14 Nisan 2009 Salı

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK


Bugun özel bir gün degil...

Mıllı bır bayram degıl..
Ama içimden geldı...

Resmin burda olsun istedım ATAM


Endişelisin..
Bılıyorum...Bunu gozlerınden göruyorum..


Üzgunum..
Ama umutsuz degılım..
Ulkemı,milletimi,bayragımı ve SENİ çok sevıyorum..

Bu yazıyı okuyan herkesten bunu istersenız bır

MİM

olarak kabul edin HEMEN BI POST EKLEMESINI VE
ATATÜRK RESİMLERİ
koymasını rıca edıyorum..
ATATURK RESIMLERI VE ONa AİT DÜŞÜNCELERİNİZİ ANLATAN BİR KAÇ SATIR..
OKUYAN HERKESTEN RICA EDIYORUM..
HEPINIZE KUCAK DOLUSU SEVGILERIMLE.. ( mim i yazanlar lutfen yorumla bana bılgı versınler )
Katılımda bulunanları sevgıyle buraya eklemek ıstıyorum.. Katılım arttıkca lıstemız uzayacak
*BİRAZ---------------------------------------------- *IVIR ZIVIR
*YİGİT *---------------------------------------------*AYÇA
*HURREM SULTAN ---------------------------------*ASYAZEYTİNPRENSES*MELTEM-------------------------------------------- *MİRACIK* -----------------------------------------* TUANA
*UYKUSUZ-------------------------------------------- *YELİZMALİK*SUFİ_SAJA ------------------------------------------*ARCİ*SUGAR(ESRA)
*TUTSAK ---------------------------------------------*AŞEVİ*NİLY------------------------------------------------- *SİHİRLİOKLAVA*EYLEM ----------------------------------------------*EBRU*İMGE ------------------------------------------------*BİLUNSEN*ESRA -------------------------------------------------*SİMGETUGCE*BERNACAN ------------------------------------------*NESLİHAN*ASYA-SELDA ----------------------------------------*ŞANSLI*BEENMAYA ------------------------------------------*NAZO*SEDİRLİ EV ------------------------------------------*KEO*ATESBÖCEGİ ----------------------------------------*EMREELFİDA*NESLİHAN ------------------------------------------**PANDORA -------------------------------------------*İKİZİNANNESİNDEN*DİGİTAL KELEBEK ---------------------------------*HOBİCAFE*ZEUGMA ---------------------------------------------*PRİMARİMA*CİMBAKUKA -----------------------------------------*SİYAP*BELGİN -----------------------------------------------*MERVE
*İDEA ---------------------------------------------------*ŞENGÜLCE
*AyÇA ----------------------------------------------------*EMRAH*TİBETİN ANNESİ --------------------------------------*FLAME*iNCİ BONCUK -------------------------------------------*EGESÖNMEZ*DENİZZEYNEP ------------------------------------------*BTKN.BLOGSPOT*ANKARAETKİNLİK -------------------------------------*DEFNEYLEYASAMAK*GÜNEŞ ----------------------------------------------------*EMELGÖRCEK*BİR PERİNİN ÖYKÜSÜ ----------------------------------*KİRPİKTEKİGÖZYAŞI*DİLEKİNGÜNLÜGÜ --------------------------------------*ÇİGDEM CE*RÜZGARESTİÜSTÜME ----------------------------------*HAYALCİANNE*EMİNCAN-NURAN ---------------------------------------*BENİMKUZUM*BANU ------------------------------------------------------*SEZGİ*KESMEŞEKER ---------------------------------------------*ASHURE*TÜTÜ -------------------------------------------------------*LİLY VE PEPPER*ARZU BREDA -----------------------------------------------*BERNA*FUL YAPRAKLARI -----------------------------------------*NONİ*AHKAMDEFTERİ -------------------------------------------*ELLY*KUBİLAY KIZILDENİZLİ -----------------------------------*GÜLHAN
*ELİFİNSEYİRDEFTERİ -------------------------------------*ÇAKIL'S MOM
*GODSYNDROME ---------------------------------------------*NALAN*SİLBAŞTAN ----------------------------------------------*MESKUN-MAHAL(BURAKCEM)*ŞİRİNEM -------------------------------------------------*AŞK MELEGİ
*HAKAN-CAN ---------------------------------------------*BAHAR*COSMOS --------------------------------------------------*ÖZLEMLERİMİZ*DECAF LATTE -------------------------------------------**FERZAN
*ZEHRA ----------------------------------------------------*GÜLCAN*AYSECAN -------------------------------------------------*SELİN*MİNE ------------------------------------------------------*BANU DURGUNLU
*MELEGİN DÜNYASI---------------------------------------*TARİFSİZ TARİFLER
*GÜNDÜZ68------------------------------------------------*SENABERA
*SMİLENA--------------------------------------------------*GELİNCİKMUTFAK
*KIZILCIK SURUBU----------------------------------------*ARZUGENC
*ÖZİİ--------------------------------------------------------*CAN POYRAZ
*AYSEMA----------------------------------------------------*BOOGİE
*GUGUK KUŞU-----------------------------------------------*HOBİGİLLER
*HOBİGİLLER2----------------------------------------------*İLKNUR
*NoSTATİC--------------------------------------------------*malla
*KAROSHİ---------------------------------------------------*GÖKNUR
*NİHALİN GÜNCESİ-----------------------------------------*MANİİ
*LEON--------------------------------------------------------*DEMET
*MGURDAL--------------------------------------------------*YAŞAMINKIYISINDA
*TABİAT ANA------------------------------------------------*S TUGCE MERTOGLU
*ASHURE-----------------------------------------------------*ESRALI RENKLER
*MELEKLER SEHRİ------------------------------------------*ÖMER TAYLAN TUGUT
*SEL----------------------------------------------------------*AYDIN
*CHİAROSCURO----------------------------------------------*BİHALLER
*AKTİFMUTFAK----------------------------------------------*SEDA
*ABRAXAS-----------------------------------------------------*HEP
*HÜZNÜN GÜLÜ----------------------------------------------*HERSEİ'M
*MİNE---------------------------------------------------------*BODRUMSİBEL
*ÇOCUKLACOCUK--------------------------------------------*ŞUŞU
*HANİMİSH---------------------------------------------------*NOENGEL
*SANEM---------
*EZGİ
*UZMANAMATÖR
*TUBA ANIL
*HAYKIRIŞ
*NEŞE
*UFUK
*Sevda

