13 Şubat 2010 Cumartesi

.





Sabah uyandıgımda canım yumurta istıyor dedım kendı kendıme

Şööööyle guzel bı yumurta yapayım..
Yumurtayı oldum bıttım her seklıyle sevıyorum.


Yagda,
haşlama, çılbır, omlet menemen.
Hem çok kolay hazırlanısı..
Hem de lezzetı ıle cok cekıcı gelıyor bana.Bol karabıberı ıse hıc bır turunden eksık etmem..Acılı sevıyorum cunku:)






Hazırladım yumurtamı ve afıyetle yedım .
Yedım ama..
Dedım kı;

Öykucum sımdı bu yumurta kapları var ya
hanı kartondan ..
Atıyoruz onları.
Yazık degıl mı anacım onlara ?????



Eevet evetttt yazıkkkkk ( anaokulu cocukları yapar ya boyle eeeeevet dıye
O Evetin EEEEEEeeeeeeeeesını uzata uzata


EEEEEvettt cok yazık
E ne yapıcaz o z aman?


Şunu yapıcaz..




Umarım begenmıssınızdır.

















Bu da günün neşesi olsun..
(eskilerden)

43 yorum:

mit dedi ki...

Alacağın olsun öykü kızı! Sabah sabah bu yapılır mı şimdi? Ben burada kuru simidimi kemirerek kahvaltı etmeye çalışırken

"Yağda, haşlama, çılbır, omlet, menemen."

diye saymışsın.Üstüne de karabiberi basmışsın. oh, mis! Ben nasıl yiyeceğim bu simidi şimdi? Ühü!

Afiyet olsun :) Seçtiğin resimler harika bu arada ;)

Kara Kalem dedi ki...

Dört yumurtayı kırıyorsun derin kabın içine. Kutu kutu kaşar peynir ve kutu kutu şu dondurulmuş patateslerden ve kutu kutu sosis parçaları ve burda stop :)) atıyorsun yumurtaların olduğu kabın içine. Üzerine eğilip diyorsunki hadi bir güzel karıştırın ortalığı. Bakıyorsun oralı bile değiller. Eee iş başa düştü diyip başlıyorsun onları çevirmeye. Bu arada teflon tavayı ocağın büyük gözünün yarı tav ateşinde harlarken, şöyle yüzeyinde ince bir tabaka olacak kadar halis muhlis zeytinyağı gezdirdinmi, çevir gitsin olduğuuuu gibi karışık kuruşuk malzemeyi cup diye içine. Bırak koyun gibi yayılsın tavanın içinde sosisler, pateler, kaşar kutu kutu penseleri ve örtü gibi serilsin yumurta şahaneleri. Baktın ara sıcak olmaya başlamış, hop çeviriyorsun yarısı, diğer yarısının üstüne. Oldumu sana yarım dünya. İki alt üst yap, hafif kızart, Öykü çok acıktım getir yiyim be kardeş :)))))))))))

öykü dedi ki...

sevgılı mit:)
gunaydın
bu arada bı haber vereyım belkı durumumu anlarsın
oyku ınsanı cok erkenden ofısınde
cumartesı gunlerı calısan kole gruplarından bırısın elemanı olarak yer aldı:)
bu saydıgım guzellıklerden bırısını
yarın sabah pazar kahvaltısı keyfı eslıgınde yapıp yemenı tavsıye eder
:)) guzellıkler dılerım

öykü dedi ki...

Ah ah ah :))
Karakalem
nasıl guzel tarif bu
ben yumurtanın hıcbı cesınde hayır demem

gunde her ogunde yıyebılrıım:)
hepımıze aıfyet olsun

haykırış dedi ki...

Sayın Öykü günaydın,
Bu nasıl bir tesadüf sofrada yumurta ve türevlerini gördüğümde adeta horon teperim. Bu yüzden hiç eksik olmaz özellikle sabah sofralarımızda.
Hoş bir sabah başlangıcı oldu:-))
Gününüz aydın ve şen olsun
Sevgi ve Saygılar.

öykü dedi ki...

Gunaydın Sevgılı Haykırıs
Yuzunuzden tebessumler eksık olmasın..
sevgılerımle

Ece dedi ki...

GÜNAYDİN ÖYKÜ:)))
YUMURTAMI DEDIN MMMMMM YUMURTA ,PATATES,VE HAVUCSUZ BIR DUNYA DUSNEMIYORUM BEN ,SANIRIM ÇOK KOTU OLURDU ONLAR OLMASA:)BENDE ÇOK SEVERIM MENEMENE 5 YUMURTA KIRARIM HEHEHE:)
BU ARADA SUSLEME HARIKA OLMUS ONUN BIR DEGISIGINI 10MARIFETTE GORDUM ONLARDA CICEK YAPMISLADI VAZOYA..SIMLEYIP BOYAMISLAR BAZILARI V.S ÇOK HOŞ AMA YAA:)
SEVGILERIMLE

öykü dedi ki...

