3 Aralık 2010 Cuma

Ayrılıklar üstüne...


Büyük aşklar büyük tutkularla yasanır
Hiç bitmeyecekmişcesine

Hep baskalarına olur zannedersın kötü seyler
Kazalar tv haberlerinde
Ölümler yabancıların başındadır
sana ugramaz !

Ya aşk !
ya aşk acısı?
ya ayrılık?
bıtmez sanırken sen
çözulmelerın sızısı yavas yavas ıcıne işler
Önce eller çözülür sonra
sonra yürekler
Eger şu an ayrılık acısı yaşıyorsan
tavsiye etmem
dinleme bu şarkıları
Eger aşıksan da bekle
yakında burada AŞK sarkıları
1.


2.


3.

4.

ve bu ezici yıpratıcı ayrılık acısının sonunda kendını suclamalar da olur
Taner ın yaptıgı gıbı Affetmedim kendimi de der bazılarımız
Affetmedım kendımı*


Ya da ıyıce bastan karaya vurur
senden çok var da dıyebılırız
secım sizin..

14 yorum:

aysun dedi ki...

Ne bir Kürk ister bu şen gönlüm.
Ne bir Han nede Saray
Ye iç eylen cok kısa ömrün.
Sev çünkü Sevmek en kolay....

Bende bunu tavsiye ederim...

yada huzuru arıyorsa ruhun öyküyü okuyup gülümsemelisin onun güzel yazılarıyla ....

öykü dedi ki...

aysun:)

ne mutlu bana boyle dusunuyorsan

sevgılerımle

beenmaya dedi ki...

ben hiç birini dinleyemedim ama gelmişken iyi haftasonları dilemek istedim :))

öykü dedi ki...

o zaman haftasonu
bu guzelım muzıklerle bulusmak uzere Mayacım:)

Unknown dedi ki...

Canım...Öykümmm...
Şuan hastalığında benliğimi,ruhumu,yüreğimi yerlebir etmesi,ve sevgiliyle arada geçen ufak bir atışma ve bu şarkılar,ağlattı beni...

Kulağımda mp3çalar yattığım yerde dinlediğim şu güzelim şarkı...

Ne böyle senle,nede sensiz,yazık yaşanmıyor çaresiz.
Ne bir arada nede ayrı, olmak imkansız hiç sebebsiz,

....

:(

Gör bak,zaman seni giderek gaddar yapıyor,insanlara karşı,heleki karşılıksız kalıyorsa bazen bir çok şey,canın yandığında gözünden bir damla yaş akıtmaz hale geliyorsun.

Güzelde oluyor Öyküm be...nereye kadar hep biz,hep biz..

Öpüyorum tatlım.

Sevgilerimle...

öykü dedi ki...

Canım:(
Hıc kıyamam agladıgına ınan cok uzuldum

cok gecmıs olsun

dılerım bı an once toparlarsın

opuyorum cok
sevgılerımle

Nidaersin dedi ki...

Herkes gibi yaşasaydım keşki, yaşamı onlar gibi değerlendirseydim,ben bu acıları tatmayacaktım, başlarken herşey güzeldi de,sonunda nasılsa ağlayacaktım:(

Sevgidir! İnsanın ömrünü dolduran duygu.
Hüzündür? mutluluğun yürekleri yakan umudu:)

Tavsiyenize uyma zorunluluğum yok herhalde, dinleyeceğim.:)

öykü dedi ki...

her aşk mutluluk olacak dıye baslar
ama cogu
husranla sonuclanır

Unknown dedi ki...

öykücüğüm gecenin kör vaktinde beni hüzüne boğdun.... bu hüznümün sebebi kar beyazdır ölüm diyen sevgili arkadaşım kerim tekini bana hatırlatman aslında...ortaokul arkadaşımdı kerim çok güzel bir çocuktu...erken gitti... arkadaşlarını sevdiklerini geride bırakarak.benden sana bir geride kalanların şarkısı gelsin o zaman mutlka dinle....http://kavun.mynet.com/?utm_source=mynet&utm_medium=www&utm_campaign=home_kavun_title#Pinhani-Don-Bak-Dunyaya-%28RAAMJAAM-KLIP%29|videoizle/1;-BAiXfOIFLE;Pinhani-Don-Bak-Dunyaya-%28RAAMJAAM-KLIP%29


veee hayatını öyle bir sevki....sevmek asla vazgeçme o sevgi seni bıraksa bile sen onu bırakma!

öykü dedi ki...

Tubacım
cok buyuk kayıptır Kerim Tekin

muzık dunyasının onemlı bır kaybı yapacagı cok sey varken bu erken gıdısıyle hepımızı cok uzdu.

basın sagolsun basımız sagolsıun

gonderdıgın sarkı ıcınde tsk edewrım


sevgılerımle

Gregor Samsa dedi ki...

hayatımda şu an ne aşk var, ne de aşk acısı. o yüzden daha farklı bi şarkı eklemek istiyorum. hayatının aşkıyla henüz tanışmamış olanlara gelsin :)

http://fizy.com/#s/1agwcl

öykü dedi ki...

Gregor ben dınledım
ve cok guzel
cok tsk edıyorum bu guzel parca ıcın

Gregor Samsa dedi ki...

asıl bunu eklemeliydim ya sonradan geldi aklıma :)

http://fizy.com/#s/1agpyv

öykü dedi ki...

hmmm tanju okan
bayılırım
asık olacaksın
bı aksam ustu onunla karsılasınca

askı bulacaksın :)

cok guzeldı Gregor tskler.