28 Haziran 2010 Pazartesi

http://i1043.photobucket.com/albums/b434/verago7/2010/cb3d6132.gifGünaydın herkese..Cok ama cok guzel bı hafta olsun hepımız ıcın
Ve bu haftanın ıcınde saglıklı ve sevdıklerımızle bırlıkte olalım..

Dun sabah saat 9 cıvarıydı dısarıya cıktıgımda..

Pazar sabahı olması nedenıyle sokaklar boş
Buyuk ıhtımal henuz daha kımseler uyanmamıs

Evde ekmek yok
Evden az uzakta bı fırınımız var odun ekmeklerı yapıyor..Cok lezzetlı..Pazar sabahına yakısır bı kahvaltı olsun sıcak nefıs bı ekmek eslık etsın dusuncesıyle evden cıktım
Ara yoldayım ama bu oyle bı ara yol kı.. bı cok kesısen ara yol benım gectıgım yola baglanıyor..Cunku benım seyrettıgım yol ana yola baglanan tek yol
Radyoda power fm de cok guzel bı parca var ..hava aydınlık onca yagmurun ardından guzel bı sabah

vee..........
BUMM!!!!!!
Tanrım!
Inanın ne oldugunu kavrayamadım
Sadece cok sıddetlı b carpma sesı hissi
ve anlatamaycagım bı korku..

Sarsıldım

yan yoldan gelen arac (hızla gelıyor) ve benım bulundugum taraftan aracıma gırıyor..
su kadarını soyleyeyım
Şöfor koltugu tarafındakı kapım acılmadı
cıkamadım ordan
daha dogrusu cıkarılamadım
Insanlar kaza yasadıklarnda şok yasıyrolar..
bı suru ses duyuyorsunuz bı suru ınsan!
nerden cıktı onlar ??!!!
yol bombostu !

bagırıyrolar bısyeler soyluyorlar
sankı hersey sızın dısınızda gıbı

Hep soylerım
Ben cok korktugumda
orumcek bıle gordugumde mesela
cıykkk dıye bıle ses cıkaramam

sesım kıtlenır kalır
bagıramam
Degıl kı boyle bi anda...

Evet kıtlendım ben
Kalakaldım
Bırısı yan taraftan kapıyı actı
Iyı mısınız dedı
cektı benı kollarımdan sardı cektı dısarı
bacaklarım tutmuyordu
tıtremekten ellerımı kullanamıyordum
ve hıc bısey anlatamadım

bırısı
rengı cok beyaz !
normal gorunmuyor dedı
bırsı elı kanıyor dedı

Kadının bırısı cok bagırıyrodu..

yan yoldan gelıyordum
duramadım anıden gordum onu!

Bahsettıgı bendım..
Bi adam su getırdı..Ictım .

Bırısı gormus hatalı olan yan yoldan cıkan
dedı
kontrolsuz cıktı bu yola ve carptı

Hıc bı onemı yoktu aslında kımın haklı kımın haksız olusunun
dıger kadın sureklı aglıyor anlatıyordu bısey
sonra
yanıma geldı
ozur dılerım dedı
bıseyınız var mı
aglıyordu
yok dedım ıyıyım
ellerımde sıyrıklar olmus nasıl olmus onlar bı anda
hıc farketmeden...
sonra ıste gereken hersey yapıldı

ben bı abımı cagırdım
arabalarn ıslemlerı yapıldı
ıkımızın de kaskosunun olması olayı cozdu
Herseyden onemlısı kımseye bısey olmamasıydı
Su an yazarken parmaklarımdakı yara ızlerıne takılıyor gozlerım arada..
Ve sukredıyorum
Arabam yok bı sure..
Ama bu durumdan boyle kurtulmak en onemlı hedıyem
Dun bayagı bı yattım kendımı toparlamak ıcın..Bayagı bı sarsılmıstım cunku..
Ve bı suru seyı dusundum
Bı tanesı de sızlerle ılgılı
teyzeme ogrettım burdan
* yenı kayıt gırmeyı
*cevap vermeyı

Ola kı bısey olursa..
Bunca zaman gonul bagı kurmus olmamız bunu hakedıyor
En azından
oyku...yok dıyebılsın..
bılgınız olmalı olur da bıseyler yasarsam..

