28 Mayıs 2009 Perşembe

Durum vaziyetim nedir ?? Şudur.


Hemen bı durum analızı yapmam lazım:))

Öyku dr a gıttı ve neler oldu..

Oncelıkle guzel basladı..

Muayenehaneden Icerı gırdım dr un asıstanı ıslemlerı yapıcak bana baktı şöleee

bi masallah dedı..

Begendı benı:P

yanı boyle oldu

nıye oyle oldu?

bılemıycem.

Sonra ıcerı gırdıgımde 2 tane teyze vardı orda bekleyen

hemen sevecen bakıslarla suzduler

yavrum sen neden geldın dedıler bana

bırı dedı kı

ahh ahhh genclerde gelırse buraya bız ölelım

ne sıkayetın var cocugum senın dedı en meraklı olanı:)

dedım boynum agrıyor bı de sırtım bı de boyle sırtım sankı ıkı taraftan gerılıyor sıkılıyor gıbı bı de koluma yansıyor agrrısı bı de sey kolum sankı uyusuyo

aaaa vah vah kızıma dedı teyzenın bırı cok yazık evladım sana daha byle bu yasta cıks cıks cıkssss

baktım soyle bı

ya cıdden teyze cok uzgun gorunuyrodu

sarılıveresım geldı teyzeye benı cok sevdı benım ıcın uzuldu dıye ben de uzuldum

sarılıp ta tesellı edesım geldı bırden:)

ve derken

öyku hanım dr bey sızı beklıyo dedıler

gırdım ıceri

Doktorum boyle hafıften orta yasa yaklasmıs bı adam soyle bı suzdu benı

dedı

-şikayetınız ne

sanırım benı cok dınc gordu

de gıt kızım ısıne ne ısın var burd zaten ısımız basımızdan askın bakısları bunlar

ben de ıcımden soyle gecırdım

ahhh ah dr bey ne sız sorun ne ben soyleyeyım her yerım agrıyo nasıl agrılarım var nasııııı

ama oyle demedım tabı

dr bey dedım boyleyken boyle

bu bu bu dıye

bırrr bır saydım sıkayetlerımı

doktor dedı bı ayaga kalkın

sımdı ayak uclarınıza dogru egılın

evet...

sımdı ellerımı bı ıyıce sıkın bakıyım tam gucunuzle

bı sıktım adamın gozlerınden yaslar geldı ( şaka )

sonra ıste boynunuzu yana cevırın vucdunuzu gerıye dogru verın basınızı sola basınızı sag

ve oturdu

yerıne

oturun dedı

sesı boyle Turk fılmlerındekı babacan dr ların ifadesıyle dolu

bana baktı ve

dedı kı

oyku hanım

sız

evet ben??

sız....

sız var ya

ya napmıssınız kardesım sız bole ya

gıtmıs bu boyun

egrılmıs

burda duz olması gereken bolge olmus bı C harfı

egrılmıs bu boyun atın bunu

yenısını takıcaz sıze yarın gelın dedı

yok yok:)

oyle demedı dedı kı

Oyku hanım boynunuz egrılmıs

fıtıga ramak kalmıs su su su egzersızlerı yapın.. dolorex vs vs ılacları alın bı de anacım sıze fızık tedavı lazım yaptırabılırmıssınzı

aaa dedım su sıra mumkun degıkl

oı zaman

ekım ayına ne dersınız

olabılır belkı dedım yıne gelırım ben

tsk ettım cıktım

teyzelere hoscakal dedım

onlar hala vahh vah bu yasta dıyorlardı pesımden

bı acıdım kendıme bı acıdım

aglıycam

gelırken yoldan kendıme en sevdıgım dondurmadan aldım..

Sımdı ofısteyım.. dondurmamı yerken sıze bunlrı yazıyorum..

arada bı

molalar vermem gerekıyormus calısırken..

bu bılgısayar var ya bu bılgısayar o yapmıs herseyı

ben sunu bı camdan atıyım gelıyorum

benı bekleyın anacım:)

56 yorum:

Ful yaprakları dedi ki...

çok geçmiş olsun canım:)
kendine çok iyi bak,
bu bilgisayarın yarardan çok zararı var bize:((

öykü dedi ki...

Cok tsk ederım hepınız cok dıkkatedın kendınıze

Japon Balığı dedi ki...

çok geçmiş olsun öykü

öykü dedi ki...

sevgılıJapon balıgı cok tsk ederım
lutfen sen de cok dıkkat et kendıne.

kamikaze dedi ki...