HAYATTAN  AZICIK  ( yorum kosesındekı lınkı  var)

162 yorum:

Melih dedi ki...

Evet iyi bir konuya parmak basmışsın. Atatürk'e çamur atanın prim yaptığı bir dönemde yaşıyoruz. Allah sonumuzu hayır etsin. Bu arada bu videoyuda izlemen gerek. Ben çok beğendim Youtube'a yükledim.

http://www.youtube.com/watch?v=Uzi8LjcqkUA

Biraz dedi ki...

bu tuhaf zamanlara en iyi cevap belki onu anmak olacaktir...unutturulmaya ve ozenle yanlis anlasilmasina saglanildigi gunleri yasarken onu anmak en guzel cevap olacaktir. Ve elbette cevaplar anlasilmayacaktir...umutsuz diilim demissin...ben ise umutlu olmayi isterdim diyorum.

öykü dedi ki...

BİRAZ
hepınızden bu mım e destek beklıyorum
okuyan herkesten
bı post eklemesını Ataturk resımlerını koymasını rıca edıyorum..

Evren dedi ki...

dünden sonra hiç vakit kaybetmedim öykü ben de var ve bir çok blogta da ama daha fazla olmalıyız daha çok...

öykü dedi ki...

Evrencım
bunu bı mım gıbı kabul etmenızı rıca edıcem..
herkes bı post gırsın..
ve Ataturk un resımlerı olsun..
ıcınde..

Biraz dedi ki...

bir bak birazin sayfasina

Ayca Karaoglan dedi ki...

birazcık işim var mutfakta öykücüm. dönünce hemen yazıcam. öpüyorum seni kocaman...

Kumsal dedi ki...

Ülkemizde
aşırı dincilerin sevmediği nefretiği Lideriz
Tesetürlü tanıdıklarımın içinde bitane Atatürkü sevene denk gelmedim
çarşafı kaldırdığı sevmiyolarmış
Bize cennet gibi bir Türkiye bırakmış
ama onlar bir bez parçasında takılıp kalmışlar

öykü dedi ki...

BİRAZ sayfanı zıyaret ettım ve cok gurur duydum
ben bugune kadar yapılan tum MIM Lerden ayrı tutuyoırum bu olayı
ve butun arkadslarımızdan
blogu olan herkesten rıca edıyor
ıstıyorum bunu..
Bu mım dalga dalga
olabıldıgınce
tum bloglara yayılsın
herkes Atamız ıcın resımler eklesın bıseyler yzsın.. ansın...
bu MIM e herkesten destek beklıyorum. lutfen bugun gırecegınız ılk POST larınız ATATURK umuz ıcın olsun
herkese sevgılerımle.

öykü dedi ki...

ALTUGCUM
yazını beklıyor olacacagım
sevgılerımle..

öykü dedi ki...

AYCAM
canım katılımını beklıyorum..
Kımse lutfen bunu
mım sevmıyorum
mımlerı sonrya alıyorum dıye dusunmesın
gerekırse sadece ıkı tane resım eklesın ama bu post u gırsın
herkesten bunu rıca edıyorum..
sevgılerımı yolluyorum..

öykü dedi ki...

Kumsalcım
Dunyanın
Cok ozel oldugunu
Gelmıs gecmıs en buyuk en degerlı devlet adamı oldugunu kabul ettıgı ATATURK umuze ne soylerlerse soylesınler..
kendı karanlıkları ıcınde kalırlar
Gunes balcıkla sıvanmaz..

meltem dedi ki...

