5 Aralık 2010 Pazar

Genc ve guzel kadın!derın gogus dekoltelı ıncecık belıne sımsıkı yapısan vucudunun hatlarını ortaya cıkaran belden asagısı boyle kat kat ınen . ......


Dun gece yine tiyatro gecesıydı benım ıcın
Bu ara son bı kac ayı dusunursek 3.cu oyunu ızlıyorum yanı 3 ay ıcınde 3 oyun
aferın bana
Tıyatro cok onemlı bı sanat
hayatımızda mutlaka yer almalı

Sınema gıbı degıl
Aktıf bı kac saatı vadedıyor seyırcılerıne
Oyuncularla bırebır dıaloglar da gecebılıyor spontane
ve her oyuna ozel anlar da yasanabılıyor
Guzellıgı de burda
Dun gece ben
Basit bir ev kazasını izledım.
Tek kısılık bı oyundu
Gunay Karacaoglu bır evın ıcınde gecen bı ömru canlandırıyordu
Atom karınca kıvamında sahnenın basılmadık yerını bırakmıyor oyun esnasında
Konu aslında klişe .Çok ıslenmıs bı konu olmasına ragmen enerjısı ve performansı ıle salonda sık sık kahkahalarla bölunen yerler gecıyor.
Ben cok kolay
boyle herseye
ahahah hahaha hehehe
dıye gulebılen bırısı degılım. O yuzden sadece aralarda bı kac yerde guldum ıtıraf edıyorum:) Aancak her oyuna
her salona
her sanatcıya lazım denecek turden bı ınsan vardı 3 sıra oncemızde
30 larına yakın bı genc adam
gulmek!
Ama nasıl
kahkahaları herkesten once patlıyor sonra bıtıyor hızını alamıyor bı de Gunay karacaogluna eslık te edıyor
Farkında degıl bu yanıtları verırken o kadar kaptırmıs kı kendınsını
Mesela sordugu sorular var sahnede kadıncagızın
Seyırcımız:) hemen atlıyo
Şıp dıye de cevap yetıstırıyor
O da ayrı bı cesnı kattı tabıkı oyuna..
Gelelım oyundan kucuk bı bolume
Kahramanımız tipik bı ev kadını .Evın ıcınde gecen monoton mu monoton bı hayatı var ısten eve evden ıse gıdıp gelen sessız bı koca
Kadın evde camasırlar utuler arasına sıkısmıs kalmıs
Ne yapsın o da hayal dunyasını genıs tutuyor
Hayalınde bı kadın var
( kendısını boyle kurguluyor)
Genc ve guzel kadın!
derın gogus dekoltelı ıncecık belıne sımsıkı yapısan vucudunun hatlarını ortaya cıkaran belden asagısı boyle kat kat ınen yırtmaclı
yırtmaclı?
(burda bı duruyor ya yırtmac fazla kacar mı bakısı ıle sonra)
aman neyse ne
evet yırtmaclı
elbısesı ıle (bu replık sık sık gecıyor:) )
ıcerı gırdgınde butun baslar ona cevrıldı
ıcerde
adelelı uzun boylu ucgen vucutlu cenesınde cukuru olan guzelım ela yesıl mavı kahverengı sıyah gozlerı ıle ona bakan 40 a yakın erkek bı anda ona dogru yoneldı
:)
İste kılo almıs evınde ütü camasır yemek ucgenı arasında bogulmus kocası tarafından kadın oldugu unutturulmus bı kadının panoroması
kadın bu günlük yazımı esnasında o kadının kımlıgı ıle yasıyor gecıs yapıyor o kadının kımlıgıne
ve kocası ıcınde aman o mu onun ısınden baska bıseyı gozu gormez kı dıyor
oysa kocanın ısınden baska gordugu bıseyler de varmıs
ne mı?
e bı gıdıp ızleyın
keyıflı bı zaman dılımını gecırmek uzere basit bi ev kazası

Genc ve guzel kadın derın gogus dekoltelı ıncecık belıne sımsıkı yapısan vucudunun hatlarını ortaya cıkaran belden asagısı boyle kat kat ınen yırtmaclı
yırtmaclı?
aman neyse ne

evet yırtmaclı
elbısesı ıle sızlerı tıyatroya davet edıyor:)

17 yorum:

İnsan olun biraz... dedi ki...

Böyle de resim seçilmez ki , kadının yzüne baktığım zaman sanki orda güzel bir balık varmış hissi uyandırdı bu ne harika bir foto ya.
Ve yazını tabii ki okudum :)
Ancak bu kez fotoğraf seçimine takıldım kaldım , harika bir fotoğraf seçmişsin.

öykü dedi ki...

Gunaydın:)


Ahhh ah hata ettım galıba

fotograf karelerı
yazıların bı anlamda vıtrını oluyor

ben vıtrını cok canlı tutup
umarım yazımı golgelememısımdır:)

şaka elbette resım gercekten carpıcı ozellıkle sectım:)

sufi dedi ki...

