1 Şubat 2014 Cumartesi

Elını tuttum
zorlukla konusuyordu

Beni burdan götürmenın bır yolu var mı ?  dedı ...
Götur benı...

Gulumsedım  nereye gıtmek ısterdın..?

Denız kenarına..

Öptum avucunun ıcınden ..Ellerı  olması gerekenın cok ustunde  fazla sıcaktı ,ateş gıbı..
Kapalı gozlerını actı
gozlerının ısıgı  sönmüş.....
derın bır ıc cektı.. sustu bı sure.

sonra..

Babanı kaybettikten sonra   ınandıgım herseyle sınandım  dedi..
Bırlıkte olmanın ne kadar ozel bı sey olduğunun özlemıyle yasadım hep
Ondan sonrası hep kabustu
dönmeyecegını bılerek ozlemenın  zorluğu..

Ve  hep bıseye tutunmak ıcın harcadım tum enerjımı
ınanclarıma..
cevremdekı ınsanlara..

İnandıgım hersey... sınandı..
yalnızlastım
kalabalıklarda yalnızlaştım..
Şımdı farkedıyorum   sankı  hıc varolmamısım gıbı

Bı konuda yanıldım ben
bı konuda yanıldım..
Hayat hakkında  bıldıgım  sana  ögrettıgım hersey de yanıldım..
Burda bi sey yok..!

Burda bi  sey  yok  !

............

sonrası  bı hafta daha  zamandı..
hıc konuşulamadı bı daha..
hıc ...

14 yorum:

Yaşamın kıyısında dedi ki...

:(((((
yazacak bi şey yok!

Adsız dedi ki...

yas bir seyahattir zaman alır
hele çok sevdiğin biriyse kaybın
yıllar yıllar alır...


yalnız mı hıssedıyorsun?

öykü dedi ki...

yalnızım zaten..


bunu degıstrmem de cok zor..boyle olması gerekıyor

Adsız dedi ki...

neden?

öykü dedi ki...

cunku
nasıl sevdıgım bı baskasını daha kaybedebılırım...

Mahmutun güncesi dedi ki...

Kaybetmemek için sevmemek...Olur mu öyle şey?

öykü dedi ki...

sussam...

Swotpisces dedi ki...

hüzün... :((

Atilla dedi ki...

Bazı sözler karanlıkta söylenir. " diyorum uykularımın birinde.
“ Bazı sözler hiçbir zaman. ” diyorum kendi sesime uyanırken..

Adsız dedi ki...

Sadece Allah diyorum.

Dua ve merhamet arkasından geliyor...

Nesrin dedi ki...

Sevmekten mi usandin yoksa sen?
Evet kayıp cok cok zor ama o sonu düşünerek yasamak cok daha zor be Öykü

Unknown dedi ki...

Sen sevgi yumağısın Öykücüm.
Yalnızlığına gelince;aslında hepimiz yalnızız..
Kalabalıklar içinde yalnızlık bu aslında.
Dilerim içindeki bulutlar dağılır,mutluluk bulur seni...
Dilerim,tüm kalbimle.

gügüyle hersey dedi ki...

canim öykücügüm ne yazicagimi bilemedim susmak geldi icimden:((
sevgiler♥

öykü dedi ki...

hepınıze kocaman yürekten sevgılerımle

benı merak etmeyın ben ıyıyım.