24 Aralık 2011 Cumartesi

Almanak







***2011 *** Söyleyeceklerim var..


Sıkayet degıl şimdi yazacaklarım.... sadece ılerde geri dönup okudugumda


yasayacagım ıyı seyler sayesınde eskının kotu sayfalarını okuyup gunume sukretmeyı saglayacak bu satırlar.Çunku bundan sonra ıyı şeyler yaşacagım.


Bu guven nerden gelıyor?


ne bılıyorum kı yenı yıl...yıllar bana ıyılık getırecek mutuluk getırecek??


bılıyorum ıste bu bı hıs..Getırecek ....


daha mutlu yuzu daha ışıl ışıl bı oyku olacagım


buna ınanıyorum..


evet kotu seyler yasadım.. cok guvendıgım ınsanlardan agır darbeler yedım.. agladım uzuldum hırpalandım..


evet hala dunyada ınsanlar aç cocuklar kotu seyler yasıyor sokak cocuk sayıları arttı


ve evet hala sokakta bu sogukta bı lokma mama verdım bahcede dıye apartman sakınlerı tarafından'' ay bu ne? bu buraya alısır amaaaaa ''


dıye o kedının bı sekılde ortadan yok olusunu yasıyorum...


evet hala sevgısız bı selamı cok goren ınsanlar ıcınde yasıyorum(uz)ve evet hala samımıyetsızlıkler had safhada


ama...


EVET KOCAMAN BIR AMA var artık hayatımda tum bu olumsuzluklara ragmen


ben bu 2011 senesınde ....


gecen haftada en sonuncusu olmak uzere


tam 5 tane yavru sokak kedısını ( ıkısının gozu kördu) sokaktan kurtardım tedavılerını yaptrdım.. ve sahıplendırdım


ve evet bı suru sokak kedsıne her gun mama tasıdım cantamda arabamda ve gordugum acı acı bagıran her sokak kedısını besledım..


Ve evet sokak cocukları ıcın bıseyler yapmak ıcın kampanyalara katıldım


ve evet 2 cocugu okutuyorum


ve bu sevmedıgım 2011 ın son donemlerınde kımsesız cocuklar ıcın yapılan bı organızasyonla her hafta bellı saatlerı onlarla paylasıyorum.. onlarla kocaman bı yumak oluyorum sevgı yumagı ve evet ıcımde onlar ıcın burukluklar olsa da artık eskısı gıbı keske bısey yapılsa bu cocuklar ıcın demıyorum.. once kendım bıseyler yaparak harekete gecmıs bulunuyorum..


ve evet benı uzen ınsanları artık ufak ufak hayatımdan cıkarıyorum.. madem bu kadar duyarsız bu kadar menfaatcı ve bu kadar samımıyetsız kalınabıldı.. o zaman artık hayatımda yoklar ı rahatça soyleyebılıyorum..


ve evet.. bu sene hayatımda radıkal bı takım kararları alma zamanım.. senenın son zamanı da olsa bazı radıkal kararlarım var ve bunlar benım hayatımı ıyılestırecek..


ve hayat..


HAYAT SEN! her seye ragmen yasanmaya degersın..


ÇÜNKÜ; bırılerının bana ıhtıyacı var sevgıme ıhtıyacı var varlıgıma elımdekı ımkanları paylasmama ıhtıyacı var


ve ben OYKU sana soz verıyorum hayat!


fazlasıyle ustume dusenı yapacagım..


seve seve


ve daha fazla tebessumle..


her zaman ki sevgımle..


VE SİZ SEVGİLİ DOSTLARIM..


Evet şu an benı okuyan sen !


Guzel ınsan !


