22 Aralık 2008 Pazartesi

Lütfen yardım edin..


Bu sevimli masum güzel dostlarımızın bazıları çok güç durumda lütfen yardımcı olun..
Yılbası gelıyor.. Herkes sevdigine cocuguna birseyler almak telasesınde...
Benim bir ricam var.. Cok kücük ucretlerle alacagnız bı kıloluk kuru mama paketlerı ıle cocugunuza yaptıgınız olayın bu guzel hareketın anlamını da anlatarak
bak canım bunu senın adına yapıyorum bu sayede guzel bı kedıcık ac kalamaycak bu senın sayende oluyor demek bıle hem ona cok guzel bı duyguyu asılamak hem de gercekten ıhtıyac halındekı bu zavallı varlıkların doyurulmasna katkıyla cok guzel bi olaya destek olacaksınız
Ben ılgılenenlere sımdıden tsk edıyorum.
Aşagıdakı yazıyı bu haberı gorup okudugum http://sagirkedi.blogspot.com/ nin blogundan aynen alıntı olarak verıyorum..

Whiskas,Goody ve Micho dışında herhangi bir mama markası olabilir.Bebek kedilerimiz kalmadığı için yetişkin kedi maması kullanıyoruz.Kurban bayramında atılan artıklar yüzınden parazit hastalıgı,kedi nezlesi,grip had safada ve onları klinige alıp tedavi ettirip artık bu işi bitirmek istiyoruz." Kuru mama yardımı yapmak isteyenler benimle baglantı kurabilirlerse sevinirim. fatihkedileri@gmail.com maddi destek vermek isteyenler için PETMANİA VETERİNER KLİNİĞİ Barış mahallesi Atatürk Bulvarı Günes Apartmanı Arka Girişi Beylikdüzü İstanbul 212 873 93 23 MURAT AYTAÇ-ÖZGÜR ŞİMŞEK garanti bankası florya şubesi ( 00407 )6699505 MURAT AYTAÇ lütfen yollayacagınız yardımlarda FATİH CAMİİ'SİNDE BULUNAN KEDİLERİN TEDAVİSİ İÇİN diye belirtirseniz bir karışıkla karşılaşmayız fatihkedileri@gmail.com a da makbuzlarınızı yollayabilirseniz hesabı kontrol etme olasılıgım da olur.ve boylelikle yapılan bagışlar normal hasta ödemelerine karışma gibi bır olay biter.Attıgınız her makbuz mailine cvp alamazsanız mail elime geçmemiştir lütfen buna dikkat edin Bilgi alabilmek icin 533 341 26 25 - 555 858 79 30 -- FATİH CAMİİ GRUBU BADE ERGUVAN"


Ilgılenen herkese sımdıden kucak dolusu sevgılerımle.


(BU arada aç ınsanlar varken kedı ve kopeklerı mı dusunucez dıyenlerınız olabılır aranızdan.Onlara seslenıyorum lutfen bunu soylemeyın bız bu mınık kedılere destek oluyorken sızde o ınsanlara destek olun hep bırlıkte elbırlıgı ıle yasayan her canlıdan destegımızı eksık etmeyelım kı... dunya yasanılası duzeye gelsın sevgıler)

11 yorum:

Sagır Kedi dedi ki...

Duyarlılığına tebrik ediyorum:))Yazında hiç bir sorun yok.Dilerim bu soğuk ve yağışlı havalarda hayvanlarımızı sevindiririz.

öykü dedi ki...

Onların bu guzellıklerının farkına varamayanları anlayamıyorum:(

öykü dedi ki...

BU tarz tepkılerı bende hep yasıyorum goruyorum goruyordum Hele gecmıste daha kucukken:)
Ama yıldırmıyor bu sevımlı sevgılı dostlarıma yakın olmaktan kımse alıkoyamaz senı de oyle : ) goruyorum bunu..
Ve bu tepkı veren ınsanların aslında sevgı yoksunu olduklarını dusunuyorum.. Ve hayatlarına nasıl bı eksıklık olusturdugunun farkında bıle degıller bu tutumlarının.

YİĞİT ERTEM dedi ki...

Sevgili Öykü,

Ben kendim adıma yardım yapacağım hayırlarına olması içinde güzel dua edeceğim.

Bizleri bilgilendirdiğin için teşekkürler..

öykü dedi ki...

Yıgıt bu duyarlı davranısın ıcın sımdıden sonsuz tsk ederım.

YİĞİT ERTEM dedi ki...

Esas ben teşekkür ederim. Hesap numaralarını aldım, nerelere ne paralar harcıyoruz şu minik sevimli hayvanlar için birşeyler yapsak çok mu.

öykü dedi ki...

Yıgıt
bu gecen aralık ayının haberı
o hesap numaraları halen gecerlı mıdır bılemıyorum
bu haber o tarıhlerde gazetelrden alınmadır..
lutfen su an aradan bı sene gectıgı ıcın
tekrar arastırmadan aynı hesap numaralarına bısey yollama
on arastırma yap ordakı telefonları ara..
Tekrar cok tskler duyarlılgın ıcın
Ola kı
bu etkınlık yardım olayı bıtmısse
sen cevrendekı su an sokak hayvanları ıcın bıseyler yapsan da aynı seydır..
sonsuz tskler
sevgıler

Sagır Kedi dedi ki...

Fatih Camiideki kediler toplatılmış öldürülmüştür!! Hesaplar geçersizdir.

öykü dedi ki...

Var ya :( kaldıramıyorum artık
cıddı soyluyorum kaldıramıyorum
bu nasıl bı vıcdan
kım yapıyor bunu
bunlar ınsan mı:(
bugun dun oncekı gunler duyduklarım gorduklerım hersey
hersey:(
ARTIK KALDIRAMIYORUM:(((((

Sagır Kedi dedi ki...

Günde 5 vakit namaz kılan, her dini bayramda oruç tutan,her yerde dua eden insancık müsvetteleri ve camideki imamlar yapmıştır.İnanmıyorsanız araştırın bakın çok yüce insanlar dogrusu(!)

öykü dedi ki...

Kedıcım sınırlerım cok bozuk...
ınanamıyorum..
bu yazıyı son yazıma ekledım az once yayınladım oku sende lutfen..