8 Şubat 2010 Pazartesi

*


Bazen....
tek bir
söze bile
ihtiyac yoktur
Notalar,
herşeyi
anlatır
sınırsızca..

22 yorum:

simsekkan dedi ki...

aslında yorum yapılmasa da olurdu ama çok güzeldi demekten alamadım kendimi :) saygılar..

öykü dedi ki...

Çok teşekkurler.

absalom dedi ki...

ben de bu güzide parçayla karşılık veriyorum.
ki ruh halimi anlatıyo şu andaki.
sıradaki parçayı da hale jale bütün maheleye armağan ediyorum o zamanda :)

http://www.youtube.com/watch?v=fVS6vwf8cGM&feature=related

öykü dedi ki...

Hos cok hos
Muzık hos
show daha da hoş
Teşekkur ederız
Absalom:)

Adsız dedi ki...

Öykü,
çok teşekkür ederim, nasıl bir ruh halindeydim nasıl dağılmıştım, bu kadar iş arasında ne iyi geldi bu notalar...

Serap

öykü dedi ki...

Çok sevındım serap
sana bu sekılde ulastıgı ve ıyı geldıgı ıcın

Ece dedi ki...

AŞK:

Sen kocaman çöllerde bir kalabalık gibisin,
Kocaman denizlerde ender bir balık gibisin.
Bir ısıtır,bir üşütür,bir ağlatır,bir güldürür;
Sen hem bir hastalık hem de sağlık gibisin.

SEVGILERIMLE:)))
NOTALAR HARIKAYDI

öykü dedi ki...

senınde satırların oyle..
canımsın sevgılerımle:)

Belgin dedi ki...

Amelie filminden herhalde, galiba, sanirsam:)) Cok güzeldi:) Dinlerken beynimden binbir resim gecti, biraz hüzün, biraz ayrilik, cokca özlem:))
Öptüm kactim:))

öykü dedi ki...

aynen oyle Belgıncım
La Valse d'Amelie
ve dedıgın gıbı bı cok karmasık duygu
ınıs cıkıslar
ve cokca ozlem

absalom dedi ki...

belginnnn :)
ben de ösledim ama.

:(

öykü dedi ki...

ay yazık ya:)
gonderdıgı parcadan da anladım
bu cocuk ıyı dııl belgın ablası
hem de senı cok ozlemıs
duy sesını:))
bak absalom
ne kadar ıyılıkseverım:) gör

absalom dedi ki...

ebet belgin duysun sesimi :))
iyi değilim.
yazık bana.
ben de anne kuzusuyum.

acaip kıskanırım.
valla.

:)

öykü dedi ki...

o da anne kuzusu Belgın ablası
hem de bak cok uzuluyo
bakar mısın bı
Belgınnnnnnnn
:)

kamikaze dedi ki...

Annemle beraber dinledik.canım annem resmini,yazılarını çokk beğendi.Selam söylüyor.Annem senin için o da benim kızım dedi.

Mutlu bir hafta geçirmeni dilerim.her şey gönlünce olsun.

öykü dedi ki...

Ah canım benım ya..
Annenın ellerınden opuyorum
ınan bana cok ama cok mutlu oldum..
sevgılerımle.

sufi dedi ki...

Söz olmadan duyguların en güzel anlatım biçimi bu, yoktur daha ötesi.Sevgilerimle.

öykü dedi ki...

sevgıler benden de sufıcım..

No Name dedi ki...

Güzel bir müzik, güzel şeyler anlatıyor..

Y.E

haykırış dedi ki...

Sayın Öykü,
Söze bazen mimikler karışınca olmadık durumlar çıkıyor ortaya ama müzik, ah müzik.. Notalar hiç densizlik yapmaz ki.. Bu yüzden değilmidir müzik ruhun gıdasıdır dememiz.
Güzel bir paylaşım emeğine sağlık kardeşim.
Sevgi ve saygılarımla

öykü dedi ki...

Evet No Name
cok guzel bir muzık
Ve cok sey anlatıyor....

öykü dedi ki...

Sevgılı haykırıs
Muzıksız bır yasam
cok renksız olurdu
ve emınım kendımızı ıfade etmekte de gucluk yasardık..