22 Mayıs 2009 Cuma

kırmızı siyaha..

O akşam
Adına engel denılenlerı..
sildim defterımden.Gitmeye hazırdım senınle..
Herkes muhalifti..
Herşey ıkımızın karsısında set..
Bı sen benım için
Bi ben senın için evettik
Diger hersey hayırken..
Senin için aldıgım kırmızı elbisemi giydim.
Biliyorsun en sevdigim renkti kırmızı.
Hazırlandım..
Kalbim yerinden cıkarcasına heyecan dolu..
Beklemeye başladım seni..
Ev sessiz..kimse yok..Kimse bilmiyor senınle gidecegimi.. Herşey öylesine olagan ki göruntude..
Içimdekı fırtınaları gızlemeyı basardım..
Bıldırmedım kımseye bu akşamın hayatımı degıstırebılecegını..
Kararlar vardır..Delicesıne cesaret isteyen..
Ikımız de çılgındık.Tum dünya karsımızda da olsa..
Benim için sen vardın..
Senin için ben...
Bekledim seni tüm gece giderek tükenen umutlarımın ortasında..
Kırmızı siyaha dönüştü..
Gelmedın..
Gelemezdın..
Gelmemeliydin..

9 yorum:

Ayca Karaoglan dedi ki...

üzücü :(

uğurözgünarslan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

gelmiyor...of of..

meltem dedi ki...

can kırıkları...
ama belki böylesi daha iyi olmuştur be öykücüm

ikarus dedi ki...

Beklendiğine inanmadığında, ağlamaktan ayağa kalkamadığında, Gittiğinde bulamayacağını düşündüğünde, bulduğunda alamayacağına inandığında gitmezsin. Ama bu asla bir geliş fırsatı için daha yalvarmayacağın anlamına gelmez.

İDEA dedi ki...

Bazen sevdiğin için sevginden vazgeçmek zorunda kalırsın.Bunun açıklaması yoktur.Sadece aşkının büyüklüğünü gösterir.Sevdiğin kişiyle gitmek kolaydır.Herkes gider.Ama herkes sevdiği kişi için sevgisinden vazgeçemez.Bunun için kocaman yürek gerekir.

aysema dedi ki...

Neden?

Adsız dedi ki...

onun için "evet" değilmişsin ama bunu öğrenmek için de yaşamak gerekiyor.. böyle duyguları insanların kaçı hissedebilir ki? ya da anlayabilir? çok etkileyici..

Kumsal dedi ki...

Senin için senden vazgeçtir
başka açıklaması yok bunun