öykücüm bilmiyorum dün yazdığım yazımı okudun mu ama ben de aynı duygular içerisindeydim ve de dün çok üzgün ve mutsuzdum :((

meltem dedi ki...

dün ki yazıma güzel bir atatürk resmi eklesemmi ne dersin

öykü dedi ki...

meltemcım ekle canım resımlerını
bana haber verırsen bu mıme katılım olarak lınkını burda belırtmek ıstıyorum
tsk edıyorum ayrıca sevgılerımle..

Ayca Karaoglan dedi ki...

yazdım öykücüm, keşke böyle böyle insanlar bu ülkenin nasıl kurulduğunu ve bu kadar rahat nasıl cirit atabildiklerini anlasalar. yaşadıkları cumhuriyet rejimi olmasa, demokrasi olmasa acaba bu kadar rahat hareket edebilirler miydi? hiç düşünmüyorlar. çünkü tarihlerini bilmiyorlar:(

öykü dedi ki...

Aycam
ıstedım kı
hepımız bı kez daha nelere sahıp oldugumuzu
ve kaybedersek neler kaybedecegımızı bı kez daha dusunelım hatırlayalım..
hatırlatalım..
dılegım cok daha buyuk bı katılım...
ınsallah hepımız elele oldugumuzu tek yurek oldugumuzu buradada gosterırız..

can dedi ki...

ee bayramlarda seyranlarda hatırlamayalım sadece dimi...

Eda dedi ki...

Umarım herkes bu konuda duyarlı olur.. Güzel düşüncen için teşekkürler Öykü..
Bir post da benden..

öykü dedi ki...

Her zaman ..
Daıma ...............

öykü dedi ki...

Can,
mım e katılımını beklıyorum..

öykü dedi ki...

Hurrem sultan cok sevındım.. cok tsk ederım katıldıgın ıcın

meltem dedi ki...

öykücüm resim ekledim fakat dediğim gibi dün ki yazıma ekledim bi bak bakalım
sevgiler

ozan dedi ki...

Elinde dürbünü uzakları, bugünü geleceği tarıyor sanki ileri görüşlülüğüyle tahmin ediyor belkide ve gördüklerinden hiç memnun görünmüyor çatmış kaşlarını. Anlamalı ve emanetlerine sahip çıkmalıyız kalbimizle ve beynimizle.Belki o zaman çatık kaşlar ve düşünceli bakışlar yerini gülen gözlere bırakır...

meltem dedi ki...

öyküüüüüüüüü okudun mu merak ediyorumda:(

öykü dedi ki...

Haklısın Ozancım
Eeger onu anlamayı basarır..
Emanetlerıne sahıp cıkarsak..Belki o zaman çatık kaşlar ve düşünceli bakışlar yerini gülen gözlere bırakır...
Cok cok haklısın..

öykü dedi ki...

Meltemcım okudum canım bak yazıma lınklerınızı eklıyorum
senınkını de ekledım cok tsk ederım..

öykü dedi ki...

Altugcum
anlamlı yazın
destegın ve paylasımın ıcın cok tskler..
bu yazılar katılımlar
mım degıl aslında
tek yurek olusumuzun gostergesı

sufi dedi ki...

Öykü'cüm bugün ben düşünmüştüm sen başlattın yüreğine sağlık, gönüllerimiz nekadar birmiş.Seni seviyorum canım.

öykü dedi ki...

Sufıcım bende senı cok sevıyorum...
Tek yuregız zaten buna ınanıyorum..

UykusuZ dedi ki...

Sevgili Öykü, teşekkür ederim, başköşeye ekledim

Zeugma dedi ki...

Çok anlamlı ,çok güzel bir düşünce Öykücüğüm..
en kısa zamanda yerine getireceğim ben de..
Tebrik ediyorum seni..
Sevgimle öpüyorum...

öykü dedi ki...

Uykusuz cok tsk ederım lınkını yazıma ekledım..sevgılerımle

öykü dedi ki...

Zeugmacım beklıyorum yazını..
Ben de senı cokk opuyorum:)

tutsak dedi ki...

Selamlar öykü
Benim bloğumda da hazır
ve sonrasında da bir öykü var anlayana :)
Sevgiler

öykü dedi ki...

Tutsak
ben cok tsk edıyorum katılımın ıcın
lınkını ekledım yazıma..
sevgılerımle..

Biraz dedi ki...

Sevgili oyku listene Nily'de ekler misin?
http://ladolcevita-nily.blogspot.com/

öykü dedi ki...

Gunaydın Bıraz hemen eklıyorum..
sevgılerımle

Biraz dedi ki...

gunaydin:)...ama ben yatiyorum birazdan...guzel bir gunun olsun:)
sevgilerimle

aysema dedi ki...

