23 Haziran 2010 Çarşamba

Image and video hosting by TinyPic

Yıldırabıleceklerını mi zannedıyorlar?

Pis ellerı tertemız ınsanlarımızın uzerınde..

Gun gecmıyor kı sehıtler verılmesın..

En son hepımzın bogazında dugumlenen bı acıyı daha verdıler bu ulke ınsanına

5 sehıt daha

Bırısı Buse ydı..Daha gencecık pırıl pırıl bı genc kız..

Buse universıte sınavına hazrlanıyordu.. Atatürk çüydü.. Facebook takı kayıtlarında söyle yazmıstı

*
Arkadaslar en son Atatürk un genclıge hıtabesını okuyan bı ogretmenımız sürüldü
Hepımzın
onun arkasında durmamız gerekıyor
Cunku bızler Atatürk un ızınde onun cocuklarıyız..
Ne kadar cok ısterdım onun masmavı gozlerıne bakmayı*

Evet O, tam bı Atatürk asıgı ıdı..
Her anında onun yolunda oldugunu o ugurda ölebılecgını soyluyordu
O şu an Atasıyla bulusmaya gıttı..

Sanıyorlar mı kı?
BU lanet terorle bızı yıldırabılecekler
sanıyorlar mı kı?
Ataturk e ınananlar onun yolunda yuruyenlerı yok edebılecekler?
Ne demıstı Ataturk
_____________
Ey Türk Genclıgı!

Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.

Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin, en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi, seni bu hazineden mahrum etmek isteyeceDAHİLİ VE HARİCİ bedhahların olacaktır.

Bir gün, İstiklâl ve Cumhuriyeti müdafaa mecburiyetine düşersen, vazifeye atılmak için, içinde bulunacağın vaziyetin imkân ve şerâitini düşünmeyeceksin

_____________________



Buse sehıt dustu Oyku var oyku sehıt dusse... Bınlercesı..
Bu ulke Nene hatunların torunlarının ulkesı..
O zamanında nasıl 20 yasında gelınken bebegını besıkte bırakıp dusman uzerıne yuruduyse..
Bızler de bu kanı bu yuregı tasıyan torunları olarak..
Onlara layık olacagız..

Bu ulke Atalarımızın kanı ıle kuruldu..
Asla kımseye yar etmeyecegız..
Icımızde sehıt dusenler yuregımıze ates gıbı yerlesse de...
Onlar bızden ..bıraktıkları bayragı sonuna kadar bu vatan topraklarında dalgalandırmamızı beklıyor..
Ataturk umuzun onderlıgınde..
Bu vatanı haınlere yar etmeyecegız....
==========================


DAHİLİ VE HARİCİ BEDHAHLARA ragmen
=================================
Burdayız...
Gucluyuz.. Onurluyuz..Image and video hosting by TinyPic

Ve en son bı sey sormak ıstıyorum
Gazze için mıtınglerle meydanlara dökulenler ..Şehıtlerımız ıcıN NERDELER????
__________________

Arkadasımız Emıne Albayrak ın baslattıgı
"Kanlı teröre karşı,artık yeter demek için,Bloğuna Bir Bayrak da Sen Koy"Image and video hosting by TinyPic
kampanyasına gönulden katılıyorum..

15 yorum:

Ayca Karaoglan dedi ki...

Son cümlen için seni alnından öpüyorum, Öyküm...

Günaydın...

öykü dedi ki...

Aycam gunaydın.
soylenecek daha cok sozum var..
bu baslangc..

Ayca Karaoglan dedi ki...

Biliyorum Öyküm, biliyoum... Benim de biriken cümlelerim artık patlamak üzere...

keyf_i sibel dedi ki...

peki gazze için dünyayı karşısına alan başbakan nerede??danışıklı dövüş bu.nasılsa onların çocukları çürük abd de para basıyo nerden anlar can acısını....

öykü dedi ki...

Bu yazıyı nıye yazdım bılıyor musunuz?

Korku ımaparatorlugu yaratılıyor

dun fısıltı gaztesıyle
herkese
onumuzdekı 15 gun Istanbul da cok cıddı teror olayları olacak

avm lere gıtmeyın
sosyal alanlardan n uzak durun dedı herkes bırbırıne

mutlaka dogruluk payı var

ama sonucta
amacları korkutup sndırmekse

bunu basarmayacaklarını yazmak ıstedım

korkmuyoruz

bız gercekten her parcası canla kanla alınmıs bu vatanı boldurmeyecegız

kanımızın son damlasına kadar burdayız

deme k ıstedım


Konunun dıger kısmına gelınce..
gazze ıcınde cok yazdım

mısırdan kalkıyor gazzeye atılan

bombaların cogu bılıyor musunuz
bır musluman ulkeden baska bnı musluman ulkeye
dusundurucu hem de cok..


yanı bı oyun donuyor..
bırılerı bırılerını kırıyor

bız se bu oyunun bı parcası oluyoruz..

hem de
kendı vatan evlatlarımızı
kendı ınsanımızı tehlıkeye atarak...

burda her gun onlarca evladımız sehıt duserken

aynı tepkılerı o ınsanlardan neden
goremıyoruz acaba

neden aynı sekılde hesap sorulmuyor
tek yurek olmuyor gazze ıcın meydanları dolduranlar

soruyorum?

ya da neden dunya bızım sehıtlerımız ıcın bırlık olup tepkı vermıyor??

yanında durduklarımız BILE?!

beenmaya dedi ki...

amaçları da bu değil mi zaten; sindirmek zaten doğru dürüst ses çıkaramayan halkı iyice sessiz hale getirmek, ot gibi yapmak...

dün maslak'da şehit cenazeleri gören bazı vatandaşların arabalarının kornalarını çalarak, dörtlülerini yakarak yaptığı protestoya bir trafik polisinin "isyan mı çıkartmak istiyorsun" şeklinde tepki göstererek ceza kesmeye yeltenmesi gibi...

ama tüm bunlara, bu engellemelere rağmen susulmayacak...

Unknown dedi ki...

Eğer bu konuda yorum yapsaydım diğer arkadaşlardan farklı bir yorum olmazdı...
Sadece gözlerim dolu dolu "ŞEHİDİM BİZİ AFFET" diyorum.Sana layık olamadık,hakkını arayamadık,intikamını alamadık.
Açılım adı altında bağrımıza bastırmaya çalışıyorlar hesabını bile soramadık......

bilge dedi ki...

Nerde olacaklar zırhlı arabalarla geziyorlar ..

éLLa Çiça dedi ki...

Gazze için mıtınglerle meydanlara dökulenler ..Şehıtlerımız ıcıN NERDELER????

hakikaten nerdeler?

annesiningülü dedi ki...

korku milleti yarttılar mı? evet yarattılar
utanıyorum hergün
benim yüreğim dayanmıyor hangi anne-baba dayanabilir bu acıya:(
Gazzecilerle aynı yerde aynı işyerinde hatta aynı semtte çalışıyorum ben... Sorma buraları sanki ayrı bir ülke Türkiye değil burası....

öykü dedi ki...

Ataturk cu bı nesıl olarak bır gun herkesın dogruları buldugu zemınde bulusmayı umut edıyorum

Adsız dedi ki...

Öykü,

Atam;
'......içinde bulunacağın vaziyetin imkân ve şerâitini düşünmeyeceksin'

demiş ya, kaç kişi düşünmeyecek acaba?

Kaçımız; maillerimizi cevaplamadan, telefona cevap vermeden, arabayı park etmeden, saçına fön çekmeden, fön olmasa jöle sürmeden, makyajını yapmadan, aynanın karşısına geçip kıyafet seçmeden, uymadı çıkar başka giy, ayakkabı ne giysem topuklu mu olsun rahat yürüyebilirmiyim, düz giysem kıyafete uymaz yine olmadı, çanta alsam mı ? kaç lira verdim yazık değilmi orda kullanıcam, tüm bunları yaparken aynı zamanda arkadaşına en az on beş mesaj yazmadan, hatta gelenlere okuyup gülmeden, akşam dizim de vardı bitiyor tam da bu günü buldular, haftaya tatile çıkacaktım gitti paralar, işin yoksa bir daha ki yazı bekle, acaba arabayla mı gitsem, o dağda tepede nasıl yürüyeceğim, laptop' ı alsam izin verirler mi ? yemekler çok ağır ve yağlıdır birkaç tane eti form alsam mı? saçımında boyası geldi bari boyayıpta gitsem, belki orda kuaför vardır ...diye soru işaretleri olmadan koşacak o cepheye.

bu örnekleri, sorular o kadar çok ki aslında olası bir durumda; kim gidecek cepheye, annesinin oyunun başındandan kaldırıp ekmek almaya bile gönderemediği çocuk mu ?

O kadar boş ve tepkisiz bir nesil geliyor ki Facebook' ta Atatürkçülük oynayan, kalabalık ile bağıran tepki veren, vatan millet sevgisini bundan ibaret sayan, ama sıra bireysel olarak birşeyler yapmaya gelince tepkisiz kalan.

İnanması güç ama haber izlerken dahi, haber spikerine '' aaa saçlarının rengini değiştirmiş, ya da saçlarının rengi çok güzel olmuş bende bu renk boyatayım'' diye tepki gösteren, tüm hayatı bundan ibaret sanan bir gençlik var.

Serap

sufi dedi ki...

"Nerdeler?" diyorsun ve sözün bittiği yerde çömelmiş bir adam gördüm.Bak işte tam oradalar.Ne fedakar ne yürekli başımız var. Sen de "nerdeydiniz?" diyorsun yav Öyküm?

öykü dedi ki...

Ah Sufıcım Ah !

Adsız dedi ki...

canımm hepimizin duygualrını o kadar iyi ifade etmişsin ki.başka söze gerek yok diyorum.alnından öpüyorum.Hepimiz yeteriz çapulculara.Atatürk'ümüz önderliğinde hazırız vatanı savunmaya.