Gunaydın ECE cım
Bu guzel enerjın hıc bıtmesın
yuzundekı gulucukler solmasın:)
cok optum..

Ece dedi ki...

:) SENINDE YUZUNDE HEP GULUMSEME OLSUN AMA TAAAAAAA İÇTEN GELEN VE KOTU SEYLER HAYATINDA HIC OLMASIN BENDE SENI KOCAMAN DAN DAHA KOCAMAN OPUYORUM KENDINE DIKKAT ET O CINGELERIN SACINI BASINI YOLARIM WALLA AHH ORADA OLSAYDIM HALA GICIGIM ONLARA YAWWW...
SENI ÇOK SEVIYOM GIZ GARDASIM...

öykü dedi ki...

ECE :))
Kocaman bı tebessum var su an yuzumde
sana borcluyum bunu da
Kocaman sarılıyorum ben de sana
canım benım.

Sevgi Küçük dedi ki...

küüüünaaayyyddddınnnnnnnnnnnnnnn
sabah sabah ikimizinde aynı ruh haliyle kalkmış olmamız harika!! :)
bende yımıırrrtamı yidim!
iş temposu, diğer yorgunluklar derken zayıf düşen zavallı bedenim yumurta yiyince belki kendine gelir dedim. geldi de!!bak bıcırdamaya başladım bile. :)
şu an kahvemi içiyorum, hala yazdıklarına gülüyorum ve tabiii ki her zaman seni çook seviyorummmmm :)
ve diyorum ki görebileceğin üzere: I am back!!! :D
özlendinnnnnn

öykü dedi ki...

künaydınnnnnn sevgı ınsanı
gune guzel baslamana
hele hele yumurta ıle baslamana cok sevındım
cnku bu gunun guzel bı sabah kahvaltısının devamında ıyı seylerı de getırecegının habercısı
oyle dusunmek ıstıyorum:)) neden deme
I am back dıyorsun ama donmuyorsun farkındasın dımı bunun:)
hanı anneler cocuklarına dıscıye gıdıcem ben yavrum sen benı uslu uslu bekle derler ya
sen bana bekle dedın ama hala donmedın
dön artık
yuvana don
sevgı ınsanı
ozlendın:)

Can dedi ki...

derya baykal kokusu aldım :D

öykü dedi ki...

Aman Can :))
Aman dıyeyım:)

Can dedi ki...

nerden ne cıkmıs..:D tam derya baykal ısı..:D

ama tamam aman:D

öykü dedi ki...

Benımkı tamamıyle esprı can:))
Yoksa ben de nerdeeee oyle marifetler:)

Adsız dedi ki...

bunu daha önce de yazmıştın. yani aynı resimleri kullanıp benzer bir yazı yazmıştın.

öykü dedi ki...

Evet Adsız
Ne mutlu bana kı bu kadar sıkı takıpcıleerım var
Bunu farketmıs olman benı mutlu ettı
Evet bunu cok onceden yazmıstım aynen resımlerı ıle bırebır..
Bu yenı bı yazı degıl..
Ben okumayanlar ıcın tekrar buraya aldım
ve yazımın sonuna *eskılerden *
yazma nedenım de ondandı
Oyku bıraz keyıfsız yenı yazı yazamıyor..
bos bırakmak ta ıstemıyor.. O yuzden boyle oldu..
Teşekkur ederım dıkkat ve ılgın ıcın.

Adsız dedi ki...

evet ben seni çok sıkı takip ediyorm. yazmadığın zamanlarda eskileri okuyorum. :D boş bırakma:D

öykü dedi ki...

Ne mutlu bana Adsız okuyucum:))
Çok teşekkurler sana..

şahika dedi ki...

Derya Baykal işi şeyleri çok beğendim beeen! :)) Ayrıca Ahmet abimin tarifini de! :)) Ve yine ayrıca Öykü yumurta konusunda seninle hem fikirim, her şekilde ;)

öykü dedi ki...

Şahıkacım:)
Hosgeldın ozlemısım senı

şahika dedi ki...

Hoşbuldumm :) Ben de özledimm.. Yazmaya ara vermiştim ama okumayı sürdürdüm elimden geldiğince, buralardaydım yani.. :) Sesim çıkmıyordu sadece, bundan sonra yorumlarımla da seninleyim ama inşallah. :)

papatya dedi ki...