Yazıları ve yorumları mutluluk duyarak okudum. Hepinizi kutluyorum.
Sevgiler...

Köklerden Uzağa dedi ki...

Çok teşekkürler..
http://bernacan.blogspot.com/2009/04/ataturkun-genclige-hitabesi.html

öykü dedi ki...

SEVGILI BİRAZ SIMDI ALDIM MESAJI:)) SU AN UYUYORSUNDUR IYI UYKULAR SEVGILER:)

Cimbakuka dedi ki...

Herkese kişisel teşekkürü borç biliyorum.

Sizler bizler Cumhuriyeti ayak'ta tutmak zorundayız.

Bizim bir kalem'imiz birde beynim'iz var.

Bırakın dinsiz, ahlaksız, komunist, darbeci desinler.

Yazalım korkmayalım, Susmayalım.

Mustafa Kemalleri, Türkan Hocaları, Erol Hocaları bu ülkede unutturmayalım...

inciboncuk dedi ki...

http://inciboncukus.blogspot.com/

Güneş dedi ki...

Bende grup maillerinde gördüm ve katıldım seve seve teşekkürler..

kesmeşeker dedi ki...

Öykücüm,
Çok anlamlı bir etkinlik !! Katılmamak olmazdı :)

öykü dedi ki...

Kesmesekerım
cok tsk edıyorum
sevglerımle:)

şirinem dedi ki...

çok harikasın bizde katılıyoruz seve seve bu mime

Adsız dedi ki...

Sevgili Öykü böyle bir mim hareketi başlattığından ötürü seni tebrik ediyorum.Ben de birkaç satır yazarak bu harekete destek vermekten büyük mutluluk duydum inan..

Sevgilerimle...

öykü dedi ki...

COSMOS
BEN DE COK TSK EDIYORUM
tum katılımlardan cok buyuk gurur ve mutluluk duyuyorum.

öykü dedi ki...

Altugcum
Hepımızın paylasımı

ben sadece köpru oldum...
Bundan da gercekten gurur ve mutluluk duydum..
Katılan herkes gıbı..
Sen gıbı..
canımsın
cok tsk ederım
sevgılerımle.

Ayshecan dedi ki...

sevgili öykü,yürekten tebrik ederim... gençliğe hitabeyi tekrar hatırlamak ve hiç aklımızdan çıkarmamak için ekledim bloğuma...sevgiyle..

Adsız dedi ki...

Tebrik ediyor ve teşekkür ediyorum. Sevgiler.

http://yepisyeni.blogspot.com/2009/04/ata.html

öykü dedi ki...

Sevgılı Aysecan
ve sevgılı Zehra
cok tsk edıyorum ıkınıze de sevgıler gonderıyorum..
lınklerınızı ekledım

nazo dedi ki...

Sevgili Öykü,
Son zamanlarda yaşadıklarımız, daha doğrusu bizlere yaşatılmaya çalışılanlara en iyi cevap bu sanırım. Anlamayacaklar biliyorum ama vazgeçmeyeceğimizi görsünler..
Hemen ekliyorum Atam'ın en sevdiğim fotoğraflarını..
Teşekkür ediyorum duyarlılığın için, yürekten..

Neslihan dedi ki...

http://emrelifada.blogcu.com/

http://www.keoszone.com/

Beter Böcek dedi ki...

Bu güzel ve önemli mim konusunu az önce beenmayanın blogunda yazmasıyla farkettim.
yarın 3 sınavım olmasına rağmen sözkonusu Mustafa Kemal Atatürk olunca yazmadan edemedim.
Böyle bir konuya değindiğin için teşekkür ederim.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Böyle bir dalga yayıla yayıla çoğalsın.
Çoğalsın ki bu gün herzamandan daha çok ihtiyacımız var.
Sizleri seviyorum,
Cumhuriyetimi, Ata'mı emanet edeceğimiz kitlenin azalmasından korkuyorum.
Birlik olun ve devamlı birlik çağrısı yapın, siz geçler lütfen boşlukta kaybolmyın.
Sevgiler...
Bende katılmak isterdim ama aynı günde yakalayamadım yazını.
Tekrar haberleşip tüm bloklar kendi blog dostlarınla anlaşarak tek bir gün tüm blogları ATATÜEK'e dolduralım. bunun için duyurularla gün ayarlayalım.
Teşekkürler Sevgiler.

Yelish dedi ki...

SUPERSIN !
Bu arada Gadget eklemistim ben Ataturk ile ilgili mukemmel belki sayfasina koymak ister herkes
sevgiler

Unknown dedi ki...

teşekkür ve tebrik ediyorum. elimden geldiğince ben de yazdım.

http://www.kitaphane724.com/ataturk.html

Bilun ŞEN dedi ki...

Çok güzel bir oluşum. Çok teşekkürler. Bloğumda Ata'mın bir resmi daima duruyor ama bu başka. Ben de yazacağım hemen, bir iki satır da olsa..