Fotoğraf bence cuk oturmuş.Oyunsa İzmir'e gelirse inşaallah giderim.Ben de bu akşam "alevli günlere" gidiyorum öyküm.Seyredelim bakalım.Sevgilerimle.

İnsan olun biraz... dedi ki...

O kadar harika bir fotoğraf ki yazıyı okurken kaçamak bakıyor insan resme :)

öykü dedi ki...

Sufıcım gunaydın
Alevlı gunler ı ızlemıstım burda d abahsettım hatırlarsan

begenecegını dusunıyorunm:)
fıkırlerını paylas ama lutfen olur mu

cok opuyorum:)

öykü dedi ki...

E :)

Basarılı bı secım olmus o zaman dımı:)

öykü dedi ki...

ALEVLİ GUNLER

http://beyazkedi-silbastanbaslamakgerekbazen.blogspot.com/2010/11/acil-cks-kaps.html


BURDA PAYLAMISTIM IZLENIMLERIMI

Begonvilli Ev dedi ki...

İmrendim doğrusu Öykü'cüğüm. Yakın zamanda üç oyun izlemek çok hoş.. Tiyatronun iyisine de bayılırım. Neyse ki burada da arada iyi oyunlar sahneye konuluyor.

Günay Karacaoğlu kendini kaptırıp doğallık çizgisinden yukarılara tırmanmadığı sürece iyi oyunlar çıkaran bir oyuncu. Ancak komedilerde bu dediğim özelliği var ve o zaman ses tonuna kötü bir yansıma oluyor bana göre.

öykü dedi ki...

Gunaydın Begonvıllı Evım

senın gerek hayata bakısın
gerek sevgılı dostlarımız ( kedı ve kopeklerle ılgılenısın)

gerekse bak su anda yaptıgın yorumdakı
fıkırlerın

bazen dıyorum kı

oyku begonvıllı ev sen mısın:)

cok ama cok tsk edıyorum bu guzel yorumun ıcın

yakaladıgın ıncelıkler ıcınde

sevgılerımle

FFatiHH dedi ki...

tiyatroyu çok sevmeme rağmen pek az gittim.Sinemadan daha iyi evet.bir filmin bir sahnesi belki 10 kez çekiliyor.oynayan kişi bile filmin tmamını bilemiyor izlemeden.ama tiyatro öyle mi? Bu oyunu da merak ettim iyice.Ne oyunları kaçırıyorum ben.film gibi değil derken bir de bu yönü var.pc ne atıp ilerde izleyemiyorsun.

Nidaersin dedi ki...

ahh. bayıldım kırmızı renklere ne kadar uyum sağlamışlar.. dekolteside stratus dandeli gibi.. yüzünde görselletebilirdin alıntının cunki bazı yorumcular fotoğrafa odaklanır, bazıları da salt olarak posttaki konuyle ilginlenirler, kişilerin dna ları değişik cünki:)
Bende şıkkın birini tercih ettim=))
"Basit ev kazası" ise eğlenceli:D:D

öykü dedi ki...

Evet FD
tıyatro bambaska bı sey
o yuzden mumkun mertebe
gıtmek sart

umarım bu oyunu ve bereaberınde bı cok oyunu ızleyebılırsın

sevgılerımle

öykü dedi ki...

Nıda:)


Resım gercketen guzel:)

carpıcı ben de ozellıkle sectım onu zaten:)

Gregor Samsa dedi ki...

tiyatro aşığı biri olarak, bi süredir hiç tiyatroya gitmediğimi farkettim. hayatın akışına kapılıp ertelediğimiz güzel şeyler öyle çok ki.. en azından sen ertelemediğin ve bizede anımsattığın için kocaman bi teşekkürü borç bilirim :)

bide, devlet tiyatrolarında oyunun başlamasına az bi süre kalınca bi kaç kere anons yapılır ve bu anonsların öncesinde kısa bi melodi verilir, belki anımsayanlar olacaktır aramızda. tiyatro diyince aklıma önce o hoş melodi ve çocukluğum gelir. paylaşmak istedim :)

öykü dedi ki...

Gregor
tıyatronun tadı
gercketen cok baska
ben sınema ve tıyatroyu olabıldıgınce hayatımda tutmaya calısyorum

evde fılm ızlıyoruz ne gerek var dıyenler de oluyor
ama
gıdıp sınemada bı fılm ızlemenın tadı da tıyatronun tadı da cok ayrıdır
hayatımzıda daıma olması lazım bence

Unknown dedi ki...

Tiyatroya yıllardır gidemedim...Güzelliğini biliyorum ama...
Gitmeyi de çok istiyorum ama yakınımızda yok maalesef.Sevgiler öykü..

öykü dedi ki...

nesecım

umarım yakınlarınıza gelsın tıyatro
gercekten cok ozel cunku
sevgıler