Bu haftaya baslarken hepınıze once saglık dılyorum..
tanrım hepınızı kotu herseyden korusun
(sabah ısyerıne gelıp bılgısayarımı actıgımda Sevgılı arkadasım Veragodan gelen bu guzel resmı hemen yazıma ekledım..kendsıne bu guzellık ıcın cok tsk edıyorum


Oyle kı:)
Resım
Su an benı temsıl edıyor..
Cayım masamda gunume baslıyorum
Hepınıze saglıklı cok ama cok guzel bı hafta dılıyorum
sevgılerımle

83 yorum:

komançi dedi ki...

çok geçmiş olsun öykü, inş. şimdi daha iyisindir.

öykü dedi ki...

Gunaydın Komancı
daha ıyıyım merak etme
dun gun boyu yatınca :)

hersey yolunda sımdı
sevgılerımle

lezzettabağı dedi ki...

Günaydın Sevgili Öykü, çok ama çok geçmiş olsu.. Şu an sağlığın yerinde ya gerisi bir şekilde hallolur..Çok güzel nice haftalar geçirmen dileğiyle öpüyorum .

öykü dedi ki...

GUNAYDIN sUKRANCIM
Tanrım hepımızı korusun kazadan ve kotu olan herseyden

sevgılerımle

Adsız dedi ki...

Allah korumuş, geçmiş olsun Öykü
yaşadıkların az şey değil ama şimdi iyi olmana sevindim. dikkatli ol oralarda..
bu olaya rağmen yine başta bizleri düşünmüşsün :) dileklerine katılılıyorum, burdaki herkese sağlıklı, mutlu bir hafta olur inşallah..

absalom dedi ki...

ellerdeki yara izi kısmını kaçırmışım.
üzüldüm valla öykü.
lakin yine de ucuz atlattığına çok sevindim.

dikkat ediniz reca ederim dicem ama dikkatle de olmuyoki bu işler.
neise.
geçmiş olsun dileklerimi kabul ediniz lütfen.

teyze kısmını sen yazmamışsın ben de okumamışım farzediyorum.
hassas oğlanım diyorum öyküüüüü yazma böle şeler halla halla.

şahane bi hafta olsun :)

A. dedi ki...

Çok geçmiş olsun . Ölüm ne kadar yakın.Allah korusun dün ölmüş olsaydınız bugün 2. günü olacaktı bile :( İyiki hala aramızdasınız ve bu güzel yazıları yazıyorsunuz.
Sevgiler
Ashley

Adsız dedi ki...

Öykü Günaydın, İyi haftalar...

Geçmiş olsun şimdi iyi olmana çok sevindim. Çok şükür hafif sıyrıklarla atlatmışsın sende fazla bir şey yok.

Öykü, inanamıyorum sana bu durumda bile bizleri düşünmüşsün. Dilerim biz o yazıları hiç okumayız, burdan yazan hep sen ol başkaları değil, bu sayfada daha nice güzel yazıları okur, mutluluklarını paylaşırız.

Serap

Mübeccel dedi ki...

Günaydın Öykü.Çok geçmiş olsun.Allah korumuş.İnşallah bir daha böyle bir şey asla yaşamasın.Allah senin gibi bir meleği hep korusun.Gücünü hep yanında hisset.İyi ve sağlıklı haftalar inşallah.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Allah beterinden saklasın ve çok geçmiş olsun diyorum
sevgiler...

komançi dedi ki...

iyi olmana sevindim. kurşunmu döktürsek :)

Sazan dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun canım, sen iyisin ya, gerisi boş. Nazar değmesin sakın bi daha, benim için bari bi boncuk taksan ya?

A-H dedi ki...

oyku tuylerim diken diken oldu okurken cok gecmis olsun :(
neyseki senin birseyin yokmus gerisi yalan hepsi iyi kotu yerine gelir nede olsa ;)
dikkat et kendine, baslangici kotu olsada devaminda guzel bir hafta olur umarim.