Adsız dedi ki...

Öykü teşekkür ederiz. Çok güzel bir sevgi hareketi başlattın.

http://neslihan75.blogspot.com/2009/04/mustafa-kemal-ataturk.html

Turkuaz Deniz dedi ki...

Hemen. Sevgilerimle, Nese.

Cimbakuka dedi ki...

Teşekkürler öykü...

http://cimbakuka.blogspot.com/2009/04/mustafa-kemal-ataturk.html

Merve dedi ki...

Mim demek buradan başladı, yazımda da tebrik ettim gene etmek istiyorum..bu mimin en güzelliği sebepsiz yere yazılması..anneler gününde anneyi hatırlayıp hediye almak gibi saçma geliyor bana özel günlerde İzindeyiz Atam demek!

Bende bloğumla katıldım tabi ki!

Ve bu zincir arttıkça mutluluğum katlanacak

öykü dedi ki...

MERVECIM
COK TSK EDERIM..
BU HEPIMIZIN PAYLASIMI..
YALNIZ ben bloguna gıremedım lınkını lutfen verırsen buraya eklemek ıstıyorum
sevgılerımle..

Flame dedi ki...

Bende varım! Teşekkürler..
http://annelerlehayatadair.blogspot.com/2009/04/atam.html

Adsız dedi ki...

http://egesonmez.blogspot.com/
http://btkn.blogspot.com
öykücüm yeni ekleyen arkadaşlar :)

öykü dedi ki...

TSK EDERIM ASYACIM
hemen ekledım
sevgılerımle.

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Seni tebrik ediyorum! Katılan herkesi de! Bizim en büyük dayanağımız Atam'ız ve gösterdiği yoldur!
http://kirpiktekigozyasi.blogspot.com/2009/04/en-buyuk-turk-ataturk.html

öykü dedi ki...

Sevgılı kırpıktekı gozyası
katlımınız ıcın cok tsk edıyorum
lınkınızı hemen ekledım sevgılerımle

Sezsel by Sezgi dedi ki...

SEVGİLER ÖYKÜ

http://sezsel.blogspot.com/2009/04/atam.html

öykü dedi ki...

SEZGI HEMEN EKLEDIM COK TSK EDIYORUM.

Köklerden Uzağa dedi ki...

Selam Öykü,
Bu kadar katılım olması çok mutluluk verici. Biraz daha mutlu olmak için, birşey daha yaptım ben bugün..
http://bernacan.blogspot.com/2009/04/bugun.html

Noni dedi ki...

Bende ekledim, bu anlamlı mim için çok teşekkürler...

Colorful dedi ki...

mümkün mü yazmamak

www.ellyel.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Bende katıldım, sevgiler

öykü dedi ki...

bERNACIM o mutlulgun cogu benım anlatamam sana
oylesıne huzur doluyum kı artık

öykü dedi ki...

Sevgılı Noni cok tsk ederım hemen eklıyorum..

öykü dedi ki...

Sevgılı Elly
hemen ekledım sızın yazınızı da cok tsk ederım.

öykü dedi ki...

gULHANCIM COK TSKLER CANIM

NALAN dedi ki...

bende varım bende.
teşekkürler..

http://nalandolmaci.blogspot.com/2009/04/bende-varm-bende.html

Aşk Meleği dedi ki...

tebrik ediyorum sizi...çok güzel hareketler bunlar, gerçekten...

öykü dedi ki...

NALANCIM SEN DE VARSIN VE IYI KI VARSIN SEVGILERIMLE

öykü dedi ki...

AŞK MELEGI COKK TSK EDIYORUM

annesiningülü dedi ki...

umarım bu etkinliğe geç kalmamışımdır.
Ayrıca sizi çok tebrik ediyorum böyle bir düşünceden dolayı.Pazartesi'den beri benimde içimden birşeyler yazmak geliyordu ön ayak oldunuz. Teşekkürler

http://annesiningulu.blogspot.com/

özlemlerimiz dedi ki...

SEVGİLİ ÖYKÜ ARANIZA YENİ KATILDIM..
BENDE ŞİİR VE FOTOĞRAFLARLA KATILDIM...
SEVGİLER...

ıvır zıvır dedi ki...

kişisel yorum rekorunuzu geçtiniz sanırım :)...

selin dedi ki...

her zamankinden cok ihtiyacımız var birlik olmaya, ses çıkarmaya...

http://selince.selinozgur.com/?p=266

öykü dedi ki...

Bahar hemen ekledım
cok tskler aramıza hosgeldın.

öykü dedi ki...

Ozlemlerımız hosgeldın hemen ekledım cok tskler.

öykü dedi ki...

IVIRCIM
olay benım kısısel yorum olayımdan cıktı
cok baska bı anlam var bu yazıların hepsınde..
gurur ve onur verıcı..

öykü dedi ki...

selın cok tskler destegın ıcın hemen lınkını eklıyoruım
sevgılerımle.

