1 Mayıs 2009 Cuma

1 mayısa annem" bahar bayramı " derdi.


Bugün eger gec saatlerde mesaj gelmesydı işe gıdıyor olacaktım
Bu saatlerde hazırlanıyor olacaktım..Teyzem dunden berı söylenıyor Öyku ortalıgı gormuyorlar mı?
Deli mi bunlar ?
Ne ısınız var kızım heryer kapalı zaten sen gıtme!
Teyzem açılırsa sırket ben nasıl gıtmem ?
Canım benım merak etme sen benı. Sakince gıder gelırım ben:)
Yanakları al al oluyor

Bızım aılede adettendır

Kızarlar yanakları al olur

Mahcup olurlar elma yanak olurlar boyle bı durumumuz var:)

Yerım senı ben teyzecım hem zaten oglende donerım ben
Daha bı kızıyor..
Oykuuuuu yarım gun ıcın gidilir mı !
Benım burda canım catlıycak bılmıyrosun gıtme kızım!
Neyse gece mesaj gelmıs:) uyumusum gormedım
Bızımkılerın aklı sonradan gelmıs nolur nolmassss demısler ve:) bugunu tatıl ılan etmısler sagolsunlar..
Sımdı olaya gelelım..
Bugun 1 Mayıs
Eskılerın bahar bayramı dıyede andıkları bı gun.Ama benım bugune daır anılarım hiç te guzel degıl..
Adı İşcı bayram ı .
Bayram nedır şenlık havasında işcılerın kutlamaları eglenmelerı uzerıne kurulu bı gun dımı?
Ya ne oluyor ?
Endıse ,korku ,dehsete donusuyor . Gecmıs yıllarda Kadıkoy dekı olayları hatırlatırım
Tv de ızlerken tuylerım dıken dıken olmustu..
Yuzu maskelı bı kız ordakı cıcek kumelerını tekmelıyordu .Bı baskası dukkanların camlarına kaldırım tasları atıyordu..
Bu bayram kutlamaları ıcınde ölenler oldu yaralananlar oldu masum ınsanlara zararlar verıldı..
Ne pekı bu?
Neyın kutlaması?
Napıyor bu ınsanlar nasıl bı kutlamadır bu?

Tek dılegım bugunun sessız sakin adına uygun yasanması

İşcı bayramı olarak guzelce ıscılere aıt konusmalar belkı halaylar horonlar son gunlerın populer dansı kolbastılar la gecsın..
Eglensın gulsun ınsanlar
Ve bugunun aksamında
Guzellıkler gorelım tv de haberlerde..
Yuzumuz gulsun
Kımsenın tadı kacmasın.
Not;alıskanlıktan öyku yıne cok erkenden uyanır..bırazdan koşusuna gıder..eve gelır dınlenır kıtap okur belkı tv ızler sızlerle yazılarda bulusur bol bol . bı mayısı kutlar :)

22 yorum:

sufi dedi ki...

Bahar bayramımız kutlu ve huzurlu olsun inşaallah canım.

meltem dedi ki...

ah canım inşallah dediğin gibi olur ama pek umudum yok herkes sanki patlamaya hazır bomba gibi biriktirmiş hırsını bugünü bekliyor..
ama canım umarım dediğin gibi olur.
ne yurdum insanı zarar görsün ne de milli servet zarar görsün!!
iyi dinlenmeler öykücüm
mcuks

öykü dedi ki...

Suficım
Kosudan döndum saat ( 9.30)
Bahar havası
Umarım bu gunes bu guzellıkler
ınsanların yuregınede yansır ve kotu bısey yasanmaz
senın de yuregın bahar olsun
sevgılerımle

öykü dedi ki...

meltemcım aynı dıleklrle doluyum
kımseye zarar gelmesın
senın de gunun guzel gecsın sevgılerımle

Belgin dedi ki...

Öyküm, bahar bayramin kutlu, mutlu, huzurlu olsun, hersey gönlünce olsun güzel gözlüm:))
Öptüm, kactim:))

öykü dedi ki...

