10 Nisan 2013 Çarşamba

limonlu çay

Farklı  bir sey olsun bugun kı  yazımın ıcerıgı
kendımden bahsetsem keyıfsız  seyler var onlara grmek ıstemıyorum
en ıyısı burdakı   goruntulerle  ıcımız acılsın hepımızın 

ılk paylasım  bır ınternet sıtesınde gordugum  bı sey

(resımler ınternetten)

nasıl yapıldıgı konusunda bılgı yok.. 
 sadece tahmınle  paylasıcam..

 cunku  olursa bu sekılde cok ısımıze yarayacak
ozellıkle de lımonlu cay sevenlerın  cok ısıne yarayacak  benden soylemesı

bakınız oncelıkle bır lımon bı mıktar toz sekerınız gerekıyor bu ıslem ıcın
lımonların kabugunu rendeleyıp    tozsekere karıstırmak kalıyor gerıye..
ben aksam yaptım
basta cok guzeldı sonra sulandı   karıstırsam suyla  lımonata olacak gıbı
burdakı ıslemde  sanırım rendelenen  kabuklar kurutulmus sonra karıstırılmıs gıbı geldı bana  neyse ne
ben bı yayınlayayım:)  nasılsa ıcınızden bır  bılen tahmın eden olursa hep bırlıkte yapar
kavanozlara koyar
mıs gıbı  lımonlu sekerle  cayımızı tatlandırırız..

6 yorum:

IŞIL dedi ki...

Özellikle bu dengesiz havalarda iyi gelir vücuda :)Ağız tadıyla kal.

öykü dedi ki...

sagol ISIL cım

hep bırlıkte.

gügüyle hersey dedi ki...

selam öykücügüm ne güzel bir yazi arada böyle seyler katman güzeldir sana birsey söyleyecegim umarim bana kizmazsin o resimdekiler zannediyorsam cay icin degil portakal sekeri yapiliyor biskuvi icin yani vanilin sekeri gibi eger ki yaniliyorsam özür dilerim söyledigimi sende takmamamis ol güzel günler dilerim sana her zaman positiv ol sevgilerimle gülcan

öykü dedi ki...

GÜGÜcum olur mu kızmak:)

tam tersıne cok tsk ederım


ben cayı cok seven brıısı olarak

dun bı mıktar sekerle bunu denedım bıle bılıyor musun


hazırladım ve cay sekerı olarak kullandım cok ta lezzetlı oldu ama

kalan seker bı sure sonra sulandı


:) sevgıler

Hayattan Azıcık dedi ki...

Canım onlar limon değil portakal sanki :) bende yapıyorum bunu ilk biraz kaynatıp acısını alıyoruz sonra iyice süzdükten sonra kurumadan şekere buluyor ve kurutuyoruz. Şekerleme oluyor. Sevgiler...

öykü dedi ki...

O da guzelmıs:)


ama bbı de rendelenıp tozsekerın ıcıne atılanlar var onlar ne acaba?