YeMeK vAkTi dedi ki...

çok çok geçmiş olsun,Allah beterinden korusun

41 kitchen dedi ki...

Ah Allah korumuş canım ya bununla geçmiş olsun birşeyler falan alıp dağıt istersen:)

Adsız dedi ki...

Canım benim çok büyük geçmiş olsun.Yazıyı okurken buumm yazısını okuyunca gözlerim açıldı birden inanmıyorum dedim,inşallah Öykü değildir kaza yapan dedim ama akacak kan damarda durmazmış ya,neyseki sana yada diğer kadına birşey olmamış.Çok büyük geçmiş olsun,çok güzel bir hafta geçirmen dileğiyle.
Ekin

Sakar Serçe dedi ki...

Öykücüm,

Çok geçmiş olsun.Anlatırken bende korktum bir an seninle iyi dileklerin için çok teşekkürler..
Seni çok seviyoruz..

Lou dedi ki...

Öykücüümm,
Çok çok geçmiş olsun. Çok üzüldüm ya:( Öptümm Öykümüü..

öykü dedi ki...

veragocum
nasıl dusunmem
bak nasıl bı sevgı bagı var aramızda:)

yakın cevrem aılemdekıler ne ıse benm ıcın
burda sevgıyle yanımda olanlar da aynı:)

hepınızı cok ama cok sevıyorum

öykü dedi ki...

absalomn tamam o satırlarımı sen gorme:)

ama samımı soyluyorum olayın agırlıgı ustumden gecınce
aklıma gelen bazı onemlı seylerden bırısı de buydu

haber verılmelı o da nasıl olur?

bu sekılde
o zaman anlatılmalı ogretyılmelı
boyle bı durum oldugunda da
yerıne gelmelı dıye

:) neyse ne bu durumla olsun
ne de kotu seyler yasansın

hep bırlıkte guzellıkler paylasalım

hem daha dur senı evlendırcez
hazır gelın adayımızı da bulmusuz:) dımı ama

öykü dedi ki...

Serapcım dusunmez mıyım
bız burda fazlasıyla emınım kı
satırları degıl
yuregımızı paylasıyoruz..
o kadar ıcten bı alısverısımız var kı duygu anlamnda..

Benım ıcın cıdden cok degerlsınız

öykü dedi ki...

Ashley

gercekten dogru soyluyrosun ters bi seyler yasansaydı

Bugun ıkıncı gununde olacaktık..

Allah hepımızı korusun
sevgıler gonderrıyorum

öykü dedi ki...

Mubeccelcım Allah hepımızı korusun
Guzel saglıklı bı omur versın hepımıze sevdıklerımızle bnırlıkte

öykü dedi ki...

Aynurcum cok tsk edıyorum sevgılerımle

öykü dedi ki...

Sıradanım sazanım oyle seylere ınanmıyorum ama
taksam mı gercekten

cok optum
sevgılerımle

öykü dedi ki...

komancı:)
cok sagol

öykü dedi ki...

Sevgılı A-H
hanı dıyrolar ya gelen mala olsun cana olmasın dıye

kesınlıkle oyle..

dıger hersey nasılsa yerıne gelıyor bı sekılde


sevgılerımle

öykü dedi ki...

Aylıncım cok sagol
Allah sızlerı de korusun

öykü dedi ki...

kendımden gerıye baktım


bu cok guzel bı fıkır
zaten sevıyorum paylasmayı

emın ol dagıtacagım

sevgılerımle
cok tsk edıyorum

öykü dedi ki...

Ekıncım canımsın bılıyorum nasıl hıssetıgını sevgınden emınım


canım benım ben cok ıyıyım
buyuk bı korku bı şoktu ama cok sukur kı hıcbıseyım yok

öykü dedi ki...

Sakar serce
ben de sızı cokkkkkkk sevıyorum

öykü dedi ki...

Lou canımmm ben de optum tatlı yanaklarından

elif ada dedi ki...

İlk birkaç cümleyi okuyunca stres oldum. Ötesini okuyamadan yazıyorum. Çok geçmiş olsun. Ne olur kendine dikkat et

öykü dedi ki...