Meleğin Dünyası dedi ki...

Başlattığın bu anlamlı harekete ben de memnuniyetle katıldığımı belirtmek isterim.Sevgilerimle...

gunduz68 dedi ki...

ÖYKÜCÜM KUSURA BAKMA YENİ FARKETTİM BAKAMAMIŞTIM AMA İLK İŞİM BU OLDU..SEVEREK KATILDIM..LİSTENİN ÇOK AMA ÇOK UZAMASI GEREKİYOR...

SenaBera dedi ki...

Ben de katıldım...

Sevgiler...

SMİLENA dedi ki...

çok güzel birşeyi başlatmışsınız.bügün bende katıldım.yazarken duygu yüklüydüm...
tebrikler

öykü dedi ki...

gunduzcum bence de o lıste sonsuz
benım gonlumde sonsuz o lıste
sevgıler canım..

öykü dedi ki...

smilena katıldıgınız ıcın cok tsk ederım..
o duygu ınanın bende de hakim..

Adsız dedi ki...

Selam ben de bu anlamli mime Ulu Önder Atatürk'ün resmi ve güzel bir sözü ile katildim. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

öykücüm bir link daha http://arzugenc.blogspot.com

öykü dedi ki...

KIZILCIK SURUBU
tsk ederım katılımın ıcın

ASYACIM ekledım..tskler.

Kızıl dedi ki...

Günaydın öyküm. Sana iki link daha vereceğim

Boogie

http://boogiebugi.blogspot.com/2009/04/biz-ataturkun-cocuklaryz.html



VE

Can Poyraz

http://canpoyraz.blogspot.com/2009/04/atam-mim.html


Görüşürüz canım,,, byee

öykü dedi ki...

Gunaydın Pandoracım
hemen ekledım
tsk ederım..
cok opuyorum gorusruz..

hobigiller dedi ki...

ilk önce sizi tebrik ediyorum böyle bi etkinliğe ön ayak olduğunuz için.bende
http://hobigiller.blogcu.com/mustafa-kemal-ataturk_41760831.html

http://hobigiller2.blogspot.com/2009/04/mustafa-kemal-ataturk.html

bloglarımla katıldım seve seve. sevgilerimi yolluyorum.

İlknur dedi ki...

Çok güzel birşeye adım atmışsın.Teşekkür ediyorum.Bende katıldım.Sevgilerle...

öykü dedi ki...

SEVGILI HOBIGILLER
Benden de sıze kocaman sevgıler..

öykü dedi ki...

Sevgılı Ilknur tsk edıyorum
sevgılerımle..

Zenciörgüsu dedi ki...

Çok gurur verici,göz yaşartıcı,mutluluk verici..Harika bir iş yapmışsın,yapmışız...sevgiler,iyilikler..:)

öykü dedi ki...

Nostatıc ben de cok tsk edıyorum
hem sıze
hem katılan herkese..
ve sayımız arttıkca
gurur ve onur duyuyorum
sevgıler

Unknown dedi ki...

Merhaba sizinle daha once tanismamistik ama baslatmis oldugunuz uygulamayi sihirlioklava ve hakan-canin sitesinde gordum size selam vermeye gelmistim ama uygulayanlarin size duyurmasini istemissiniz, bende katilmak istedim, http://otuzaralik.blogspot.com adresim dede kendimce bir katkida bulunmak istedim, sevgilerimi gonderiyorum.

öykü dedi ki...

Goknur tanıstıgımıza sevındım
hele boyle bı vesıleyle tanısmak cok daha anlamlı
hosgeldın dıyorum.. ekledım adını..
ve sevgıler yolluyorum sana...

Leon dedi ki...

Öykücüm Merhabalar,Bu güzel harekete bende katılmak istedim ve biraz geç olduğununda farkındayım ama geç olsun güç olmasın dimi.

Seni yürekten kutluyorum öykücüm bu güzel düşünceli ve duyarlı davranışın için..Seni tanımak başlı başına güzel zaten..
Sevgilerimle..

öykü dedi ki...

SEvgılı Leon
gec kalınmıslık yok
bı ay sonra da olsa keske katılanlar cogalsa ve o lıstemız uzasa gıtse..
ve guzel dusuncelerın destegın ıcın cok tsk ederım sana sevgılerımle..

mgurdal dedi ki...

Öykü, bu ne kadar da anlamlı ve hoş bir hareket böyle.Hafta içi yoğunluğum ve konunun sadece iki kelime ile geçiştirilmemesi gerektiği inancımdan dolayı postumu http://mgurdal.blogcu.com/turk-milletinin-en-buyuk-sansi-ataturk_41736451.html linkindeki blogumda henüz yayınlayabildim.
Anlayacağın, bu cumhuriyet neslinin saygıdeğer blogcuları arasında ben de varım diyorum...

öykü dedi ki...

mgurdal
sız ve bılgısı olup katılan herkes

ya da bılgısı olmadıgındn katılamayanlar..
Hepınız ıyı kı varsınız dıyorum..
Cok tskler..