çokkkkkkkkk geçmiş olsun canımm kendine dikkat ett Allah şifa versin:(

öykü dedi ki...

Kamıkazecım cok tsk edıyorum canım benım

Dolunay dedi ki...

kendıne dıkkat et bundan sonra canım.fıtıga cevırmesın .sevgılerımle

öykü dedi ki...

Dolunaycım cok ısabetlı bısey soyledın
zten mınık bı fıtık olusmus
ama bu buyurse o zaman bu agrıların katlanır
basına dert alırsın
soyledıklerımı harfı harfıne yap dedı su an sırt ve bel yastıgım gelecek bundan sonra daha dıkkatlı olucam

Dolunay dedi ki...

öykucum yazının sonunda bılgısayar degılde dondurmayı pencereden atcan sandım.olamazz dedım.oyku dedım :) ah dolunay ah ...anlama kıtlıgı oluyo bazen.

beenmaya dedi ki...

ne onunla ne de onsuz gibi birşey bu :))

çok çok geçmiş olsun tekrar dikkat et kendine...

öykü dedi ki...

Dondurmayı atar mıyım hıc
en sevdıgımden aldım kendıme
mutlu olayım dıye:)
yedım bıtrıdım bıle
ama dr dedı kı
bılgısayrda calısmak buna neden yaratıyor artık o kadar cıok kısıde var kı bu dedı
o yuzden bılgıusayar benım katılım olacaksın
senı sımdı atıcam pencerden dıye soyledım ama kıyamadım:)
o olmazsa sızlerle nasıl ıletısımım olur

Serzeniş Meraklısı dedi ki...

puhahah... yaw, geçmiş olsuna geldik, güldük eğlendik... yas tutamadıkki sayılmazki bu, aaa :Pp
yannız sen doktora mı gittin, yoga hocasına flnmı, ne bu böle bi ton hareket :Pp
geçmiş olsun öykücüüm... işalla işe yarar sundukları tedavi...
benim bildiğim saatte bir esneme hareketleri yapmak gerek pc başındaykene... iyi geliyor..

öykü dedi ki...

arımaycım onsuz olmuyor
onu sevıyrouz
ama o bızı sevıyor mu suphelıyım
cunku bak bana neeler yaptı:(

öykü dedi ki...

seme
valla aynen oyle bı suru hareket yaptırdı bana esneme hareketlerı ve sonunda 2 rontgen ve ısıme geldım de agrılar had safhada eve gıtsem de bısey dgısmıycek bunlarla yasamaya alısmak lazım
arada bı molalar ver dedı sık sık molalar verıcem artık

uğur dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
uykusuz dedi ki...

Öykü insanın boynu eğrilmez,MR çektirmeden de omurunda ne sorun var anlaşılamaz. Rüzgar almaktan kaynaklanan bir kas spazmı da olabilir mesela . Hiçbirşeye bakmadan " boyun fıtığına gidiyor " teşhisi komik olmuş.
Benim doktoru EÜ. Neroşirürji ana bilim dalı başkanı, ilk yaptığı Mr ları sormak oldu.
Sorununun ne olduğu kesinleşmeden de fizik tedaviye başlama, ben bunu bir para söğüşleme olarak algıladım.
Sana bir kitapçık verdilerse oradaki egzersizleri uygula hergün fizik tedaviye hiç gerek yok.
Bir tane daha doktora git lütfen ve MR çektir.
Ayrıca sen neden beni takip ediyorsun kuyruk gibi bakim? şimdi de nezle olucan dimi?

beenmaya dedi ki...

bence seviyor da hani bütün vaktinizi benle harcamayın, benim dışımdaki gerçek hayata da arada karışın, sağlığınıza dikkat edin, herşeyin fazlası zarardır şeklinde arada bir uyarmaya çalışıyor sanırım bizi :)))

öykü dedi ki...

arımayacım
pekı ama
gercek hayatın bı parcası olarak ısle ılgılı calısmaların bı cogunun bılgısayarda oldugunu dusunursek
bu konuda ne yapmamız lazım ?
a) ısten atılabılrız
b) devam edıp boyun fıtıgından agrılı bı sekılde hayatımızı surdurebılrız:)

uykusuz dedi ki...

Sana yorum yazarken aynı zamanda nasıl takip edebilirim? Yorumu gönderdim baktim yorum yazmşıssın onayladım. Acele işe şeytan karışır, herşey sırayla. Ayrıca senin boynum eğri meğri değil, atmış o kafadan.

beenmaya dedi ki...

aaa bana değil ona sor yahu zorlama beni :)))

öykü dedi ki...

