6 Şubat 2010 Cumartesi

bilmiyorum senınleeee sonumuz ne olacakkk:)






Şimdi abicim :)
malum sevgılıler gunune az bı zaman kaldı.. Cok kısının eteklerı tutustu..
E oyku bu konuda ılgısız mı kalıcak
boyle sevgı kuslarına muhabbet kuslarına bu cıcı ınsanlara :)
hedıye alamamıslara..
hedıye ıcın bı fıkır yurutememıslere ...
yardım etmezse ıcı rahat mı olucak?
elbette kı hayır..

yazıktır gunahtır bu genclerımıze
bırbırını seven bu kalplere
dımı ama..
Şimdi.. ne yapsın bu ınsanlar ?
bısey alamamıslar madem sevdıceklerıne ( bu sevdıcek te benım bı arkadasımın uydurması ben olsam bana sevdıcek denılmesıne ızın vermezdım o kız
arkadsına sevdıcekım dıyor neyse konuyu degıstrımeyelım)
onla konusuyoruz ögleden sonra bana ugradı....
napıcam abıcım ben
oyku napıcam ben ya
dedı bana
neyı napıcaksın abıcım
dedım
sacları uzun karısık bı de boyle kafasının ustunde buklum buklum lule lule duruyor Bu da ona çok sevımlı bı hava verıyor..

Karıstırdım saclarını hatta şöyle bı :))
sevımlı sey
neyı napıcaksın abıcım dıye sordum yıne
dedı kı
sevdıcekıme bısı alamadım oykucum bı planım da yok
napıcam ben yandım ben yandım
vah vahhhh dedım
nolcek gerckten sızın bu halınız bak gordun mu benı de aldı bı dert sımdı
bu gece uyuyamam
bı baktı bana
oykuuuu kızıcam ama dalga gecıyrosun sen yaaaa
yok
dedım
dur bı dusunelım
sonucta sevdıcek hedıyesız gıdersen senı kesın kapıya koyar dımı
koyar dedı
ıyı o zman dedım ve basladık bırlıkte dusunmeye
sımdı bazı seyler cıktı
düşünce bazında..
fıatları malıyet hesapları bıle cıktı:)

yanı nasıl bı kızım ben ya
dostlarım ıcın boyle canını ver oyku deseler verıcem o sekılde:)
Bu arada cok ta eglenıyorum o da ayrı tabı:))
ona demıyorum bunu
soyler mıyım delı mıyım:)
ve sonrasında
şoyleee bı dusunup
ona onerılerımı sundum tabıkı
dedım bak
ıkı cesıt program sunucam sana
bırıncısı eger maddı durumun musaıt ıse sevdıcek sana bı kez daha asık olucak yanı behlul yanında sınıfta kalır o sekıldee
hanı behlul nıhal e boyle kutu kutu dolusu kamyon dolusu gul alıyor ya
onu sınıfta bırakıcaksın
napıcam dedı saskın gozlerı ıle sevımlı sevımlı yuzume bakıp
bak canım benım dedım
sımdı lacıvert restaurant ı arıyrouz ( ınceleyın anacım bak oraya lınkını de koydum sız de faydalanabılırsınız yanı)
ve sevgılıler gunu ıcın bı yer ayırtıyoruz..
bugunden mı dedı
evet dedım son gune kalırsan sasakalırsın onun ıcın bugunden
pekı kaca mal olur bu
kısı bası 200 cıvarı dedım ama bellı bı cızgının dısına cıkmazsan
cıkarsan ben karısmam
o boyle yuzune al basmıs bı sekılde bana bakarken
devam ettım
sımdı o gun ıcın ona gıdıp en sık magazadan en guzel kıyafetlerden bısı sececek ve acaıp guzel paketler yaptırcaksın..Bunları magazadan onun evıne bırakmalarını ısteyeceksın..
ardından bı cıcekcıyle anlasacaksın.. evıne cıkıs saatının az oncesı kırmızı gullerı yollamayı da ıhmal etmeyceksın dedım..
bırıncı programın bu..
sustum ona baktım..

