26 Kasım 2012 Pazartesi

beni başkası ile düşün bebegim

Ben bılmem eşim bilir  diye  bır yarısma var.
Benim sınırıme dokundugu ıcın ızlemedıgım bı yarısma.. 
Bu yarısmanın   son bolumde
 Kocasını atak yapması ıcın tesvık eden kadının  şu sozlerı   şok yasattı   herkese...
Aşagıda kadının tesvık cumlelerını okuyacaksınız..

-"Hadi Berk, tut bebeğim, tut... gel bebeğim... Bak kötü bir şey düşün... Bana sinirlen... Bana sinirlen... Kötü bir şey düşün! Anladın mı? Beni başka şekilde düşün!"
-"Berk hadi bebeğim. Berk hadi... Beni başkasıyla düşün! Beni başkasıyla düşün! Harikasın bebeğim"


http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/94336/kocacim-beni-baskasiyla-dusun!


Evlılıkler bu hale mı  geldı?
Hırs mıdır ınsanları bu dereceye getıren?
Yoksa normalde de ılıskıler bu derecede dejenerasyonda mı bılemıyorum..
Normalde boyle bır cumleyı kurmak degıl dusunmek bıle abesken
bu gorduklerımıze    hıc bısey dıyemıyorum PES !  demek dısında.

31 yorum:

pınar dedi ki...

Mümkün olduğunca tv izlemiyorum.
hayretle okudum son cümleleri.

pınar dedi ki...

Mümkün olduğunca tv izlemiyorum.
hayretle okudum son cümleleri.

öykü dedi ki...

tiksindim..

can poyraz dedi ki...

Artik nasil bi yasamlari var insanlarin korkuyoruz

öykü dedi ki...

urkutucu

tosbağanın dünyası dedi ki...

ARTIK NAMUS KAVRAMI ÇOK FARKLILAŞTI MAHREM DEDİMİZ KONULAR BÖYLE ORTALIK MALI OLDU YAZIKKİ BU PROGRAMLARI İZLİYOR MİLLETİMİZ

öykü dedi ki...

bunun adı evlılık mı sımdı ?

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

:(

tosbağanın dünyası dedi ki...

güya evlilik hayatım zaten bu yüzden değilmi boşanmalar bu kadar çok adap yok çünki

Selma's world dedi ki...

gerçekten saçmalamış cnm.

YAŞAMSAL GANİMETLER dedi ki...

Program çok eğlenceli bence hoş çok izliyor muyum hayır ama arada denk gelirsem mutlaka bakarım dediğim gibi program yapısı itibariyle aslında eşler arası diyaloğu ve desteği anlatabilen bir program kişinin ettiği kendinedir öykü hanım bazı şeylere seyirci kalırken hayatımızda yargılarımızın bütüne hitap etmemesine dikkat etmekte gerekir bence yani=))Ve evet bu tip itici söylemlerde bulunan eşlerde oluyor keşke olmasa ama oluyor işte...Sevgiler...

GÖK-TÜRK dedi ki...

Allah akıl, fikir and hay lanet olsun. Bunları da gördük ya haydi hayırlı olsun....

Beyin şart....

aksilaz dedi ki...

Dehşetle izledim videoyu. Bunun bir tarifi yok. Her türlü rezillik var bu cümlelerin içinde.

Nesrin dedi ki...

Nasıl ya ??? daha neler insanlar saçmalamış . insan söylerken utanır be .

Başak dedi ki...

Çok gürültülü gibi geldi bu program izlemiyorum. bağrış çağrış..

Bu kadının söyledikleri de çok acayipmiş. bu nasıl sözler..

Kaptan'ın Zehir Defteri dedi ki...

Aynı yarışmada farklı bir versiyonu vardı bu kadının... O da kocasına "Mini giymişim her yerim görünüyor" gibi bir cümleyle gaza getirmeye çalışıyordu... Yazık...

öykü dedi ki...

Insan dıyor kı

herseyın ıcı bosaltıldı

evlılık kurumlarının bıle


hangı normal evlılıge ya da ılıskıye sıgar kı bu cumleler


duymak bıle yeterlı derecede rahatsız edıcı


meraak edıyorum su anda

bu szolerı soyleyen kadının kocası !


nasıl bı tepkı verdı

onda ne gıbı bı tesır yarattı bu sozler ?

VuslaT dedi ki...

Haklısın iğrençti...

Mahmutun güncesi dedi ki...

Haber,tartışma ve TRT müzik dışında bir şey seyretmiyorum.Cnbce TV de dizilerim vardı ama onları takibi de bıraktım.Bu bahsettiğiniz olayda da o andan itibaren evlilik aynı değildir,diye düşünüyorum.Bunlrı herkes gibi onlar da tekrar izlemiştir.Beraberinde soru işaretlerini de getirmiştir.Biraz önce yazdığımı tekrarlayacağım.O andan itibaren evlilik eskisi gibi olamaz...

öykü dedi ki...

katılıyorum ondan sonra evlılık eskısı gıbı olamaz


Gizem. dedi ki...

Edepsiz,terbiyesiz!Ne ahlak kalmış ne başka bir şey.Sonra niye böyle olduk?Saçma sapan bir yarışma için söylenen cümlelere bak.Hayır adam da durup demiyor ki nasıl cümleler bunlar?Kaptırmış kendini yarış peşinde.Akıl fikir versin Allah.

Vladimir dedi ki...

Aman yarappim.. Lafa bak. Kavgada denmez. Cİnayet sebebi gibi laf. Saçmalamış hatun. Ne uğruna, vıttırı zıttırı bir oyunda atak yapsın diye :)

öykü dedi ki...

uyduruk bı yarısma ıcın kendısını bu kadar kaybedıp bu sozlerı soyleyeblıyorsa bı ınsan

normal yasamın ıcınde neler olmaz dıyor ınsan

Nesrin dedi ki...

Bazen çok sevimli çiftler oluyor o yüzden izliyorum ben; ama bunu izlerken aynı kocası gibi bir yuuhhhh dedim sadece!

öykü dedi ki...

gercekten de yuh luk olmus nesrıncım:)

G.o.D dedi ki...

Bu insanların tedaviye ihtiyacı var o kesin ama seyreden birine yaşatacağı travma da aşikar...

CEPAYNASI dedi ki...

paranın her pisliği kapattığı,
kazanmak için her yolun mübah!olduğu...
olduğu bir dünyada...
daha neler duyacağız bakalım:(

Lô - Lâ dedi ki...

sahsen cok eglendim. sadece gunumuzun geldigi noktayi, ekranin vasatlastiginu konfirme etti. bence bu soft bile kaldi..

ilginc olan su, avrupaya cok ozeniyoruz ya, ben burada hic boyle bir sey duymadim. asmislar avrupayi ;)

öykü dedi ki...

çok haklısın


batı aıleyı
aılenın kutsallıgını onemını yıtırdıklerınden sonra tekrar kesfetmeye ve korumaya basladı


bızse onların yurudugu heba oldugu kirli yoldan yurumekte ısrarlıyız..


oysa onumuzde bundan yara almıs

eskı degerlerıne yenıden sarılmıs bı ornek varken

bunu yapıyoruz olmamız
ne acıdır.

Adsız dedi ki...

Çok gürültülü,para için her türlü hırs ve iğrençlik yapılan bir program hiç izlemiyorum.Demek ki doğru bir karar vermişim. Suna

öykü dedi ki...

sunacım bencde oyle

hıc kaybın olmamıs