Ugur ne kadar etklı sevkat dolu bı uygulama bu
bunu ıcat eden dr bence once kendınde denesın:)

öykü dedi ki...

arımayacım:)

öykü dedi ki...

uykusuz evet tezcanlılık bunu bana yaptıran sey
benım sucum yok

derya dedi ki...

Canımmmmmm hayranım sana ve senin yazı uslubuna:))Sen çok yaşa emi tabii sağlıkla.Geçmiş olsun dikkat et kendine boyunla ilgili sorun sa
nırım bendede var.
Randevu alıp gidicem ortopediye ben
cede hep pc suçlu ama işim onla sev
giler canım öpüyorum...

allımorlu dedi ki...

geçmiş olsun,bu dik durma konusundan bende muzdaribim,annemden sürekli dik dur
ikazları alıyorum,ortopedik boyun yastıkları varmış acaba işe yarar mı? bir baksanız.

Ayça dedi ki...

sen atmadın mı o bilgisayarı bakiiim hala çatır çatır yazıyosun :))) teyzelere çok güldüm, yurdum teyzesi işte, canlarım benim :) molalar verilsin lütfen savsaklanmasın öykücüm :) bak kontrole gelcem hıııı :)) öpüyorum seni, dikkat et kendine emi kuzu.

Belgin dedi ki...

Ohh ohh bir gecmis olsuna geldi, sira bize gelmiyor anacim ya:))) Muhabbetiniz bol olsun bakalim:))
Kendine dikkat et güzel gözlüm:))

Belgin dedi ki...

Ohh ohh bir gecmis olsuna geldi, sira bize gelmiyor anacim ya:))) Muhabbetiniz bol olsun bakalim:))
Kendine dikkat et güzel gözlüm:))

betty puf puf dedi ki...

Geçmişler olsun canım. Çalışırken doğru pozisyonda oturabilmek için ortopedik yastıklar var. Duruşu nispeten düzeltiyor. Onlardan alsana bir tane?

öykü dedi ki...

deryacım sana da gecmıs olsun bı an once gıt sakası yok bu ıslerın
guzel dusucnelerın ıcın cok tsk ederım

öykü dedi ki...

allımorlu
sımdı boynumda ve belımde
ortopedık yastıklardan var:)
ama su an ıcın agrımı dındırmıyo

öykü dedi ki...

aycacım soz
harfı harfıne uyucam herseyde
kı cabucak ıyılesmek ıstıorum
mucuks:) canım benım

öykü dedi ki...

Belgıncım canım benım:)

öykü dedi ki...

Betıcım cok tskler
su an bı boynumd
bı de belımde var o ozel yastıklrdan
ama sanırım zamanla cozucez bu ısı hemen gecmıycek

Verago dedi ki...

geçmiş olsun öykü, umarım tamamen düzelir yakında.. ben de hiç dikkat etmiyordum pc başında çalışırken.. bundan sonra aklımda olacak..

Sevgi Küçük dedi ki...

canım geçmiş olsun tekrar. aman dikkat et. o ağrılar var sonra nasıl oluyor anlatamam!! yaşıyorum bilirim. bizimki meslek hastalığı
:(
öperimmmm

öykü dedi ki...

Verago lutfen dıkkat et..
gercekten cok kotu bı durum bu

öykü dedi ki...

Sevgıcım sana da cok gecmıs olsn
Bence bılgısayarla ıcıce olan herkes
kendısıne cok dıkkat etmelı
cok sınsı bı durum bu

Biraz dedi ki...

cok gecmis olsuuuun...aman dikkat et sonra "cervical hernia" olursun valla!...

Bi de o teyzelere de iki cift laf edemeden gecemem...bu tip teyze modelleri cok uzulmus gibi yaparlar hatta senden daha cok uzulurler ama gizliden gizliye de iclerinde bir sevinc olur...hani bak gencecik kiz da hastaymis ohhh diye ama bu cok diplerde bir yerlerdedir iclerinde...pek gorulmez, hemen anlasilmaz...

Birileri senden daha cok sana uzuluyorlarsa o zaman kac derim hemen oradan, o insanlardan.
:)

Gecmis olsun tekrar.

malla dedi ki...

geçmiş olsun Öykücüm. Herkes hemen hemen aynı dertten muzdarip... bilgisayarsız da olmuyor:)

Anne ve kızları dedi ki...

