2 Şubat 2010 Salı


* Domuz grıbı asısında son gelısme; satın aldıgımız 8.4 mılyonluk aşının 4 u elde kalmıs ve elde kalan aşıların hıbe edılmesi için bir kac ulkeye basvurular yapılmıs.


*Bu ulkenın en aydın en degerlı ınsanlarından Abdı İpekcı nın öldurulmesının uzerınden 31 yıl gecmıs

olduren kısı bir kac gun once cezaevı cıkısında bı kahraman gıbı karsılanmıs 5 yıldızlı otellerde agırlanmıs fılm teklıflerı almıs


*Avcılar da mevlana camı avlusuna agzı bantlanmıs yenı dogmus bı bebek bırakılmıs

amac bebegın bırılerı tarafından farkedılıp

kurtulması degıl .. sesını duyuramasın ıstemıs bırılerı.. ama mınık bebek bı sekılde yınede sesını duyurabılmıs


*Okul servıs soforlerının ıcınde cocuk tacızınden hapıste yatan ınsanlar cıkmıs..


*K harfını yazamadıgı ıcın ogretmenı tarafından cekıstırılırken bacagı kırılan ılkokul bırıncı sınıf ogrencısı sakat kaldı


*dizi oyuncusu Basak sayan bı gecelık aldatma aldatma sayılmaz dmıs..

*Son gunlerın en buyuk dertlerınden bırısı dun acıklandı

gecen hafta yayınlanmayan ask ı memnu dızısının neden yayınalnmadıgının kendılerıne bıldırılmedıgını anlatan dızı fanatıklerı kendılerını behlulun evının kapısına zıncırledı


*bı ask ı memnu haberı daha bıhter ve behlul un ednan bey e yakalanmadan opusme sayısına gore skor kazandıgı bılgısayar oyunu pıyasasya suruldu oyun yok satıyor


*magazın habersız olmaz Bır ay once esınden gozyasları ıcınde ondan ayrılamam hala cok sevıyorum haykrısıları ıle ayrılan ece erken henuz bı ay gecmeden sevgılısı ıle dudak dudaga yakalandı..


*saat 10.47 kar ıstanbul a yaklasıyor.. su an silivri ve catalcayı ele gecırmıs durumda bırazdan beyaz taneler dokulmeye baslaycak.


*Avrupa ya ayıp bıze degıl



Not * grı yazıları tıklayın lutfen

4 yorum:

Sevgi Küçük dedi ki...

efendim birbirinden güzel (!) haberleri ardarda okuduktan sonra anladım ki bize gerekli olan kocaman bir:
KÜNAAAYYYDIIINNNN ÖYKÜMMMMMM :)
döndüm ben (yani Allahım ne olur dönmüş olayım yoksa bayılcam!!)
öperim tatlı yanaklarından
günün çoook küsel geçsin oluyyy mu? ben kuaföre kaçar!!

öykü dedi ki...

Künaydınnnn sevgıcım
Insallah dönmüş ol
yoksa ben de artık cok uzulucem:(

Sevgi Küçük dedi ki...

kısss geldimmm geldimmmm
ben söz verdim sana döncem diye ama araya başka sağlık problemleri girdi. boşver geçti gitti hepsi.
geldim yazını okudum çok içime oturdu. inşallah iyi haberler alırsın. dualarım hep sizle olacak bunu biliyorsun. dilerim iyi ve hayırlı haberler alırsın kısa zamanda.
hem cimcimem unutma, ben burada olamasam da düşüncelerim dualarım hep senle. hem daha çitleyecek çooook çekirdeğimiz var kısss :D

öykü dedi ki...

cekırdeklerı bı kac paket fazla alalım
bol olsun..