Tabiat Ana dedi ki...

http://benimgizlibahcem.blogspot.com/2009/04/endiseli-ama-umutsuz-degil.html
sevgili öykü,
sevgili Atatürk'ün çok da okutulmak istenmeyen bir nutkuyla katıldım sizlere
tekrar teşekkürler...

öykü dedi ki...

İYI KI katıldınız Tabıat ana
ben sıze cok tsk ederım
sevgılerımle..

Gokhan Kaynak dedi ki...

http://heyheyyyy.blogspot.com/2009/04/anlamli-yaziya-anlamli-post-saygiyla.html

Ömer Taylan Tuğut dedi ki...

Dünya tersine dönse yer sarsılsa yerinden, ne senden vazgeçeriz, ne senin eserinden...

www.tuguts.com

http://tuguts.com/2009/04/izindeyiz-atam/

Sel dedi ki...

Öncelikle tebrikler.
Blogumda pek yok ama defterimde bol sayıda Atatürk yazısı vardır :) Ben de yazdım bişeyler.Vesile olduğun için sağol Öykü.

Aydın dedi ki...

Ben de elimden geldiğince katkı yapmaya çalıştım.

http://www.konvansiyon.net/suc-delili/

Saygılarımla...

adminadmin dedi ki...

bu harekatı siz başlattınız sanırım gerçekten çok güzel bir düşünce , küfür mevzusuna gelincede blogunuzda sinirlenecek bir şeye rastlamadım, umrunuzda olmasın böyle acizlikler dileklerimle.

öykü dedi ki...

Çok tsk ederım destegınız ıcın Nanostyle

aktifmutfak dedi ki...

Öykücüm bukadar güzel bir akım başlattığın için teşekkürler.birlik olma zamanı..bende siteme bir yazı ve duygularımı dilim döndüğünce yazarak ekledim.edebi yöönüm kuvvetli değildir ama içimden gelenleri yazdım..sevgiler canım...

öykü dedi ki...

SEVGILI Aktıfmutfak
onemlı olan edebı cumleler degıl
onemlı olan bu duygu ve bırlık ıcersısınde olmamız..
ıcımızden gecenlerı samımıyetle ıfade etmemız
sızde oyle guzel yapmıssınız kı bunu cok tsk edıyorum
hemen ekledım sızın de lınkınızı
sevgılerımle.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Öykücüm vakit yok benim için artık bazı şeyleri geriden takip ediyorum.Sonuna kadar destekliyorum ve Sana en içten sevgilerimi yolluyorum...Sağlıcakla kal...

öykü dedi ki...

Çok tsk ederım canım benım kalplerımız hep bır bunu bılıyorum sevgılerımle..

hep dedi ki...

Sevgili Öykü, bu anlamlı çağrıya ben de katılmak istedim. Teşekkürler ve sevgiler

http://hepomutsuzcocuk.blogspot.com/2009/04/bu-memleket-bizim.html

öykü dedi ki...

HEP

BEN COK TSK EDERIM KATILIMIN İÇİN..

hershei'm dedi ki...

bizler cumhuriyet in çocuklarıyız. Ata'mızın emanet ettiklerini korumak için küçücük bir destekte benden.
http://hersheim.blogspot.com

öykü dedi ki...

HERSEİM
COK TSK EDERIM
GUZEL DESTEGINIZ ICIN.

Mine dedi ki...

Sevgili Öykü,

Bugün fırsat yarattım ve Neslihan sayesinde keşfettiğim blogunu inceleme imkanı buldum.

Gerçekten çok başarılı ve emek dolu bir blog tebrik ediyorum.

M.Kemal ATATÜRK postunda Mine olarak verdiğin linkten eşimin blogu çıkıyor. Maalesef eşim yazılarına vakitsizlikten dolayı devam edemiyor. Yine de paylaşmış olmandan dolayı gurur duydum.

Biz bu kampanyana kızımızın blogu (www.minasuabay.com) aracılığı ile destek vermiştik.

Ayrıca küfürlü yorum için üzüntünü paylaşıyorum ve yazacak birşey bulamıyorum.

Sevgilerimle,
MiNe ABAY

öykü dedi ki...

SEvgılı Mine
Blogumu begenmenden dolayı cok mutlu oldum cok tsk edıyorum..
Esının blog adresını de sılmedım
senınkını de ekledım..
Katılım arttıkca ben de gercekten cok mutlu oluyorum..
Tekrar tsk ederım sevgılerımle.

Bodrum dedi ki...

Öykücüm zevkle yazdığım Atatürk ile ilgili yazımı seninle paylaşmak isterim.

Sevgiler..

Mine dedi ki...

Çok tşk. ediyorum :)

İyi Akşamlar,
MiNe

öykü dedi ki...