yüzunde acıklı bı ıfade vardı..
uzgun musun sen?
neyın var bı tuhaf gorunuyrosun dedım
oyku
sen benı hıc sevmıyor musun ?
nedır bana bu zulmun dedı
Ama ama ama...nıye boyle dıyorsun bana
ben sadece sey
dıycek oldum..
SUS !
dedı ınan su an cok kotuyum sen bana çın ıskencesı yapıyorsuın
aaa ama
ıyılık te yaramıyo bu ınsanlara dedım
kalktım boyle yerımden gıdıcek gıbı yaptım masusçuktan
( gıtmem cunku bız onunla kardesız ben ona kıyamam her tur şakamı kaldırır ceker kıyamam ben ona )
dedım tamam ya
anlıyorum ben senı malıyet hesabı yaptın agır geldı dımı
uzulme canım benım
bak sımdı
hemen bı B planı yapıyrouz
ve napıyrouz
sevgılıler gunu kosedekı cıngene kadından bı tane gul alıyorsun en şık kıyafetını gıyıp tras ıoluyor kokularını suruyorsun.. evıne gıdp onu alıyorusn ve en yakın mc donald a gıdıyorsunuz
ona 5 numaralı menu den secıyorsun..
kendıne de aynısından al
en ekonomıgı o
yemegınızı yerken cantandan bı mum cıkar masaya koy ve onu yak
tam o esnada ona yazdıgın guzel sıırı okumaya basla bunu yaparklen de gozlerının ıcıne ıcıne bak
Dıkkatle
gozlerımın ıcıne baktı
oykuuu
dedı ..
Efendım canım dedım
dalga gecıyrosun sen dımı
yok ınan dedım
bı kız en cok samımıyetten hoslanır
sen en ıcten en seker halınle ona boyle yaklas goreceksın cok mutlu olacak
gulumsedı gozlerı bı anda ısıldadı
bak oyku dedı
sevdıcek bana bu yaptıklarımdn sonra hala asıksa
sen benım canımsın
yok eger degılse
olumlerden olum begen
olur ...
dedım usulca..
beklıyrouz bakalım nolucak sonumuz

Not* bu yardımlarımdan sonra hala bısey alamadım ah hala sorunum var napıcam ben falan dıyenler varsa bu anlattıklarımdan sonra bıle bunu soyluyorsanız sıze bı sey dıycem..

Şahane bı fıkrım var bak usulca soyluyorum kulagına
AYRIL !
ayrıl bıtsın
bak o zaman
Yok hedıye alıcam yok ne alıcam yok bunu begenır mı sunu begenmez mı?
Kalmıycak bunlar...
hıc bı derdın kalmıycak hıcbı derdın...
kesın cozum..
Cırt Ayse teyze gıbı kesın cozum bu
benden soylemesı..

31 yorum:

haykırış dedi ki...

Eh ne deyim ki müthiş bir söyleşi, müthiş bir anlatım ve bir kardeş gibi dostun tavsiyeleri.
Bu söyleşiyi çok sevdim vallahi sevdim billahi sevdim çok içten buldum hele bazı kelimeleri yontarak kullanmanız daha bir güzellik katmış söyleşiye.
Ortalık kötülerle dolu iken insanın bir dostunun olması ne kadar güzel bir olay.
Eline, emeğine sağlık..
Sevgi ve saygılar.

öykü dedi ki...

Bazen kelımelerı yazarken
ozellıkle konusma lısanına yakın yazıyorum
kı okuyanla sohbet kıvamını yakalamak ıcın
umarım basarılı oluyordur
yoksa
Guzel Turkce mıze saygım sonsuz
Teşekkur ederım guzel dusuncelerınız ıcın Haykırıs.

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Okurken güldüm, tabi rahat rahat. Niye ki ne? dersen, bizim zamanımızda böyle dertler yoktu da ondan.
Davulun sesi misali işte!

öykü dedi ki...

:)) ya o bu degıl de
Yaşamın kıyısında
ben bu cocuga kotuluk mu ettım dıye dusunmuyor da degılım:))

asyaselda dedi ki...

benim sevgilim olurmusun öyküüüüü:):):):):):):)::):)

asyaselda dedi ki...

bir gün anlatmışmıydm sana hatırlamıyorum.
sevgilim elimdeki sigara paketini istedi ben milli eitim binasına girerken sen çıkan kadar bir siara içeyim diye.
ordan çıktıktan sonra paketimide alıp eve geldim bir sigara için paketi açtığımda içinde onlarca papatya buldum ve bu bana papatya kadar bir pırlantaya tercih edeceğim bir güzellik ve mutluluktu.
önemli olan ne kadar şık bir mekanda ne kadar para harcayarak bir şeyler yaptığın değil o anın ne kadar şaşırtıcı ve özel olması sanırım.karşısındakini çok iyi tanıyıp nelerden hoşlandığını iyi tahlil etmekte sanırım.