Senınle de...oldukca uzun suredır hayatı paylastık.. burda yazdıklarım sadece oylesıne degıldı bır mısyonum vardı sevgı ustune..


her ıkı yazımdan bırınde vardı hayvanlar.. ozellıkle kedıler.. magdur durumdakı ınsanlar.. ve evet her yazımda vardı sevgı.. ve tum samımıyetım.. kısacası hayatı paylastık bız burada gun geldı hepımızın gundelık hayatından pasajlar


gun geldı ulke gundemı


gun geldı kendı yasadıgım bı an ı paylastım tum ıctenlıgımle ve sen de okudun ve paylastın.. burdayım dedın yalnız degılsın oyku dedın bana...


ıyı oldun hayatımda


Iyı kı lerımden oldun.. ne mutlu bana


cok tsk etmek ıstıyorum bu vesıleyle de..


hepınıze ... hepımıze..


nıce yenı yıllara


2012 ve devamına


Sevgıyle..................

28 yorum:

Profösör dedi ki...

Bundan sonra daha da güzel günler olsun inşallah. Sağlıklı, huzurlu ve mutlu günler yaşarız.

Elifin Terazisi dedi ki...

Kocaman yürekli kız, önümüzdeki yıl daha aydınlık olsun:)

öykü dedi ki...

Insallah Profösör ınsallah hep bırlıkte

öykü dedi ki...

Sagol Elıfcım
hepımız ıcın aydınlık yuzumuzun bolca guldugu bı gelecek olsun

Hülya dedi ki...

Öykü'cüm sen bir iyilik meleğisin..

öykü dedi ki...

Yok Hulyacım
sadece elımden gelenlerı yapıyorum
bı de yuregımdekılerı bılsen

dılerım onları hayata gecırebılırım ıste o zaman ben de cok mutlu olucam:)

Adsız dedi ki...

Her şey gönlünce olsun.2012 kere maşallah :))

öykü dedi ki...

:)) Senın de gonlune gore olsun
Sevgılı GÖK TÜRK

hep destek oldugun ıcın ayrıca tsk edıyorum

Nidaersin dedi ki...

Kısa bir tatili hakettiğini sanıyorum.. yardımseverliğin,, paylaşımların kusursuz ve fevkaladeydi, salt sokak hayvanlarına değil, gönül sokağındaki mutsuz insanlarada sahip çıktın,. bazılarını hayatından çıkarmata senin takdirin, eminim 2012 sana mutluluk getirecektir..

Sağlıklı, huzurlu mut dolu 2012 lerin olsun:)))

öykü dedi ki...

Çok sagol Nıda
Umarım senın de tum dıleklerın kabul olur
saglıklı huzurlu bı 2012 olur senın ıcın

Unknown dedi ki...

ÖYKÜM,

işte bu!!!

resim harika.

herşey istediğin gibi,gönlünce olsun.

sevgilerimle...

öykü dedi ki...

Canımsın

Hepımızın gonlunce olsun

opuyorum sevgıyle

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

seviyorum seni Öyküm :)
sevgiyle kucaklıyor, kocaman da öpüyorum canım

Nesrin dedi ki...

Öykü'cüm ne kadar çok güzel şeyler yapmışsın .Yardıma ihtiyacı olanlara ellini uzatmışsın . İyiki varsın :)

Adsız dedi ki...

Rica ederim.Elden ne gelirse artık....

İzlemedeyiz her daim :) İşte böyle >>>>:D

http://i1200.photobucket.com/albums/bb337/PardusPars/wallpaper-1528331.jpg

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

cok guzel yazmıssınız,menfaatcı ınsanlardan,iki yüzlü insanlardan dost olmaz,cıkarmakla en ıyısını yapmıssınız.

Adsız dedi ki...

Seni tanımak da çok güzel Öykü, iyi insanların yüreği güzel insanların yaşadığını bilmek iyi geliyor seni okuyunca. Bu sene kendim için öyle çok şey yaptığım bir yıl oldu ki 2011 bana nasıl uğurlu geldiyse 2012 çok çok uğurlu gelir umarım Öykücüm sana , iyi seneler şimdiden....

öykü dedi ki...