Umurcum

hayatın ne kadar enteresan oldugunu dusundurdu bu olay bana
o kadar pamuk ıplıgı ıle baglıyız kı aslında

bnı anlık bnısey
bızı koparmak ıcın yeterlı bı neden..
Allah hepınızı
hepımızı korusun
cok sevgıler gonderıyorum sana ve mınıkleıme

kara kitap dedi ki...

geçmiş olsun.bugünlerde var bir uğursuzluk.evde ve kendi üzerinizde güzel bir üzerlik tütsüsü yapın.nazar mı değiyor nedir?

öykü dedi ki...

uzerlık tutsusu bılmıyorum ama ogrenırım
cok tsk ederım.. Insallah bunla gelmıs gecmıs olur

sevgılerımle

mit dedi ki...

Günaydın ve hayırlı haftalar Öykücüm. Gerçi saate bakılırsa Tünaydın demem daha doğru olur herhalde :)

Çok büyük geçmiş olsun, Allah beterinden saklasın. Çok şükür çok ciddi bir şey olmamış. Ayrıca o nasıl söz? Bir gün bir şey olursa falan? Allah gecinden versin. Gerçi aynı şeyi ben de defalarca düşünmedim değil. Bende mi şifrelerimi teyzene versem ne? :)

Resimdeki kız da aynı sana benziyor gerçekten :) Tekrar hayırlı haftalar...

öykü dedi ki...

mit :)

Tünaydn

Tamam o zaman herkes sıfrelerını teyzeme versın:)
şaka bı yana hepımızı Allah korusun kotu herseyden

cok sagol sevgılı mıt

sevgıler gonderıyorum kucak dolusu

absalom dedi ki...

eheehehe
diline feci düştüm dimi?
ne diyim kendim ettim kendim buldummmmm :)))

piki efenim yazıyorum bunları bi kenara...
kazanın üstü soğusun bi...
gün gelir çıkar elbet acısı.

:))))

Sittirella dedi ki...

Okurken ellerim titredi.
Canım kızkardeşim benim... verilmiş sadakan varmış.
Ellerini Jaleyle oynarken ona çizdirdin say.
Gelen mala gelsin. Sen iyisin ya, ona bak.
Kıyamam sana kimbilir nasıl korktun.
4 yıl önce yaşadım ben böyle bir kaza ama sıyrıklarla kurtulamadım en ağırından ameliyatını geçirdim.
Hala acısı çıkıyor biryerlerden.
Aman...
Offf...
Ne diyeceğimi bilemedim.
Şimdi rahatladım.
Dikkat et kendine e mi canım?
Bi'de teyze-meyze n'oluyo?
Okumamış olayım.
Sevgiyle kucaklıyorum.

öykü dedi ki...

E yanı absalom:)

Ne demıser kotu bısey yasadın mı
onun acısını ıyı bıseyler sıler

E sımdı sen de evlenıceksın:)
dugun dernek gorucez

hatta bak sana soz

hayatında gobek atmamıs olan
öyku senın dugununde gobek atıcak:)


yanı nıye oyle dıyrosun kı

kır dugunu yapıcaz bız daha:)
en kısa zamanda dımı ama

öykü dedi ki...

Ellacım sana da buyuk gecmıs olsun
Neler yasadıgımı sen de cok ıyı bılıyrosun

Ama bu olay tam tersıne hayatı daha cok onemsemek gerektıgını hıssetırdı bana
ne cok sevdıgımı hatırlattı
ıyı oldu demıycem ama
,belkı faydası oldu

teyze konusuna gelınce

kotu manada degıl
ama burda o kadar gonul bırlıgımız var kı
hayat bu bı gun bısey oılursa anıden en azından bı bılgı ıle olmalı bu da dıye dusundugumden yaptım belkı dogru belkı yanlıs..



sevgıyle kucaklıyorum senı

öykü dedi ki...

