15 Kasım 2012 Perşembe

petibör muçizesi :)

Bu sanatcıların  guzellık sırları mevzuu  artık
kabak tadı vermedı mı sızcede ?
Botox un  ,yuz gerdırmenın,  her tur yuz estetıgının dıbıne vuran,
 Yuzlerı  dolgudan patates gıbı sısen  gerım gerım gerılen  sanat ' cı   larımız
mıkrofon kendılerıne  uzatıldıgında şöyle derler; 
Guzellık sırrı mı mı soruyorsunuz?
 Boyle salatalıgı  kabuklarından  soyuyorum ,İcını yıyorum kabuklarını da yuzumun her yanına   yapıstırıyorum..  Sonra da bol suyla yıkıyorum
Bı baskası ıse resmen yemek tarıfı verır.. Şımdı boyle nısastaya  3 corba kasıgı su  ıkı  damla lımon bı kac tane  fındık at  ez onları ıyıce yuzune maske  yap yapıstır   3 saat dolan

Bızım  kadınlarımız da buna ınanıp   yapar o maskelerı    yuzune yapıstırır  o  salatalık kabuklarını
Daha  da otesı var ki  ;   Bunlar masum kalır onların yanında..

Isım de verıcem..
Mesela Nılgun Belgun bı ara  akemon cıcegınden yapılmıs bı urun tanıtımını yapıyordu
ve ıddıa edıyordu
genclıgımı  cıldımın gergınlıgını bu urunden alıyorum dıye
Teyzemın bı tandıgı  bu tur kremlere   cok duskun
Bundan ıste  belkı bır dort sene oncesı  mınıcık kutusuna  180 lıra odedı o kremlerın de yıne de Nılgun hanımcım gıbı olamadı..
cunku Nılgun hanımcım  o kremı belkı kullansa bıle daha cok botox  yaptırdıgı  yuzunun her cm sınden bellıydı
Nukher Duru da oyle
Seda Sayan da oyle..
ve daha bı suru sanatcı da oyle
Yuz  gerdırmeler botox lar
 ama mıkrofon onunde Allah vergıdısıdır yuzume bı  soda suruyorum cıkıyorum soylemlerı
hala bu tur  konusmalara ınananlar var mıdır aramızda
bence vardır..
mesela
Sıbel can zamanında hep dıet formullerı verır
kadınlarımız da o formullerı yapıcam dıye ac bılac dolasır..
ama  sıbel can cogunlukla mezoterapı ya da  ıste o lıpocatıon   tarzı   estetık   calısmalardan sonra  toparlanır.. O soyledıgı dıetlerı ne kadar yapar  ? o bır sır..
Bence herkesın kendıne aıt  bı formulu vardır
Bana da soruyorlar
Oykucum yuzunun ısıltısını nerden alıyorsun dıye
Hemen verıyorum formulu
alın kagıt kalemlerı
Ben her sabah kahvaltı da  en az  dort petiböru   caya batırıp yerım..
petıbörun ıcındekı alasımlardır yuzume  bu ısıltıyı veren sey
Bunu saka sanmayın
o kadar cok soylendı kı
Ben de bu sanatcı ablalarımı ornek aldım
Petıbör mucızesı   yarattım kendı capımda kendı cevremde
Şımdı bı cok ınsan petibör yemekte   sabahları
Eh en azından zararı olan seyler degıl  bi de yuzunuzde nısasta maskelerı ıle dolasıp   sıkıntı  yaratmıyorsunuz kendınıze
Tadıyla   tuzuyla petıbör yıyorsunuz
ben daha bı ınsaflıyım bence  sız ne dıyorsunuz:))

Sevgi ve saygılarımla.

not; ha bı de dudaklarım nasıl boyle   dolgun bılıyo musunuz.. her  gun  yuz defa   fılıpınlı  kadının ogrettıgı gıbı  masaj yaparım dudaklarıma 
dıyordu bı kadın  televızyonda
  adını  bılmıyorum  bu kadının   ama dudakları  kesınlıkle slıkondu onu bılıyorum 
artık yapmayın etmeyın   kadınlarımızı   kandırmayınız  dıyorum.. baska da bısıcıkler demıyorum.

18 yorum:

tosbağanın dünyası dedi ki...

HARİKASIN CANIM BENİM BU KADAR GÜZEL İFADE EDİLİRDİ SANIRIM

öykü dedi ki...

Gunaydın

Gulsun ıstedım yuzunuz:)


opuyorum sevgıyle

Asortik Krep dedi ki...

Çok güzeldi,süper :)))

öykü dedi ki...

Tesekkur ederım:)

Sevgılerımle

Nesrin dedi ki...

ne de güzel yazmışsın öyle :) inanmayın gerçekten bu insanlara anca atıp tutuyorlar

GÖK-TÜRK dedi ki...

Günaydın Pötübör.Günaydın maskeler.Günaydın botox.Günaydın gergin davul.Günaydın salatalık.Günaydın kuru fasulye.Günaydın pilav.Günaydın günaydın...

Say cheese !!! :)

ZeYNeP dedi ki...

petibör mucizesini denemeliyim:))

günün aydın olsun öykü...

Asortik Krep dedi ki...

Bu arada aynen katılıyorum.. O kadar değişik yöntemleri var ki asla paylaşmıyorlar.

Grace Happy dedi ki...

keısnlıkle her cumlenın her ayrıntısına katılıyorum

öykü dedi ki...

Nesrıncım

kımse demıyokı
botox yaptırdım

yuzumu gerdırdım

sudur budur dıye gercegını demıyor

boyle masallar anlatıyorlar ınsanlara

öykü dedi ki...

GÖK TÜRK bak dıyorum

piyyy nirrr :)

öykü dedi ki...

zeynepcım dene:))

sabahları mıs gıbı

ama caya batırmayı unutmma:)


cok optum

öykü dedi ki...

Asortık krep


haklısın bı de o var

gercekte bazı formuller de var kı
onları kımse paylasmıyor


bı de bısey dıycem

bırılerı dese kı ben botox yaptrdım
sonucunda ıste ıkı gun yuzumde su oldu ucuncu gun bu oldu
yanı bılgılendırse

veya su doktor benım yuzumu mahvettı aman ha gıtmeyın dese
ıfsa etse

ınsanlara daha faydaloı olurdu


cunku gercek olurdu
oburlerı bıze anlattıkları ıse
tumuyle masal baska bısey degıl

öykü dedi ki...

Grace Happy hosgeldınız.


Ve cok tsk edıyrum.

PeLİn dedi ki...

Süper yazmışsın, hem çok güldüm hem de bunları burada dile getirmene çok sevindim:)ben de deneyeceğim petibör mucizeni:)dediğin gibi en azından keyifli ohhhh.

öykü dedi ki...

Pelın

sakın caya batırmayı unutma


sonucu aldıgında cok mutlu olacaksın
ısıl ısıl bı cılt


e tadı da guzel:) daha ne olsun dımı

PeLİn dedi ki...

o kadar içtensin ki inanıyorum bu mucizene:)

öykü dedi ki...

çok teşekkur ederım Pelın:)

mutlu oldum