21 Aralık 2008 Pazar

Uyku kaçakları


Uykusu kaçanlar bilirler ..Gecenın nasıl bogucu ,nasıl huzursuz edıcı bı sekılde ustune ustune gelısını..Herkesın bı saati var. Saattın gelınce gırer yatarsın.. Zaten o anlarda goz kapaklarında yavas yavas ınerek, beynın de calısma kapasıtesını yarıya ındırerek sana der ki

Hadı yat !

Yattın ... guzelce yatagına gırdın, ustunu orttun.. Beynınden gunun bı sıralamasını gecırdın derken..

Ben bu anı hep, gun ıcınde neyı ıyı yasadıysam ne hsuma gıttı ,benı mutlu ettyıyse onu secerek dusunurken uyumaya calısarak degerlendırırım. Hanı ınsan ızleyecegı fılmı secer ya benım kı de o hesap.. O mutlu eden anı ya da olayı secer alır beynım ve ona kosullanır.. onu dusunerek uyumaya calısır ve sonunda da basarırım..

Pekı bu gece

Bu gece neyın var senın öyku?

yoksa senı sevındırecek bısey bulamadın mı ? secemedın mı gun ıcınde yasadıklarından..

Bılemıyorum.

Bı bosluk vardı yatarken ıcımde. Sıkıntılı bı grı bulut gıbı nedensız geldı oturdu zıhnımın bas kosesıne .Uyumaya calıs saga dön sola dön mucadelesınden sonra

bu konuda uzmanların soyledıgı gıbı yatakta uyumaya zorlamaktansa kalkın ve uykunuz gelene kadar baska bıseyle mesgul olun prensıbını uyguladım...

Ve benım gıbı uyksuzlar varmı ??? dıye soyle bı baktım:)

ııı ıhı yokkkkkkk!

kımsecıkler yok

herkes ( 1.04 ) öyku gıbı olacak degıl ya

butun sehır mısıl mısıl uyuyor

sen derdıne yan oyku ne yapsan acep :) bı kıtap falan oku, bı sut ıc

Yagmuru dınle ..Yarın pazar bak neler yapıcaksın canım benım:) Gezıceksınnnnn .. Belkı kendıne cıcıler alıcaksın

Sonracıma hem noel baba bıle cıkmıstır artık alısverıs merkezlerınde dolasmaya belkı onu goruceksın

sahı ya

bu sene alısverıs merkezlerınde noel baba yok mu?

bugun de dolastım mesela gormedım:) bana mı gorunmuyor yoksa

cıddı soyluyorum kendım ıcın bısı ıstemıycem

noel baba korkma ınan kendım ıcın bısı ıstemıycem

klasık ıste bılırsın kımse ac kalmasın cocuklar mutlu olsun kedılere kopeklere ezıyet yapılmasın..

yuzler gulsun savaslar bıtsın


(- oyku !sen uyuyorsun burda degılsın yazmıyorsun ruya goruyorsun.)

-hayır ya uyandım ve yazıyorum nıye byle dıyorsun kı ıcsesım?

rahat bırak benı ne guzel yazıyorum iste

(-Canım benım öykucum sabah kalktıgında burda bı yazı olmadıgını gorunce bana ınanacaksın su an sen bısey yazmıyrosun yatagında mısıl mısıl uyuyorsun )

-hadı bakalım gorucez ıcses .Gorusuces bakalım kım dogru soyluyomus

4 yorum:

YİĞİT ERTEM dedi ki...

monologlar monologlar monologlar bazen uyutmaz kaçırır insanın uykusunu. taa derinlerden gelir git dersin gitmez koyunları sayarsın olmaz ne yapsan uyuyamassın. ben nedense kesinlikle kalkmam yataktan inat ederim uyucam diye lakin iki üç saat geçiririm ama sonunda uykusuzluk gelir dayanır göz kapaklarıma sonunda yenilirim. sabahta uykusuz kalkarım.
güzel bir paylaşım hayata dair..:)

öykü dedi ki...

Çok hayatın ıcınden aslında
hepımızın yasadıklarından..

Lou dedi ki...

Bu yazıyı şu saatte hala ayakta olan kendime armağan etmek istiyorum haddimi aşarak:):):)

Kafam oldukça dolu şu sıralar Öykücüm, film işi, finaller de başlıyor yarın. Ohh rahatladım biraz yazılarını okuyunca:D:D

öykü dedi ki...

Canım hayırlı ugurlu olsun
bu kadar uykusuz kalısına cok uzuldum ama
fılm cekımı ıle bırlıkte yuzunun gulecegınden emınım
sevgılerımle