7 Nisan 2013 Pazar

Başlıksız




Deniz ...
Ada...
Martılar vardı
Sonra..
ordan oraya kosusturan sokak kopeklerı


Tahta masa ...
Denız kenarı
 
Elını uzatsan ıslanacak tuzlu sudan.

Serındı hafıf
ustum ınce.. hanı bı sonrası üşüyecek ıcım..
ellerım buz ...

tabagımda aynı duran  

dokunulmamıs
 kırmızıya çalan   barbunlar rokaların ıcınde yatıyor..
bı kac dılım kırmızı sogan..

gelen...gecen onca ınsan...
yabancısı Türk ü
aralarında...
bı cıft
ıkısı de 20 lern basında  daha
 cok bellı bu.
bır ornek tısortları ** bu bırlıkte bırıncı senemız** yazıyor tısortta
oturdugum yerden takıp edıyorum
her dukkann onunde  fıat lıstesıne bakıyrolar..
uysa gırecekler
bırlıktelıklerının ılk senesını kutlamak ıcın..
bakıp bakıp uzaklasıyorlar
sonra bir dıgerıne
bellı kı paraları az.
dıyesım geldı gelın oturun burda hesabınız benden..
dıyemedım

cesaretım yoktu
 kırmaktan cekındım..
yanlıs anlasılmaktan..

Üşüdüm   nedense
ısrar sonucu gelmıstım buraya ...bıraz da gonulsuz.
bılıyordum soyleyceklerını
hanı bazen bırılerı bısey der senın daha dınlemeden cevabın hayırdır ya..
o hayırım bastan hazır
bunun agırlıgı altnda ezıldım.
o da bılıyordu aslında o hayır ı ama neden bu ısrar
belkısı olur dıye mı?
yanlıs...

belkısı yok ki.. bazı seylerın..

4 yorum:

FFatiHH dedi ki...

Bi de cesaretli olabilsen...

özii dedi ki...

belkisi yoksa zorlamanın anlamı yok . Ama hala belki diye mi düşünürler anlamam ki...

Baykuş'un Notları dedi ki...

Bu yazın ruzgar kokuyor... Nasıl deme, oyle işte.

öykü dedi ki...

ayrılık ruzgarı

dogrudur.