27 Aralık 2011 Salı

nereye gitsem ....yabancıyım

kim sendeki senden ...başka bir sen oluşturmadan
seni kabul etmeyi ...ta baştan kendine söylemiş
ta baştan göze alabilmişti

yağmur yağıyor ıslanıyor etraf, ağlasak kimse anlamaz değil mi?

sen yagmur ve bir bardak demli çay...
birbirinize ne de çok yakışıyorsunuz
sen çayı çok seversin yağmuru da ben
bılıyor musun...
sensiz çay ısıtmıyor içimi
..
...
acıyı biriktirmeyi sevmek
biriktirmeyi sevmek
hadi devam et şimdi.. kuru yaprakları.. deniz taşlarını.. gözyaşını.. sorulamamış soruları.. senden kalan sesleri.. yaşanamamış paylaşılmışlıkları.. birlikte harcamak üzere kalbinde biriktirilmiş zamanları ve hüznü..
ve özlemi biriktirmeye


beklenen ....geç geliyor;
geldiği zaman da insan başka yerlerde oluyor

9 yorum:

bozbek dedi ki...

Beklenen hep geç geliyor..

Ne doğru :( Aslında hiç gelmese diyor insan bazen.
Geç geldi mi daha can yakıcı değil mi?

Unknown dedi ki...

Sen çayı çok seversin yağmuru da ben biliyormusun,onsuz çay içimi ısıtmıyor,

geliyor ama ben kalsın istemiyorum bazen,
bazen çay içimi ısıtmıyor,bazen yakıyor boğazımı,
nedendir öyküm?
çok sevmektenmi?yada sevmeyi bilememektenmi,
ya da senelermi?
ne dersin...

tarkan'dan gönderiyorum.GİTME...

öykü dedi ki...

gec geldıgınde o bırıkmıs acıların ustune bısey kurmak oylsıne ımkansız kı...

Adsız dedi ki...

Alışkanlık..lar ne yapsanda gitmiyor.

Kurabiye lazım çayın yanına ben artık öyle seviyorum çayı :)

öykü dedi ki...

cok sevmekten.. cok sevmekten
ve cok ama cok acı cekmekten

öykü dedi ki...

dogru kurabıye bazen bıseylerı
yasanabılır kılıyor.

Adsız dedi ki...

Sorduğum adreslerde kimseler oturmuyor ve kimseler olmuyor ben sorduğum zaman.

Adsız dedi ki...

Bir şeyi, birini gerçekten bekliyorsan başka bir yerde olmaman lazım. Bir diğeri de, ne kadar yağmur yağsa ve ıslansa da etraf, göz yaşlarını saklayamazsın. Ağlamak sadece gözlerin işi değil, her halinden belli olur. Bunca muhalefetime rağmen, yazı harika.

Esra dedi ki...

Başka bir sen oluşturmadan seni kabul etmeyi.. ne zor değil mi? sahiden hep değiştirmek isteriz sevdiğimizi, çoktur bunun bitirdiği ilişkiyi. İnsanı olduğu gibi kabul etmek, olduğu gibi sevmek. en doğrusu, en güzeli.