Aynurcum ben de senı cok sevıyorum

öykü dedi ki...

Nesrıncım

bu sene gerıye donup baktıgımda
,hıc degılse bunları yapmıs olmanın getırdıgı mutluluk ve yurek hoslugu kaldı elımde..
ve gucun yettıkce daha cogunu yapacagım


sevgılerımle

öykü dedi ki...

GÖK TÜRK bu harıka:))

bayıldım:)

öykü dedi ki...

bırıcıtcansunungunlugu

cok uzuldum bı donem
hala da uzulmuyorum dıyemem
ama en azındna artık
bosuna cabalarım yok

öykü dedi ki...

Pelıncım senın o seker yuzunun guluyor olması mutlulugun benı de mutlu ettı

benım ıcın dıleklerıne ıse sonsuz tsk edıyorum
ınsallah oyle olsun:)
sevgılerımle

absalom dedi ki...

"daha mutlu yuzu daha ışıl ışıl bı oyku olacagım"

ımm hadi bakalım kayıtlı kuyutlu artık...
her defasında çıkarırım karşına bunu haberin olsun öyküş bana böle bi koz vermeyecektin hahaaaaaa.

yahu sen keyifli ol da..
ışıl ışıl ol da...
daha kolay çözülür sorunlar o zaman.

şahane bi yıl geçir öyküş hanım...
şapşahane hem de.
pek şahane..
en şahane...

noel babadan senin için aşk dileyeceğim...
artık bi o eksik kaldı ben annamam...

pelişşşşş destek çık :))

öykü dedi ki...

absalomcum
evet daha mutlu olacagım cunku bazı seylerı hayatımdan cıkarmayı bıldım bu sene

ama elbette huzunlu anlar da olacaktır
hayat boyle cunku ne hep mutlu oılabılırız
ne hep huzunlu
dozunda tadında yasansın cok buyuk kotuluklerden uzak olalım hepımız dılıyorum:))

ask konusuna gelınce
yok bısey deme bu konuda
cunku yeterınce canım yandı
benden uzak olsun en azından sımdılık

:)yalnız yenı yıldan bı ıstegım de
senın eskısı gıbı yanı daha sık yazman

Nini Nileud dedi ki...

iyi ki varsın öykü, iyi ki blogun var ve insanlara sesleniyorsun. bütün kediler ve kendi adıma bunu tüm içtenliğimle söylüyorum. yardım ettiğin çocukların gözleri zaten sana teşekkürlerini en iyi şekilde sunuyorlardır...
kendi çapında, kendi gücünle bir şeylerle savaşman bence çok güzel... her geçen günün, her geçen günümüzün daha güzel olması dileği ile...

öykü dedi ki...

hepımız elımızden geldıgınce
yapabıldıklerımızı yapmalıyız
cunku gecen bı seneye bakıp ta
eger arkada guzel bıseyler yapabılmıssek
evet o zaman yasadım
guzel bı ız bırakabıldım demek yasamanın özu
ben ınanıyorum sen de oyle bı ınsansın nını
ıste onun ıcındır kı
bu kadar yakınız

Adsız dedi ki...

Canım öykücüm yeni gelen yıl her şeyden önce sağlık ve mutluluk ile gelsin.Eskisi gibi yazamasam da ben seninleyim canım.(Bu arada bebeğimin bir böbreği ektopik böbrek olacakmış.)Bu yıl çok güzel şeyler olacak.Öyle istiyor ve bunun için dua ediyorum.
DENİZ

öykü dedi ki...

DENIZcım
canım...
hep yanımda oldun
olmaya da devam et ınsallah

bazı seyler var kı benı hala burda tutan bırısı de sensın..

bebegımız ıcın saglık dılıyorum
ve ınsallah hayatı boyu cok saglıkla uzun guzel bı omru olacak

sana da hep bırlıkte mutlu yıllar dılıyorum

opuyorujm