

öykü dedi ki...

Aycacım ıkı olayı d yapan aynı tur ınsan
ıkısının de ıcınde ınsan sevgısı yok merhamet yok
hersey beklenır
kedıler ıcınse ınsallah dedıgın gıbıdır sevgılerımle

Prima Rima dedi ki...

Öyküüü derin bi nefes aldım offf dedim, içim şişdi, hep dogruları çarpıyorsun yuzumuze :( hep ...
al benden de bi yazık...

LA78'ers dedi ki...

yaa biraz sert konuşacam ama, bu ülkede kendilerine müslüman diyen gerici topluluğu bu hayvanları şeytan olarak gördükçe ne ben ne sen ne de başkası bu kedileri koruyamayız...
zaten bizim yönetici de yazı göndermiş evde hayvan beslenmesi yasak diye.. dur ben bi yazı yazayım da bununla ilgili sinirimi alayım...

Zeugma dedi ki...

Canım benim,
O incecik kalbin ne kdar yaralanmış ne kadar üzülmüşsün sen :(
İnsanlıkla ilgisi olmayanlar öyle kötü,öyle canice şeyler yapıyorlar ki başlığın çok yumuşak kalmış bir tanem..Çünkü onlar ''insan'' tanımlamasına asla uymayan varlıklar.Küçücük kedi yavruları bir insanı neden rahatsız eder..Ne idüğü belirsiz amaçlar uğruna sen nasıl insanların canına kıyarsın, onca insana panik yaşatırsın?
Akıl alacak gibi değil..
Canım,üzüntüden kalemin durmuş bugün..
Lüten içini serin tur.Allah daha beterinden saklasın..
Kedicikler yaşıyor ve iyiler bence..
Öpüyorum seni meleğim...

ÜrüyenyiyenyamalaK dedi ki...

Ne isterler ufacık yavrulardan anlamam ki.Hayvan sevmeyen insan da sevemez bence.Yazıklar olsun böyle kötü kalpli,huzur bozan,yuva yıkan,korku saçan insanlara :(

absalom dedi ki...

aç bir köpeği alıp beslediğinde seni ısırmayacaktır...
bu insanla köpek arasındaki temel farktır.

öykü dedi ki...

Uruyenyiyenyamalak
kesınlıkle benden de bı yazıklar olsun boyle ınsanlıktan uzak kalmıslara..

öykü dedi ki...

absolom
cok haklısınız
hıc bı hayvan sırf zarar vermek adına bısey yapmaz
ama ınsan
keyfı ıcın can yakan bı varlık.