3 Şubat 2014 Pazartesi

kalbini kırar
kırdığını bilir
kırmamak istiyormuş gibi yaparlar...

14 yorum:

ANNEKIZ dedi ki...

öyle yaparlar bazen .aldırma :( gunaydın öykucum :)

öykü dedi ki...

ters başladı gun mehtap
arabayı parkettım
dar bı yol var böyle kaldırımları arabalarla doldurmuşlar


ordan yurumeye çalışıyorum
tam onumde ırı yarı bı adam var
duruyor
yetısıcem bı yere


dedım kı beyefendı ızın verır mısınız geceyım

cevap aynen böyle bak

O NE BE !

duymazlıktan geldım
musade eder mısınız dedım

elını kaldırdı vuracak
dev gıbı bısey

ve bana
ağza alınmadık seyler soyledı..


aklı yerınde degıldı buyuk ıhtımal

ama sabah sabah
gerçekten sarsıldım


neyse...

Atilla dedi ki...

sokak psikopatlarla dolu
çok geçmiş olsun öykü

yol kavgasından insanlar birbirine ateş ediyor
çok zor bir şehir oldu İstanbul

öykü dedi ki...

moralim bozuk.

Profösör dedi ki...

Kalp kıran düş kırıklığı yaşar. Tecrübeyle sabittir. Geçmiş olsun. Toplum şirazesinden çıkmış durumda.

öykü dedi ki...

kalp kırıldığı ıle kalıyor ne yazık kı profösör
ve gerçekten
bugun yasadıklarımdan dolayı moralim cok bozuk
sagolun

minikmini dedi ki...

çok iyi biliyorum o tipleri,sen tepki verdiğinde de "şaka yapmıştım sadece,sen yanlış anladın" diyerek zeytinyağı olma rolüne bürünürler

öykü dedi ki...

mınık
onu söyleyecek zamanı olmayacak bı daha
cunku cok kırıldım

Unknown dedi ki...

Ben kütük diyorum öylelerine..
Kütük resmen,kırlımana bile değmez aslında ..
Ama, ama seni anlıyorum,,,

öykü dedi ki...

:(

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Hem de ne çoklar :(

Adsız dedi ki...

ADAM gibi ADAM,
ya da gerçek ADAM ;
''Kızılderili kabile reisine, tüm beyazlara neden 'deli' gözüyle baktığını sordum....
- "Kafalarıyla düşündüklerini söylüyorlar" diye yanıtladı.
- "Tabii ki öyle yapacaklar" dedim şaşırarak; "Siz neyle düşünürsünüz ?"

Kalbini göstererek, "Burasıyla!" dedi.
Uzun bir süre susup düşündüm. Yaşamımda ilk kez biri bana gerçek beyaz adamın resmini çizmişti...
Carl Gustav Jung
Üzülme CAN,
tedavülden kaldıranlar utansın, Sen bizim CANIMIZSI...
ZEYBEK

öykü dedi ki...

maalesef Nur abla
çoklar...

öykü dedi ki...

Zeybek

Yıne cok sey ıceren bı yorum olmuş
cok tsk ederım

Sevgılerımle