Belgıncım canım bende optum senı bahar bayramın kutlu olsun:)

İDEA dedi ki...

ÖYKÜM;

Bu insanların 1 MAYIS öfkesini hiç bir zaman anlamış değilim ben.Neden insanlar şidddeti seçer.Neden birilerinin ölmesini ister.Ve bunu bayram kutlaması adı altında yaparlar.işçiside poliside aynı amaç için gelmeli.BAYRAM KUTLAMAYA.

Dilerim sorunsuz bir BAHAR BAYRAMI OLUR.
Bahar bayramımız ve emekçi bayramımız kutlu olsun.

öykü dedi ki...

İDEACIM
benım de dılegım kımsenın canı yanmasın
guzel bı bayram havası ıcınde bıtsın gun canımsın.

Adsız dedi ki...

Hepimizin bu bayramı kutlu olsun.

tutsak dedi ki...

Dilerim bir kez daha insan kılığındaki yaratıklar can yakmazlar.
Bahar güzelliğiyle biter bugün

öykü dedi ki...

ORGUKNIT
cok sagol senınde kutlu olsun:)

öykü dedi ki...

Tutsak
bende aynı dıleklerdeyım..
huzurla guzel gecsın bahar bayramımız

Kubilay Kızıldenizli dedi ki...

Umarız herkes gerektiği gibi olgun davranır diyordum ama... Olmadı yine.
Fakat bu akılsızlar yine de bugünün çalışanların bayramı olduğu gerçeğini değiştiremezler.
Sevgiler

öykü dedi ki...

Dılerım bı gun
1 mayıs
gercek anlamı ıle
bayram tadıyla kutlanır
kımse ıncınmez
kımsenın canı yanmaz..
Umarım ınsanlarımız bı gun o kadar olgunlasır..

Bilge'lik Yolcusu dedi ki...

Coşku ve mutluluk dolu bayramlar, sevinçli kutlamalar olsun dilerim. Mutlu bayramlar Öykü'cüm.....

öykü dedi ki...

Bilgelık Yolcusu
Bende bayramını kutluyorum sevgılerımle..
:)

SMİLENA dedi ki...

ben sosyalist rejiminin hakim olduğu yerde doğup büyüdüm.17 yaşıma kadar güle oynaya şarkılar söyleyerek kutladık hep bu günü.En çok ta dondurma mevsimini açtığımız gün oluyordu.o bayram havasında annemler bol harçlık verirdi biz de hemen koşardık dondurmacıya...
burda herşeye kötü gözle bakıldığı için ve toplumda bir mutsuzluk hakim olduğu için hiç bir güzelliğin farkına varılmıyor maalesef...

öykü dedi ki...

ne kadar haklısın..
Dısarda harıka bı hava
ve bızler tedırgınlıkler yasıyrouz
aman toplu alanlara gıtmeyelım sorun cıkabılır kuskulrı
ne acı bısey aslında...

Zeugma dedi ki...

Sadece ve sadece Bahar Bayramı olarak kutlanması gerekirken hiç anlamamışımdır zaten..
Paylaşılamayan ne?
O iç sızlatan görüntüler nedir :(

öykü dedi ki...

Paylasılamayan sey yok aslında zeugma
olay tamamıyle sevgısızlık..
benım yok madem onların da olmasın fıkrı snırım
cunku neden bı ınsan durduk yerde banka camlarını asagı ındırır..
yada cıceklerı tekmeler
yada bırılerıne tas atar zarr verır can yakar can alır
??
BNunların temelınde sevgısızlık var.

Adsız dedi ki...

bahar bayramınız kutlu olsun.inşallahh sevgi dolu günler gelir.bundan sonra kardeşçe kutlanır dileğimle.

öykü dedi ki...

kamikaze senın de bayramın kutlu olsun gecmıs olsada zamanı onun..
Gelcek her gunun ıse bahar olsun dılıyorum..