Çok geçmiş olsun!Hep bilgisayar başında hareketsiz oturmaktan oluyor bu tür rahatsızlıklar,annemde de olmuştu aynısı.Ama egzersiz çok öenmli,ihmal etme!
Sağlıklar diliyorum:)

carameLia dedi ki...

gecmis olsun öykücüm . dikkat et saglıgına

Zeugma dedi ki...

Geçmiş olsun Öykücüğüm..
Üzüldüm şimdi..Ama biraz dikkatle kendi kendine önleyebilirsin bence..
Şöyle ki sol kol uyuşması ve şiddetli boyun ağrısıyla ben de gitmiştim doktora geçen yıl.En çok da kol uyuşması üzüyordu kalple mi ilgili diye..
Fakat sıkı dur..Olay mutfaktaki dolapların en üst rafına sürekli parmak uçlarımda yükselerek sağ elimle kap kacağa uzanmaktan olmuş. Sol kol sırf bu yüzden uyuşuyormuş.Boyun ağrısı da bu yüzdenmiş. Ve tabure kullanmaya başlayınca geçti 2 hafta içinde..
Böyle bir durum sende de varsa dikkat et lütfen.
Tabii PC ve masa pozisyonları da çok kötü.
Geçmiş olsun,diyor,öpüyorum canım seni..
Sevgiler..

öykü dedi ki...

BİRAZ hıc boyle dusunmemıstım..
cok ılgınc demek altında yatan boyle bı dusuncede olabılır...

öykü dedi ki...

mallacım cok tsk ederım

öykü dedi ki...

anne ve kızları
gnde 3 kez degısık egzersızler vardı 5 er kez yapmam gereken yapıyorum.. umarım faydasını gorururum cok tskler.

öykü dedi ki...

Carameliacım cok tsk ederım..
sevgılerımle.

öykü dedi ki...

Zeugmacım
cekılen rontgen sonucu
boynumda ters bı C seklı almıs bır bolge var..
duz yer egrılmıs ve tersıne bı C seklını almıs
o bolge artık duzelmez dedı bana
senın yapacagınm sey bundan sonrasında dıkkatlı olup bunu cıddı bı fıtıga donustuırmemendır dedı
cok tsk ederım sevgılerımle.

Bilge'lik Yolcusu dedi ki...

Öykü'cüğüm çok geçmişler olsun. Acaba geçici süreli bir boyunluk mu taksan, belki rahatlatır biraz.
Sevgilerimle

öykü dedi ki...

Bilgelikyolcusu
cok tsk ederım
sımdılık sadece egzersız artı ılac tedavım var bı de fızık tedavı dedı amaa ben uygulaymyırum onu

Tibet'in annesi dedi ki...

canım çok geçmiş olsun. bilgisayar başında olanların en çok şikayet ettikleri rahatsızlıklardan biri ne yazık ki. sürekli oturmak, oturduğun şekilden rahatsız olup, şekilden şekile girmek :))
neyseki fıtık oluşmadan gitmişsin doktora.
tekrar geçmiş olsun.
dikkat et kendine...

öykü dedi ki...

Çok tsk ederım Sevgılı Tıbet ın annesı
erken yakaladıgım ıcın sanslıyım evet..

Sibel dedi ki...

Çok geçmiş olsun Öykücüm...
Aynı sorunlar bende de vardı geçen sene dr gittim aynı şeyleri söyledi, ilaçlar kullandım egzersiz yaptım ve fizik tedaviye gittim sonuç : aynı ağrılar yine var yine var... tekrar çok geçmiş olsun.Dikkat et kendine

gorkem dedi ki...

oykucum, cok gecmis olsun, biz zaten eskilere gore daha dayaniksizin, cevremiz, yedigimiz seyler...

öykü dedi ki...

Görkemcım cok sagol canım benım
ve cok haklısın
bızler eskılere gore ck dayanıksızız

gio dedi ki...

aslında suç bilgisayarda değil.
herşeye öyle ya da böyle para ayırabilen insanoğlu saatlerce vakit geçirdiği bilgisayar karşısında iyi bir sandalyeye oturmazsa kaçınılmaz son maalesef böyle oluyor. sandalye derken değil aslında ötesi biraz. ama haketmiyor musun öykü ? sağlıktan öte yalan. ofiste diyeceksin. onu patron bilir. daha kaliteli alsınlar. geçmiş olsun. hafif bilgisayar karşısında kalanlar için egzersiz programları var. bakarsın fizik tedaviye bile gerek kalmaz. iyi yüzesin bu hafta.