26 Şubat 2014 Çarşamba

nerdeyiz ?

KOORDİNATLARI VERIYORUM....

mandanın  söğüt dalına  yuva yaptığı ,
yavrusunu da ınegın kaptığı tek coğrafyada ....

dukkan kapısına   on dakkaya gelcem yazanların ulkesınde..
( ıyı de  o on dakka  hangı on dakka = saatı gunu ne? .. onu bılemıyorsunuz)

her televizyona çıkanı yetmıs mılyonun mutlaka ızledıgı ülkede...
valla bılla bızı su an yetmıs mılyon ızlıyor  ablam !.. ben yalan  solemem ... dıyenlerın
yalandan yalana ışık hızıyla  gecenlerın

cumartesı ve pazartesi dıye   gun ısmı olanların
(bu ıkı ezık gunun kendı adı yoktur onlar başka gunlerın ısımlerının arkasına ertesı getırılerek ıdare etmek zorunda bırakılmışlardır.. )

şekerım ben  yarın gelemıycem yurt dışından mısafırlerım gelcek dıyenlerın
yurt dışından mısafır gelmesının prestıj sayıldığı yerde yasayanların

facebook butun dünyada olsa da  like sayısına gore  sevılmıyorum dıye dünyaya kusenlerın ulkesındeyız 
(az lıke aldım oğlum  cıdden mutsuzum kımse benı sevmıyo :(... )

yasadıgı olaganustu  
acı...krız ... olay  ...
 adına ne dersen de   her gun gundemınden   bı başka ulke ıcın olaganustu  seyler sayılan seylerın yaşandığı ama   yıne  de
  kızzzzzzzzz o adam     o  kadından elektrık almış mı almamış mı dıe
merakta kalanların ulkesındeyız

25 yorum:

Adsız dedi ki...

Yaşayacağız başka çare yok. :)

öykü dedi ki...

yasıyoruz:)

Adsız dedi ki...

Neredeyiz : ''Allah aşkına sok paranı cebine. Olmaz.Senin paran burda geçmez.'' lerin memleketindeyiz.

özii dedi ki...

Her gün yeni bir sürprize uyanıyoruz ki...Sürprizlerle dolu bir Ülkeyiz kısaca...

İnan bazen günün ilk saatlerinde gündemden haberim olmuyorsa acaba bugünün bombası ne olacak diye merak ettiğim anlar oluyor...

öykü dedi ki...

GOKTURK süper:))

böyle kımbılır neler çıkacak:)
bayıldım

öykü dedi ki...

aynen ozıcım
şoklardan şoklara gecıs
Allah sonumuzu hayır etsın

Atilla dedi ki...

şöfer bey evladım müsait bi yerde incem ben diyenlerin

şöförde kendine göre müsait bulduğu üç durak sonrası indirdiğinde

gözü çıkası burda mı indirilir diye bas bas bağıranların ülkesinde

öykü dedi ki...

Atilla :)

Adsız dedi ki...

Bunalımlara, sıkıntılara ''Git bi elini yüzünü yıka geçer'' lerin memleketindeyiz. :)

öykü dedi ki...

GÖKTURKKKKK superdı bu:)

cok yaratıcısın:)

Adsız dedi ki...

bilsin bilmesin her konuda FİKRİ olanların ülkesindeyiz

Adsız dedi ki...

Sorulan ''Kim o?'' sorusuna ''Benim'' diye cevap verenlerin memleketindeyiz.. :)

öykü dedi ki...

BİR ARA bı sey cıkarmıslardı

bır kanal halkın arasında röportaj yaptı

halka sordu

mısır pıramıtlerını ulkemızden calmıslar habernız var mı?

halk tan bırısı cevap verdı

bılıyorum cok uzuluyorum zaten belgesellerde ızlerken
bızden çaldılar:(


adam bayağı uzgundu bunu anlatırken

böyle guzıde ınsanları olan bı ulkedeyız

öykü dedi ki...




Göktürk:)


sen aştın gerçekten de:)

öykü dedi ki...

kım ooo??

ben :)

Adsız dedi ki...

Erkeklerin basketbolla değil perde takmakla boylarının uzadığı memleketteyiz. :)

öykü dedi ki...

oğlum su perdeyı takıver

ama annneeeee ısten yenı geldım

hadı güzel oğlum bı tak kuzum

hem
bak boyun uzıycak ıbrahım kutluay olcak benım yavrımmm:)

kittycat dedi ki...

eve gelene geldin mi diye soranların ülkesindeyiz ...

öykü dedi ki...

harıkasın kıttycat:)

Nesrin dedi ki...

Süpersin Öykü ne de güzel söyledin ! Çok enteresan hale geldik valla ...
hadi hayırlısı

Profösör dedi ki...

En son ayaklarını trenyolu raylarına kaptırmış bir sokak kedisine annesinin dikiş sepetinden aldığı iplik marakaralınının ipliğini boşaltıp, makaralardan sürünen kediye otomatik olarak yürümaesini ve dolayısıyle hayata tekrar umutla bağlanmasını sağlayan, vicdanlı çocukların var olduğu bir ülkeyiz desem... :)

öykü dedi ki...

nesrıncım daha neler neler var
bır toplasam sanırım sayfalar dolusu olur
o derecede enteresanız aslında



kocaman sevgılerımle

öykü dedi ki...

Profösör

zaten o güzel ınsanların yuzu suyu hurmetıne donuyor dünya ve ıyı kı varlar
sevgıler szede

Meltem D. dedi ki...

Bitanede benden olsun zora geldimi sen benim kim olduğumu biliyomusun diyenlerin ülkesindeyiz sevgilerimle öptüm

öykü dedi ki...

meltemcım hosgeldın
ve o kadar doğru bı örnekle geldın kı cok tsk ederım payalstıgın ıcın

kocaman sevgıler gonderdım sana