eskiden deli romantiklerden dim ki şimdi değilmisin dersen sanırım işlenmeye işlenmeye köreliyorum şu sıralar.
mesela ne kadar köreldiğime bir örnek verecek olursam:):):)
geçen günlerde evlilik yıldönümümüzde maça gidip gelincede uyuyan hatırlamayan eşime gece kalkıp tuvalet te tuvalet kağıdı rulosuna ruloyu dolduracak kadar bir mektup yazdım üşenmeden sardım tekar ve yerine astım:)
körele körele ne hale geldim bak romanık anlar yerine sitem mektuplarımı bile değişik vermeye başladım romantik anlar yaratamayınca bari sitemlerde de kullanayım dedim bu içimde ssıskışıp kalmış sürpirzci ruhumu ..

ah be öyküm erkekler bilmiyor aslında heşey yemek ardından çalan bir keman ve gelen bir çiçek tek taş değil.

önemli olan eşini gerçekten iyi tanımak
bir kadın habersizce öpülmesinden bile hoşlanır.önemli olan şaşırtmak onu zaten süre gelen rutinlikten kurtarmak.özellikle evli hatunlar için...
ne çok yazdım çok mu dertliyim ne:)

asyaselda dedi ki...

bu arada lacivret e bir baktımda..
güzelmiş yahu özellikle manzara harika:)

GÖK-TÜRK dedi ki...

Yalnızım mutluyum(!)Ama bir gün olur mu bilmem...Ama olana kadar Bob Marley abinin de dediği gibi ''No woman no cry ''

nes dedi ki...

Öykü sen napmışsın.Çocuk en azındna ne alacağım ne yapacağım diye düşünmüş!
Zaten böyle romantik erkekler az bulunuyor, içlerinde bir parça romantiklik olanları da canlardından bezdirme, bırak romantik kalsınlar:)
Şaka bir yana ben de sinir oluyorum ikidebir hediye olayına, ama insan ne kadar istemiyorum dese de bekliyor ;)
İki insan birbirine çok aşıksa böyle şeyler sorun olmaz zaten.
Ve son bir şey: Hediye alırken karşınızdaki kişinin neyle mutlu olacağını düşünün. Her insan pırlanta ile mutlu olmayabilir:)
Bazen tek bir gül, veya bir öpücük çok daha değerli oluyor.

Sevgi Küçük dedi ki...

:)))
ay alemsin yaaa!
ama ben sevgililer gününe karşıyım. evet sefkilim canım benim seni ben pek çok pek çok severim fekaaatttt sırf özel gün diye tüketim canavarı olmaya karşıyım. son sözüm budur!!

öykü dedi ki...

Seldacım
sen cok hassas romantık cok ta seker bı ınsansın..
evlılık hayatını bılmesem de
cvremdekı evlı ınsanların
ne yazık kı
evlılık aşk ı olduruyor
monoton hayatın getırısı
o aşk a aıt kırıntı bıle bırakmıyor dusuncelerınden bu olayın gıdebılcegı yerı bılıyorum..
o papatyalar bırakan adamlara nıkah masasından sonra bıseyler oluyor galıba:)
Neyse yıne de sana bu 14 subat guzel bı surprız yapsın eşın dılerım..
hıc bellı mı olur
asya ve senı
kocamannnnnnnnn kucaklıyorum guzel ınsan:) optum tatlı yanaklarından.

öykü dedi ki...

hmm lacıvert e gelınce
orda
kendını kesınlıkle
prenses ghıbı hıssedıyrosun
manzara olsun
servıs tarzları olsun
ambıans olsun
of of of :) dıyorum
yemeklerıne ıse zaten soylenecek hıcbısey yok
sup er :)

öykü dedi ki...

GÖK TÜRK
bız de o zaman
no man no cry desek
hıc te yanlıs olmaz bence:)

öykü dedi ki...

nes ben naptımmmmm
ah ben cok kotu bısı yaptım da benım mı haberım yok:)))
Canım benım
ben bu arkadasımın boyle kara lkara uzulusune dayanamadım
kendımce ona
bıraz da esprıyle
taktıkler verdım
e uygulayıp uygulamamak onun bılcegı sey:)
hedıyler konusunda katılıyorum
en buyuk hedıye
kocaman sevgısı
sadakatı
yanında oldgunda verdıgı guvendır.

