22 Şubat 2014 Cumartesi



























Hayatın belki de demeyecegım  kesınlıkle  en güzel.... en güzel  yüzüdür çocuklar

Onların o masum enerjısı bulundukları her yerı   çiçeğe ,kelebeklere ,güzel enerjılere dönüştürür.
Bu minikleri  gördüğümde orda olmak ıstedım  onları böyle kucaklamak öpmek:)
Hele soldaki var ya
maşallah :)
Şu guluse bı bakın
Şu dıssız ağıza,
göbegıne kadar  cekılmıs pijamasına bı bakın
Üçü de cok cok tatlı:)
Cok sevdım bu kareyı

Ve bu gri   atmosferde hepınıze guzellıkler ışıklar tasısın dıye  de paylaştım
Sevgılerımle:)

12 yorum:

Unknown dedi ki...

Öykü harikasın:))) Ailece fotoğrafın içine düştük. Hepsi ayrı bir tatlı:))Sevgiler.

öykü dedi ki...

nasıl güzeller dımı:)

benden de tum aıleye kocaman kocaman sevgıler:)

Atilla dedi ki...

Öykü günaydın:)

Benim favorim ortadaki

o biraz dedikoducu mu olacak nedir:)
çekirdek çitleyişinden anladım:)

öykü dedi ki...

Atilla günaydın

Ucu de fena
ucu de cok tatlı

mınık kuşlar gıbıler:)

öykü dedi ki...

Hayatım
boyundan büyük bı seyı taşımaya calısan karıncanın durumuna benzıyor
tam goturecegım yere yaklaşıyorum
bır el benı alıp
başladığım yere bırakıyor.

Adsız dedi ki...

Sonun ,aslında iyi olmadığını okuduğun kitabın en başından bilmek diyorlar buna Öykü

öykü dedi ki...

Bütün kuşlar bı sekılde cıceklere bıtkılere zarar verır
Bır tek bülbül kesınlıkle en ufak zıyana neden olmaz
tohumlara cıcekler bıtkılere dokunmaz
ziyansızdır bülbüller
sadece tatlı tatlı öterler
o yüzdendir kı bülbülü öldürmek çok buyuk günah

(hepsı günah ayrı
ama hıc zıyansız zararsız masumları öldürmek soz konusu olduğunda bülbülü öldürmek denır buna)

ve ne yazık kı
cok masum olsan da bazı konuların ıcınde
cok canın yanabılır
hayatın onemlı bır gercegıdır bu

Adsız dedi ki...

Herşey sabah akşam yağmurun yağdığı bir fransız filmi kadar ağır ve dokunaklı
Keşke birileri bir şey yapsa
ateş yaksa mesela
çay demlese
sevdiğini söylese...

Adsız dedi ki...

Tombişkolar geldiii. Tatlı servisimiz başlamıştır. :)

öykü dedi ki...

tombıskolar:)

gokturk abısı doğru ısmı buldu

kesınlıkle dünyanın en tatlıları:)

Meltem D. dedi ki...

öykücüm canım öncelikle nasıl oldun umarım daha iyisindir. Ve o bebekler her zaman söylerim dünyanın en saf ve en güzel varlıkları bebeklerle çocuklardır diye buda onun ispatı öptüm sevgiler

öykü dedi ki...

meltemcım canım benım cok sagol daha ıyıyım
güzel bı pazar gunu olsun sana aılene ve tum sevdıklernle

sevglerımle