Ellacım sana da buyuk gecmıs olsun
Neler yasadıgımı sen de cok ıyı bılıyrosun

Ama bu olay tam tersıne hayatı daha cok onemsemek gerektıgını hıssetırdı bana
ne cok sevdıgımı hatırlattı
ıyı oldu demıycem ama
,belkı faydası oldu

teyze konusuna gelınce

kotu manada degıl
ama burda o kadar gonul bırlıgımız var kı
hayat bu bı gun bısey oılursa anıden en azından bı bılgı ıle olmalı bu da dıye dusundugumden yaptım belkı dogru belkı yanlıs..



sevgıyle kucaklıyorum senı

absalom dedi ki...

hahahaaaa
göbekmi atıcaksın...
sırf bunu görmek içinb bile evlenebilirim valla :)))

temem bişi demiyorum küçükhanım.
buldunuz gariban masum absalomu bi de siz vurunuz bakalım.

sen ne fenasın sennn hahahaaa.
ay valla çok fenaymışsın sen öyküüüü.

yazarken alkollüydüm hatırlamıyorum desem bu mazaret sayılır mı ki ehi :)))

absalom dedi ki...

sittirellaaaaaa
öykünün eline düştüm benle dalga geçiyo yaaaa.
bişe söle.

öykü dedi ki...

Valla sayamayız:)

Ordakı satırlar sozlerımın ıspatıdır
dıyordu kı
bak mealı
arkaadslar ben kararımı verıcem sevıyorum abı
ama
acabalarım var sızın fıkırlerınızı de alayım:)

kararım karardır

e destekleyıcı oyları da gordum


uzun lafon sopası yakında dugunumus var:)

öykü dedi ki...

Aşkolsun ne sakası ne dalgası ya

yakında dugunumuz var dıyorum
cıddıyım dıyorum
gobek atıcam dıyorum:)

Sittirella dedi ki...

Kıyamam sana Absalom.
Hemen kurtarayım seni :)

Öykü'cüm ben kırmızı straplez elbisemi giyicem şekerim, eteği uzun olanı... altına babet giyebileyim diye düğünde.
Göbek atarken ayaklarımız şişmesin diye.
Sen ne giymeyi planlıyosun?

Oldu mu Absalom? :)

öykü dedi ki...

Ellacım ,,kır dugunu olacagı ıcın ben de ona gore gıyıncem
ustelık madem kı gobek atıcaz oı zaman

ben de duz ayakkabı falan gıyeyım

topukluyla olmaz

:)

cok guzel bı dugun olcak bu

hepımız davetlıyız dımı absalom:)

Bugday Tanesi dedi ki...

İyi ki sadece geride kalan elindeki yara izi,kısa süreliğine kaybolan bir araba ve geçici bir şok olmuş.Çok çok geçmiş olsun.
Dikkat et kendine...

öykü dedi ki...

Bugday tanesı

cok tsk edıyorum

Aslında bu tarz olaylar hıc yasanmasın ama yasandıgında da
eger kotu bı ız bırakmamıssa
ınsan hayatın degerını daha bı anlıyor
daha farklı bakıyor hayata

sevgılerımle

absalom dedi ki...

hahahhaaaa

oldu sittirella hem de pek şahane oldu :P
yannız bakar mısınız nası ittifak oluverdiler küçücük garip oğlanın karşısına.
buldunuz tabi minnak yavruyu :)))

aneam ben acaip bi hata yaptım şimdi kıvıramıyorum nerelere gideyimmmmm anam anam garip anammm oy oyyy oy.

öykü hiçte bile seviom felan demedim taam mı?

aneam lavaboya kadar gidip bi ağlayıp geliyim ben.

öykü dedi ki...

ya oyku bak kendıme soyluyorum
oyku senı kınıyorum
sen neden bu mınnak yavruyu uzuyorsun boyle cıks cıks

o sevyorunm mu dedı
o öluyorum evlenıcem abı dedı dımı
cıks cıks

tamam absalomcum sen uzulme

en kısa zamanda yapıcaz bu dugunu en ıvedı sekılde:)

butun blog camıası da davetlı

burdan duyuruyoruz

ben dugun pastasını kendım yapıcam soz:)

Sabahattin Gencal dedi ki...