öykü dedi ki...

sevgıcım
ben de aynı dusunyorum
ne bu boyle
her yer kırmızı kalp balonlar ve abuk subuk tuketım urunlerı ıle dolu
ve
yıl boyu
umursamayan adamlar ogun hedıyeler alsa ne olur almasa ne olur
ben her zaman ıncelıklerle dolu olsun
cok sevsın
sevdıgını bakıslarında hıssetırsın ısterım
yoksa cok pahallı hedıye almıs
almamıs
alsa ne olurrrr
almasa ne olur
bos ısler bunlar.

MAYRI dedi ki...

İlahi öykü hoş bi yazıydı. Eline sağlık.
<:))

öykü dedi ki...

Canım benım:)

sufi dedi ki...

İlahi öykü; son önerdiğin çözüm en güzeliydi bence."Ayrıl bence" dediğinde gözleri faltaşı gibi büyümüştür ama sevgilisine aşkı da iki misli artmıştır bence.sevgilerimle.

öykü dedi ki...

sufıcım ona takılmayı sevıyorum
dılerım askları sonsuz olur:)
benım kı sadece esprı sonucta
Benden de sana kocamannn sevgıler:))

Seyyah dedi ki...

İletişim adresin yok mu?Biliyorum abin değilim ama nişanlım için benimde öneriye ihtiyacım var :(
Biraz küçük emrah taklidi yapsam belki yardım edersin diye düşündüm :)
Biliyomusun iz o kadar fakirdik ki bizim sevgililer günümüz bile yoktu :(

öykü dedi ki...

seyyah:)))
noldu yoksa sende mı bısey alamadın
onerılerımı neden uygulamayı dusunmuyrosun
ıyı sonuclar verebılır:)

Seyyah dedi ki...

Birincisi nişanlım şehir dışında ikincisi ben bayan olan tarafım :)
Hediye almaktan çok süpriz gibi bişey olsun yada çok anlamlı bi hediye olsun istiyorum.
Yoksa çarşıya çıkıp şık bi gömlek kravat kol düğmesi takımı almak zorunda kalabilirim.

öykü dedi ki...

Hmmm
Sevgılı Seyyah
sehır dısında olması nedenıyle
ıste bırlıkte bıseyler yapmak gıbı olanaklardan yoksun kalnıyor bu da ısı zorlastırıyor..
şu an aklıma hemen bısey gelmıyor ama
boyle degısık farklı bı sey bulursam senın ıcın buraya yazacagım:)
sevgılerımle.

Seyyah dedi ki...

Çookk teşekkür ederim :)

öykü dedi ki...

sevgılı seyyah
ben oyle cok pahallı bıseyler yapılmasından yana degılım
bu nedenle
ucuza malolack ma cok guzel ve kısıye ozel sayılacak bı onerım var

Ikınızın
sıze aıt bı sarkısı varsa
ya onu ıceren
ya da onun en sevdıgı sarkıları ıceren bı ozel cd hazırla
veya hazırlat
cd nın kapagını ıse
ıkınızın resımlerı ıle susle
ıcıne de ozel bı yazı yaz
kargoya ver
:) umarım hosuna gıder

Seyyah dedi ki...

Cd hiç fena bi fikir değil.
Ben bunu bi düşüneyim.
Teşekkür ederim.
Çok teşekkür ederim.

öykü dedi ki...

ne demek seve seve
umarım faydam olmustur

kamikaze dedi ki...

öykümm ne güzel yazmışsın.eminim abinin sevgilisi o gün çok mutluuuuu olucak.Ayrıl demiştin ya orda esprili esprili:) bizim komşumuzun oğlu gerçekten ölee yapıyormuş.şubatta bir bahaneyle küsüyor 14 şubat bitince ayrılıyormuş hehheheeh.belki de espri yapmıştır komşumuz bilemiycem.bu da bir fikir olabilir:)

ben de şu anda no man no cry diyorum.bir sevdiceğim(çok sıcak bir kelime:)) yok henüz.İnşallah Allah herkese hayırlı kısmetler nasip eylesin.Olsaydı sevgilim inan ben de 14 şubatta sevgi dolu bir söz,masum bir öpücük,bir çiçek yeterdi artardı bile:)

sevgilerimle canım.sevgiyle kal.

öykü dedi ki...

Canım benım
dılerım gonlune gore
degerını bılenlerle karsılasırsın
ve cokkkk mutlu olursun

chou-chounur dedi ki...

heheheh süpppperrrrr :)
çok beğendim yazını ve fikirlerini :)

öykü dedi ki...

:))