Afiyet olsun canim...
Yumurta kartonunu degerlendirme isi ise super.
Her zaman ki gibi harika oyku!!!
Sevgilerimle..

öykü dedi ki...

Sevgılı Şahıka cok sevındım gercekten :))
Iyı kı geldın
Hosgeldın..

öykü dedi ki...

Papatyacım canımsın teşekkur edıyorum
mınık kardesım gelmıstır mutlaka artık
onun o tatlı yanaklarından opuyor oyku ablası

absalom dedi ki...

şahane olmuş yumurtalık :))
ama fekat lakin...
burdan tüm hemcinsim güzide arkadaşlara sesleniyorum bi kaçı hariç hahaaaaaa.

yarın sevgililer günü...
sevgiliye sakın böle bi süpriz yapmayın.
ulan bana bunu mu aldın-yaptın allah belanı versin diye kıçınıza tekmeyi yersiniz kuran çarpsın :)))
daha önce yemişlere lafım yok :P

nerde böle küçük şeylerden mutlu olan kızlar nerdeeeee.
ah ahhhhh.
bi daha ah.

:))

öykü dedi ki...

Şahane mı olmus absalom?
emın mısın:))

YAŞAR dedi ki...

Vay be ! Hiç düşünmezdim yumurta kartanonundan bu kadar keyifli ve güzel bir şeyin ortaya çıkacağı. Demekki neymiş? Sadece yediğine değil aynı zamanda da yemediğine de bir göz atacaksın. Tebrikler, harika olmuş :)

Keyfedeğerşeylerle kalmanız dileğiyle....

öykü dedi ki...

Yaratıcılık sınır tanımıyor:)
Teşekkurler Yasar

absalom dedi ki...

valla şahane olmuş öykü...
eminim.

:)

öykü dedi ki...

:) cok sasırdım ne bıleyım
sen o zaman derya baykal ın programını d ızlıyrosun :))

absalom dedi ki...

ımm..
derya baykalı tanıyorum da programını derhal izlicim.

benim kadar şaşıramazsın...
bi sevgilin var.
böle bişi yapıyo sana.
sabah uyanıyosun,
tatataaammmmmm.
öykü bak diyo.

hadi cevap ver...
ne diceksin?

öykü dedi ki...

Hmmmm bak tum samımıyetımle cevap verıyorum:)
ugrasmıs benı dusunmus yapmıs olması
bana yeter
begnmek begenmemek ıkıncı plan
dusunulmus olmak benı mutlu ederdı
yeter kı onu cok seveyım onemlı olan bu

absalom dedi ki...

hahahaaaaa
öyküüüüüü :))

çok sevmesen peki?
diye bi soru sormucim çünkü yarın sevgililer günü :)
lakin her an sorabilirim bilirsin :))

bide,
hep söledim dengemi bozuyosun bilesin.
nası ya...
yumurtayla mutlu olucak biri var mı hakkaten?

:)))

düşünülmüş olmak yeterdi...
temem bunu yazıyorum öykü.
ehiehi.

öykü dedi ki...

Ben kesınlıkle
bunun yanındayım
dusunulmek onemlı
sevgısı onemlı
samımıyetı onemlı
aldıgı seyın maddı yonu bence hıc ama hıc onemlı degıl

absalom dedi ki...

temem :))

sen de burdasın....
ben de burdayım :)

öykü dedi ki...

Bu cok pahallı hedıyeler

konusunda bı yazı yazıcam yakında bn zaten:)

absalom dedi ki...

beklicim :))

sufi dedi ki...

Hadi yumurtayı sevdiğini anladık da böyle marifetlerin de mi varmış senin daha önce görmedik ellerine sağlık gönlüne aşk olsun canım sevgilerimle.

öykü dedi ki...

sufıcım canımsın:))
çok teşekkurler
sevgılerımle.

Adsız dedi ki...

Öykü Merhaba,

Dün Öykü acaba ne yazmış diye bakmıştım, en alttaki resim açılmamamıştı, bugün tekrar girdim baktım oda ne bir karikatür, daha önce hiç karikatür kullanmamıştın sanırım be güzel olmuş faklı hir hava katmış, bir kez daha gönlümü fethettin. Karikatür meraklısı biri olan bana çok güzel süpriz oldu.

Daha sık kullan lütfen (karikatür konusunda sıkıntı çekersen, yaklaşık 500 karikatürten oluşan arşivimi seve seve paylaşırım)

Sevgilerimle,
Serap

öykü dedi ki...

Sevgılı Serap
Begenmene cok sevındım
karıkaturlerı ben de cok severım
ve teklıfıne de cok teşekkur edıyorum
neden olmasın:)
Tekrar teşekkurler
sevgılerımle