İzniniz üzerine bir çalışmanız "Bloglardan Seçmeler"de yayınlandı. İyi günler dileğiyle.

öykü dedi ki...

Ne demek seve seve...


sevgılerımle

Sittirella dedi ki...

Ağla ağla açılırsın :)
Minnak yavruya bak.
Duyan da 18 lik, Sıfır beden emo oğlanlardan sanıcak.
Hey allam yareppim.
Aşkın yaşı var mıdır? diye sorarken düşünecektin onu.
Tey tey tey :)

Öykü yeter be :)
Korkusundan 1 ay bloga tek satır yazmaz az daha üstüne gidersek :)
Yolu yarılamış erkeklerin neden hala evlilikten korktuklarını anlayamam :) Nasılsa düşeceksin bu tuzağa.. bari gel de en mantıklısına düşmeye çalış :)

öykü dedi ki...

:)

BI SEY degıl ben bı acık vermeyeyım bu sefer bana hıc acımıycak:)

absalom dedi ki...

sittirellaaaa yolu yarılamadımmm daha yarılamadımmmmm :(
düşmicim işte tuzağa felan.
emo olucam sorumlusu sen olucaksın hem.
gör sen gününü.
emo bile deil emocan olucim hem de
:)))

küçük hanım son yorumunuza kelimesine kelimesine noktasına virgülüne kadar katılıyorum :P

nerde benim küçük emrah cd lerim.

Sittirella dedi ki...

Bende açık yok, asla da olmayacak hahha :)
Bu konuda tabi.
Korkum yok.
İstediğim kadar üstüne giderim.
Dur son bir kontra atakla maçı Absalom'un lehine çevirmeye çalışayım.

Ö-höm!

Öykü yaptığın çok ayıp.
Ne düğünü ne kır düğünü?
Yazık değil mi el kadar,minnak davşanımızı pisikolocik bunalımlara sokuyorsun?
Esefle kınıyorum seni.
Dokanma Absolom'uma.

(Yer mi sence?)

öykü dedi ki...

Aman Tanrım!

Bundan sonra cok dıkkatlı olmalıyım
cok dıkkatlı olmalıyım
hıc acık vermemelıyım
,cok dıkkatlı olmalıyım
cok dıkkatlı ol...
cok dıkkatlı...
cok cok dıkkatlı olmalıyım

:)

öykü dedi ki...

Ella kendımı kınıyorum:(

Bız naptık bu mınnak yavrucaga ya:(

absalom dedi ki...

yemedim :)))

Sittirella dedi ki...

Haha bu topic 'never ending story' olma yolunda hızla ilerliyor :)
Öykücüm koy yorumlara son noktayı, alma başka yorum :)
Sevgiyle kucaklıyorum.

(Absalom'u değil, o şişko, kaldıramam)

:)

öykü dedi ki...

şu an degıl de ılerkı yazılarımda

endıselenıyorum
arrtık bana hıc acımaz

:)




ben de ıkınızı de cok opuyorum

tatlılarım benım:)

Begonvilli Ev dedi ki...

Geçmiş olsun.
Elimde olmayan nedenlerle yine geç okumuşum, bu kez cidden üzüldüm, hem olanlara hem de geç haberim olmasına.
Evet çok dikkatli olmak gerekiyor ama herkes için geçerli bu. Bir daha hiç yaşamaman dileği ile. Sevgiler..

öykü dedi ki...

Gec dıye bısey yok lutfen buna uzulme sevgılı begonvıllı ev

cok sukur kı bana bısey olmadı..

buyuk bı korku yasamıs oldum..
Allah hepımızı tum kotuluklerden korusun

hıcbırımız asla bu tarz seylerı yasamaaalım sevgılerımle

Adsız dedi ki...

ooooo canım benim çok geçmiş olsun uzat yaralı parmaklarını öpelimde geçsin oldu mu?:(

öykü dedi ki...

seldacım

ben senı opsem hem de asyamı
tatlı yanaklarından:)

ıyı kı varsınız.

Ful yaprakları dedi ki...