Ben tsk ederım asıl
Sevgılerımle:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

bu güzel mimi başlattığın için teşekkürler. Biz de katıldık.
http://www.cocuklacocuk.com/index.php/atam/

öykü dedi ki...

Ben tsk edıyorum guzel katlımınız ıcın

HamaratDiva dedi ki...

Öykü merhaba, biraz geç farkettim ama 23 nisan'a vesile oldu galiba :) bu mimi başlattığın için teşekkürler.

öykü dedi ki...

hanımish

ne demek geç kalmak zamanı yok kı :)
ne zaman ıstersenız o an katılım tarıhıdır..
seve seve sızlerı de eklemekten bu lıstemıze gurur duyacagım
sevgılerımle.

NoEngel dedi ki...

Merhaba,
Bende böyle anlamlı bir olaya katılmaktan mutluluk duydum.Bu güzel olayı paylaşan herkese teşekkürler.

öykü dedi ki...

Ben de tsk edıyrum
Katılımınız ıcın
sevgıler sıze..

MAYRI dedi ki...

Ben de varım.
<:))

Ezgi dedi ki...

Bu güzel fikirlerinize katılmamak elde değil. Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün çocukları olarak ben de varım.

öykü dedi ki...

Hosgeldın Ezgi Iyı kı varsın

uzmanamator dedi ki...

Kendimce en de katıldım segili öykü umarım daha çok katılım olur

Unknown dedi ki...

Öykücüğüm uzun zamandır bloğuma girmediğimden.paylaşımına ancak iştirak edebiliyorum,lütfen kusura bakma:(

bende hemen ATAM'LA ilgili düşüncelerimi paylaştım.haber vermek istedim.sana çoook teşekkür ediyorum.duyarlılığın için sevgilerimle...

http://anilimaskim.blogspot.com/2010/09/ataturk.html

öykü dedi ki...

Tubacım

gec kalınmıslık yok
herkes ıstedıgı zaman katılabılır
bu cok gurur verıcı tabloda paylasımda olmaktan ben de cok cok mutluyum tsk edıyorum
sevgilerımle

haykırış dedi ki...

Sevgili Öykü kardeşim "MİM" koyarda cevap vermezmiyim ben. Konuyla ilintili yayınladığım sayfa adresimi veriyorum.
http://harbiye.blogspot.com/2010/10/seni-cok-seviyoruz-atam.html
Sevgi ve saygılarımla

öykü dedi ki...

çOK TSKLER SEVGILI HAYKIRIS

ıyı kı varsınız

sevgılerımle

ufuk-aysaatleri dedi ki...

Uzun zamandır bloglardan uzaktım. Çok güzel ve anlamlı bir başlangıç oldu sizinle tanışmak. Elbette varım, olmaz mıyım hiç.....

öykü dedi ki...

hosgeldınız ufuk


ben de cok sevındım sızı tandıgıma

sevgılerımle

ufuk-aysaatleri dedi ki...

http://ufuk-aysaatleri.blogspot.com/2011/06/atam-seni-yalnizca-ozel-gunlerde.html

Hamiyet Carbas dedi ki...

Atatürk, kendisinden cok milletini sevdi.
Atatürk, kendisinden cok ülkesini sevdi.
Atatürk, insani sevdi.
Atatürk, düsünen, okuyan, yazan ve cok calisan bir insandi.
Atatürk azimli, disiplinli, onurlu, kisilik sahibi, saglikli bir özgüvene ve özinanca sahip idealist bir insandi.
Atatürk ilkönce hicten kendini var etti sonra vatanini.
Atatürk taklit degil bir orininaldi.
Hepimiz birer Atatürk olabiliriz.

öykü dedi ki...

ne guzel yazmıssınız ormanda bı agac

cok tsk ederım sevgılerımle

Adsız dedi ki...

Ben de varım.

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Sevda ÜNLÜ dedi ki...

Merhaba...Mim yazınızı bugün gördüm...Ben bunu kendi blogumda yapmıştım..Sayarsanız artık..işte link..
http://sevdadanyazilar.blogspot.com/2012/02/ataturk-ve-vicdan.html

öykü dedi ki...

Severek ekledım sevda

cok tsk edıyorum katılımın ıcın

Hayattan Azıcık dedi ki...

Ben seni takip ederim ama neden burayı görmedim yada gördüm yorum yaptım da hatırlamıyorum. Benim bloğa baktıysan zaten sayfamda AtaTürk ve Bursa Nutku sürekli akar. Mim e bende katılmak istiyorum. Ara Ara yazılarımda oluyor. Sevgiler...

öykü dedi ki...

HAYATTAN AZICIK..

once bu hassasıyetın katılımın ıcn cok teşşekur edıyorum

sevgıyle kucaklıyorum senı

blogger da sıstem degıstıgı ıcın
ugrasmama ragmen ust yazıda adını yazıcam lısteye ama lınk vermeme ızın vermıyor lınkın burda yanımızda var..
hepımız TEK YUREGIZ

NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE.