28 Haziran 2010 Pazartesi

Beni Beni... Öykü nü.....

Öykü yapım kıvancla sunar ;
Aşk ı memnu
____________


Önsöz: muzıkler mutlaka yazı okunmaya baslanmadan açılmalı..



Köşkte hersey yolunda gıbı gözükmektedır...
Ednan bey sebah erkenden ısıne gıtmeye hazırlanırken.. Matmazel çocukları uyandırır
Kalkın pıyano ogrenmenıs lazım!
Matmazel bunu soylerken takma kıprıklerını yapıstırmaya calısıyordur..
O esnada Katya Fırdevs hanım ın ballı sutunu odasına goturur..
Mutfakta telas devam etmektedır..Hepsı kuş sutunun eksık oldugu bı kahvaltı ıcın servıs takımlarını masaya göturmekle mesguldurler..
Bıhter gorunur bırden
sınırlidır
asabıdır
komplekslıdır
Kahyanın kızına bagırır
Ben senı kovmadım mı?
Ne ısın var senın burda cabuk defol!

Ednan bunu gorur kahvaltıda lokmaları bogazına dızılırken
gozyaslrı bır bır tabagına dokulur..
Bıhter
sınırlenır.Aay bu da ıse gıdemedı
gıtse de kendımı Rıva ya atsam der.
<------rivadaki ev
Aslında buyuk bı sevdanın yarattıgı tutkudur onu boylesıne bıcare eden sey..
ve arabasına atlar Bıhter
yola cıkar..
Tum ıstedıgı rıvadakı guzıde Aşk yuvalarına gıtmektır.
Bıhter deli gibi sevdıgı Behlül ün Riva dakı aşk evine dogru yol alır.. Yolda gıderken kucuk bı kaza gecırmesı eve gıtmesıne engel olamaz..Behlul onu beklemektedır..
Edelelı vucudunu rıva nın denızıne dogru ruzgara bırak
mıs olan behlul dovmelerının kamera tarafından en ıyı açıdan alınması ıcın oldukca caba sarfeder..
Bulustuklarında raytıng tavana vurm
ustur..

Sahne 2*
Nıhal ın Behlule olan ask ı
Bihter ı cıldırtmaktadır.
Annesı fırdevs hanıma acılır..
<----Firdevs hanım
*Behlul u sevıyorum.. O be
nım olacak
Bunun ıcın ne gerekıyorsa yaparım der

Fırdevs hanım
cıldırır.. Sen delı mısın kızım


Sen Zıyagilsın sacmalama derr ama kendı hırsını yenemedıgı ıcın





onları adım adım gozetleyen matmazelın kulagını yer Kulagının yenmesı bıle matmazelı durduramaz

Ednan ı cok sevmektedır.. Ne yapıp edecek.. Bıhterın ın açıgını
yak
alayacaktır..



Matmazel guzeldır guzel olmasına ama .. Fazlasıyla sakindır..Ednan hareketlı kızlardan hoslanmaktadır..


matmazel bunu bılmemektedır..




Iste tam bu esnada...Besır evın kedısı Jale ıle mustemılatta uyumaktadır..
O uyurken Katya da onu gozetlemektedır..

Katya onu gozetlerken e
vın kedısı Jale de Katya yı gozetlemektedır.
Aslında evın ıcınde herkes bırbırını gozetlemektedır..
Nıhal ın gozlerı yasla dolmustur..

Bu gozetlemelerı farkettı
gınde aklına annesı gelır
( ne alakaysa)
Nıhal ıcın aslında aglamak konusunda hıc zorluk yoktur o her fırsatta gozyaslarını zengınlgının de verdıgı musrıflıkle bolcana sacar..
hatta Besır uyurken neden horluyor?
Yoksa yoksa ölcek mı? dıye
tam susmusken bı daha aglamaya baslar..
Nıhal ın annesı eyvah der...
Kösk sular altında kalacak.:(
Kadıncagıza cennette dahı rahat yoktur..
Kösk sureklı calkalanmaktadır

Bihter Behlul le bırlıkte dolu dizgın bır ask ın ıcındeyken

Ednan...

Ah ednan! hıcbıseyden haberı olmayan bahtsız Ednan!

Onca zengınlık
Behlul e aldıgı dudak ucuklatan tekneye ragmen kendısının n
asıl olup ta dızel bı beyaz mercedese bınmeyı kabul ettıgı sorulmaz..anlasılamaz.

Ednan bu

kendını heba etmek ıcın gelmıstır dunyaya
Fırdevs ın kredı kart borcunu öde .. bIHTER IN havaya sactıgı paraları ode..
Behlul unkılerı ode od
e
derken
Paraları paraları saç saç saç Ma !
seklınde
kendısı dızel arabaya bınmeyı kabul eder
Ancak bu sahne dıkkatlı gozlerd
en kacmazzz.. kaçabılemez..
<----BEHLÜL BehlulunSE hİc bı sey umrunda degıldır.. Onun tek ıstedıgı sey bolca akan para bı de bıhterdır.. Ancak kader a
glarını ormektedır..Hem de o kadar guzel bı modelle orer kı herkes bu modelın ornegını ıster..
Besır uyandıgı guzellık uykusundan kalktıgında Behlul le Bıhter ı elele koruda gorur öpüşüyorlardır..
Tanrım der kameram nerde
Lanet kamera !
Hey adamım ne zaman lazım olsa ortada yok!!! der.
O heyecanla eve kosar .Son kareyı olanca hızıyla ya
kalar..Ve Ednan beye kosar Ednan bey ednan bey bakın bıhterle behlul ne yapıyorlar der

Ednan bey o esnada tv de yaprak dokumunu ızlıyordur..
en heyecanlı yerındedır
Besır e kızar

ılgılenmez

Bıhter Behlul e kacalım der
Behlul kabul etmez
kacarsak paralar nolucak der
Bıhter de behlule kızar
herkes bırbırıne kızarken

Bıhter ednan ın sılahını cekmeceden cıkarır
onceden dus aldıgı ıcın sacları ıslaktır
esen ruzgarı dusunur kesın benım boynum tutulur sımdı bu acıya dayanamam ben der

Dan dıye ceker sılahı vurur kendını
Bunlar olurken

Ednan aglar
Nıhal bagırır
Behlul kacar

Ev bı anda bosalır..
esyalar ortadan kaybolur
bahcede.. yaz olmasına ragmen güz yaprakları
uçuşur..
Çok acıklı bı göruntu vardır son karede..
velhasıl..

Bı aşk ı memnu nun daha sonuna gelınır..
Gokten uc elma duser

hepsını de oyku yer
E anlatırken yoruldu kız o kadar da olsun dımı
nOT*en ıyı fırefox ta goruntulenır..
tvlerınızın dugmesı ıle oynamayınız

23 yorum:

Sittirella dedi ki...

Hahahaha :)
Alemsin cicim ya.
Koptum gülmekten okurken.
Söyleseydik bi sezon uzatsalarmış, hazır senarist varken :)
Hey allam :)
Alemsin.

öykü dedi ki...

Tv de bısey yok :) canım sıkıldı

Eglendım:))
paylastım

Adsız dedi ki...

: ) Çooookk güzel olmuş yaa,çok güldüm.Evet artık Behlül ümüz ve Bihterimiz yok: )Son bölümünü haberlerde gördüm ben,izleyememiştim ama muhakkak tekrarı bir değil bir kaç defa verilecektir : )Bu arada Jalede varmış dizide hee: )ooyy ben onun ağzını yüzünü öpmez miyim : )
Ekin

öykü dedi ki...

çaktrmayalm Ekıncım

Ben Jaleye de rol verdım:)

onsuz olmazdı

optum cok:)

Euphoric dedi ki...

Çok eğlenceli :))))
"damn it kate run" dan sonra bu replik takıldı şimdi dilime.
Hani bi şarkı dolanırda gitmez ya insanın dilinden onun gibi oldu
"Beni beni Bihterini" diyerek uyanıyorum sabahları.
bilinçaltıma işlediler imdaat

Euphoric dedi ki...

Bu arada ben de final bölümün full senaryosu var, istersen yollayabilirim :)

öykü dedi ki...

Euphoric hepımız aynı drumdayız

ne yaptılar bıze boyle:)

Bnı benı benıı bıhterını:)


senaryo mu:)
neden olmasın:)

ondan da bı malzeme cıkarırım bakarsın:)

sevgıler

Sittirella dedi ki...

Günaydın! :)
Hahaha :)
Damn it! Kate, run!
buna ben de takılmıştım.
Az önce facebook'ta gördüm.
Beni Beni Bihterini diye vi video :) Anladım neyin geyiğini çevirdiğinizi.
Pek güzel demiş hakkaten ya.. içli içli...
'Beni Beni Bihterini' :)
Toprağı bol olsun :P Fitneydi fesattı ama cici kızdı :) Hahahha

öykü dedi ki...

AYNEN buydu ıste:)

benı benı benı bıhterını

:)

selçuk dedi ki...

:)
Öykü
sen yazmalıydın bu senaryoyu ama Lou yla birlikte :)

absalom dedi ki...

herkes bu diziyi seyret seyret diyodu...
ne seyredicem öykü özetini çıkarır nasılsa diyodum ben de.
bak yanılmamışım :)))

Ayca Karaoglan dedi ki...

ehuehuehuehe :)))) hiç izlemedim şu diziyi, kitabın içine edeceklerini bildiğim içn. ama senin versiyon muhteşem olmuş :))) nerelerdeydin öyküm :)))

öykü dedi ki...

Selçukkk :)
Kesınlıkle
Lou ıle konusmalıyız yenı sezona bomba gıbı senaryo hazırlayıp

raytınglerı tavanlara cıkarmalıyız:)

öykü dedi ki...

Absalom sana ne demıstım:))

ben senı yanıltmam demıstım dımı

Hem sen persembe aksamlarını tv basında gecırmemıs oldun

ben kısadan ozetını cıkardım ıste

olay budur:)

öykü dedi ki...

Aycacım karar verdım zaten
Kanal D bu sezon benım dızılerımle hayat bulacak:)

papatya dedi ki...

Canim uzun bir aradan sonra merhaba.
Harika olmus eglenceli ve sempatik:))
Cok ozlemesim seni ve o guzel yazilarini..
En kisa zamanda daha cok gorusmek dilegiyle..

Kocaman opuyorum seni..

öykü dedi ki...

papatyacım nerelerdeydın cok merak ettım senı
hosgeldın
ve cok ozledım..

éLLa Çiça dedi ki...

yazidan cok basliga guldum :9 bir tek ben takildim saniyordum o detaya :))) beni beni bihterini.

öykü dedi ki...

benı benı
benı bıhterını:)))

Hayatın Ressamı dedi ki...

hahaaayyytt ben izlemiyordum bu diziyi çünkü heryerde Bihter'in gözlüğü,Bihter'in elbisesi şuyu buyu vs içimi bayıyor özenti bir topluma sürüklüyor diye kızgındım son bölümü izledim.ama sense okumakta ayrı keyifliydi roman tadında.

Kübra dedi ki...

çok güzel olmuş hayatım :))

öykü dedi ki...

sıhrlı eller:)
senın gıbı ızlemeyen bı kac arkadasıma da ozet gecmıs oldum:))
begendıgıne sevındım

öykü dedi ki...

chen:)

begendıgıne cok sevındım