öykücümm,
çok üzüldüm ama yara almamanıza ciddi bişi olmamasına sevindim,
iyi yüreğin ve yaptığın iyilikler seni korudu bence melek kız:))
geçmiş olsun diyor ve kocaman
öpüyorum seni!

öykü dedi ki...

Ful
Canımsın Lutfen sen de cok dıkat et kendıne

cok kıl payı duruyor hayatımızda bıseyler bı adım otemızde

onun ıcın hayatımıza sahıp cıkmalı kıymetını cok ıyı bılmelıyız..

sevgıler gonderıyorum cok cok opuyorum

Hande dedi ki...

Çok geçmiş olsun Öykü. benzer bir kazayı geçen hafta eşim yaşadı. sağlığın önemli olduğunu biliyoruz ama bu tarz olaylardan sonra dahada önem kazanıyor. İnsan düşünmeden edemiyor ya kötüsü olsaydı diye. iyi olmana çok sevindim.

öykü dedi ki...

Eşine de cok buyuk gecmıs olsıun sevgılı Hande

gercekten de bu tarz olayların sonucunda
hayatın degerı daha bı anlasılıyor
bı daha kımse
hıcbrıımız yasamayalım dılerım
sevgılerımle

41 kitchen dedi ki...

ne demek canım

Duygu dedi ki...

Ne yazıkki yeni okudum ve çok üzüldüm.Çok geçmiş olsun. Umarım bugün daha iyisindir.

Sevgilerimle....

öykü dedi ki...

Duygucum cok tsk edıyorum
Bı sey olmadı cok sukur kı..

sevglerımle

Adsız dedi ki...

öYKÜM çok geçmiş olsun sana.Allah korusun ben de absalom'a katılıyorum teyze kısmını hiç görmemiş sayıyorum. Sevgilerim
DENİZ

Yuna dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun Öykü Abla. Neyseki sadece sıyrıklarla atlatabilmişsin kazayı. Tekrar geçmiş olsun.

öykü dedi ki...

DENİZCIM
teyzemle ılgılı kısımda kesınlıkle haklısınız cok ıyı anlıyorum

ama o an soyle dusundum
hayat bu
bı gun bı sey oluraa
burda uzun surelı sessızlık boyutunda kalınması mı daha ıyı yoksa
durum budur bnılgılerınıze dıye bılgılendırılmesı mı

neyse kotu seylerı dusunmemek konusmamak lazım cok haklısın

Kocaman kucaklıyorum senı

öykü dedi ki...

Oykucum canım kardesım cok tsk ederım

ben de senı sevgıyle kucaklıyorum

papatya dedi ki...

Oyku'cum. inan yeni okudum ve cok uzuldum.Cok ama cok gecmis olsun canim.Umarim simdi iyisindir.
Kendine dikkat et canimsim..

Cook opuyorum.
Sevgiler..

öykü dedi ki...

Canımmm ıyıyım ben merak etme
Ben de senı cok öpuyorum

Hayatın Ressamı dedi ki...

Canım arkadaşım İşte ikimizede nazar değyim.
Senin elinmi kanadı .Başka bir şey oladı değilmi?
Demekki elini kanattıysa fazlaca içeri girmiş.
Ben havalarda uçuşup ,dönüp dönüp asvalta serilmişim başımda portakal yarısı büyüklüğünde şiş ve vücudumun yarısının rengi yeşil mavi mor olacak şekilde.
ikisininde yarattığı etki farklı ama kaza işte insanı ve sinirleri sarsması aynı.
çok geçmiş olsun.
seninde verilmiş sadakan varmış.
Belki kırmızı ışıktaki mendilciye verdiğin pizzalar korudu seni böyle.
banada hep böyle şeyler söyledilerde bende sana söyleyeyim dedim.
sevgi ile kucaklıyorum seni.

öykü dedi ki...

Sıhırlı eller
canım ben sana gore daha sanslıydım
sen cok fazla sarsılmıssın:(
bu konuda sana da buyuık gecmıs olsun

ama soyle dıycem
hıcbısey olmasa da o şoku yasamak bıle
sarsıcı

Allah herkesı korusun.

sevgılerımle