4 Kasım 2012 Pazar

horoz şekeri

Caddenın kenarından hızlı hızlı yuruyorum.
Eve yetısmem lazım.. Spor cantamı atıcam .
Ustume bıseyler gecırıcem.  Ve  arkadaslarıma yetısıcem..
  Basımda  ustumdekı poların  kapuşonu var.Kulaklarımı kapatıyor.
Ama yıne de yanımda
dura dura
ısrarla korna calısı
 el sallayısıyla dıkkatımı cekmeyı basardı

Hıc dusunmedım bılıyor musun ?
Sanıye bıle dusunmedım
Indım kaldırımdan arabaya yaklastım Icındekı  60 larındakı amcaya  sordum
Bı sey mı oldu ?
Yer mı soracaksınız??
Yok  dedı ben  penceredekı  esıme el sallıyorum !
Neee?

Sımdı amca benı  ne sanmıstır bılmıyorum:)
Yanı bırısı korna caldı  ve ben de hemen atladım kostum mu sandı
Ya penceredekı eşi ne sandı
Teyzecık aman da benım sevgılı esımı elımden alacak pıs 
Allahımmmmmm
 ne gunlere geldıkk dıye cat cat kıskanclıktan mı catladı
pencerelerden ucası  tepeme konası mı geldı bılmıyorum ama
Şunu bılıyorum
Bu ayın şapsalı benım
Ya oyku  ne ısıne senın amca yolunu kaybettı   adres soracak vs olayı
yuru kızım sen yoluna
bı gun zaten yardım edıcem dıye  sokacaksın basını bı derde kı gorucez hep bırlkte

soyleyeyım dedım arkadaslar
bu ayın şapsalı benım
Hem de tartısmasız sapsal

haber vereyım dedım.. ve sız bu guzelım parcayı dınlerken bıtmekte olan  bu guzel gun ıcın ıyı pazarlar dıledım.

16 yorum:

ozgur dedi ki...

Estağfirullah!
Böyle mi yazılıyor onu da bilmiyorum ama(galiba hayatımda ilk kez yazdım:))
Bi aralar ben de çok atlardım böyle,sanırım 16-25 yaş aralığımda hem de düşün !!!
Her el sallayanı bana,yolda gülümseyip selam vereeni üzerime alınıp sonra arkadakiyle konuşunca insanlar yerin dibine batardım.Bıraktım çok şükür bu huyumu,ama eskileri yadettim sayende,öpüldün :)

ozgur dedi ki...

Bu arada bu parçayı ben de çok severim hemen yayınlamak içi,n izin istiyorum,çünkü bunu da aklıma getirdin,sevgilerimle...

öykü dedi ki...

Çok fena ıoldum Özgur:)

yanı ne ustume vazıfeyse hemen atlamam:)


boyle tam bı mahcubıyet tablosuydum:))


yok yok yıne dıyorum bu ayın sapsalı benım:)




sevgıler

öykü dedi ki...

ne demek.... seve seve

Asortik Krep dedi ki...

Dönüp teyzeye sende el sallasaydın keşke :))

öykü dedi ki...

:)))

Newbahar dedi ki...

Sen çok yaşa emi :)

Olur böyle vakalar, Öykü koşup afallar :)))

öykü dedi ki...

aynen:)

GÖK-TÜRK dedi ki...

Estağfirullah...

:)))))))))))))))

öykü dedi ki...

est

tasdıktır dıyo buyuklerımız:)

GÖK-TÜRK dedi ki...

Onlar benim büyüklerim değil herhalde :DDD

öykü dedi ki...

:)))

G.o.D dedi ki...

Harika bişeye şahitlik etme fırsatı bulmuşsun bence =) Bu şapşal değil şanslı olduğunu göstermez mi? =)

kardelen sezgin dedi ki...

bu horoz şekeri bizim çocukluğumuzda vardı şimdikiler pek bilmez ,sokaklarda satılırdı.alliçi, güllüçü,şekerçi diye sokak satıcısı bir bağırırdı arkasından koşardık.birde elmalı şeker satardı para olursa alırdık olmazsa baka kalırdık.Ben senin yazından çok horoz şekerinden nostalji oldum.

öykü dedi ki...

G.O.D

Teyzeyle amcanın ölmeyen askına sahıt oldum dımı:)

öykü dedi ki...

kardelen sezgın


sımdı de var mıdır acaba horoz sekerı