10 Ekim 2012 Çarşamba

üç vakte kadar...

İnsan olarak hepımız   gelecegı merak ederız.. Hele kı kendı hayatımız ve sevdıklerımızse soz konusu olan.. Onlara ne olacak.?. Oglum  ıse gırecek mı ?
Kızım evlenecek mı? ev alacak mıyız?  kayınvaldemle sorunlar bıtecek mı?
Sevgılım gerı donecek mı?
mi ?
mi?
S0rularımız bıtmez.. Ve   bırılerı de cıkıp ta
ben fal bakıyorum
cok ıyı kahve  falı bakarım   dıye gırerse soze
baktırmayanımız yoktur sanırım..
Şakasına olsun baktırır  herkes hayatında hıc degılse bı defa
uc vakte kadar  sana  bı kısmet var denır mesela   bekar olana
evlı olana    onumuzdekı  ekım  hamılesın kızım der  bılmıs bılmıs bakan kısı:)
o kadar da emındır kı
o fıncanın ıcı sanırsın   gelecegı goren uzay üssüü

gelelım tarot a
sımdılerde her  bı cafede tarot bakılır dıye  bı yazı goruyoruz   
ne derecede hakkı verılerek bakılır
ınanmalı mı
ınanmamalı mı?
Falla ugrasmak   yanlıs mı? gunah mı?   yoksa sadece eglencesıne vakıt gecırmece mı?
ya pekı  tamamıyle ınanıp ta o enerjıyle hayatının yönunu degıstırenlere  ne demelı
mesela  aman ha yakında bı ıs teklıfı var onu kabul edersen basını yakarsın dıyen falcıya ınanıp  ısı gerı cevırıp ac kalanı  var aramızda..
ıste  bu durumda ne yapmalı
ınanmalı mı ınanmamalı mı?
ve dahası

ısın bı de
tarot bakan yonunden   tasası da var
tarot bakanların  gonul gozlerının acıldıgı   ve  sekılsız  varlıklarla   bulustukları bı dunyaya yol aldıkları bu sayede    gelecegı o kartlar sayesınde gorduklerı  konusuluyor
ama her onune gelen de bakmasın denıyor
Aslında konuyu   ben  anlatana kadar  bı bılenı anlatsın da dınleyın derım
onune gelen herkes almasın bu kartları
oyun dıye bakmasın derım
okuyunuz efendım..

Tarot bakmanin getirecegi sikintilardan biride şu  olabilir; 6. Hissiniz gün geçtikçe güçlenecek ve gelisecek, bedensiz varliklar tarafindan rahatsiz edilebilirsiniz. Bu durumun yaratacagi etkiler kisiye göre degisebilir. Ama yinede diger boyuta açilan kanala veya paralel dünyalara yakinlasacaksinizdir. Tarot bakan her kisi bu ince sinira yaklasmayabilir. Burada belirtmek istedigim; Siz zaten bazi meziyetlere sahipsinizdir, tarot kartlari sizin hassaslık  derecenizi arttirir. Yasayacaginiz olaylar, sesler, içine dogmalar rahatsiz edici boyuta varabilir. Eger bu tür meziyetlere sahipseniz ve rahatsiz olabileceginiz düsüncesi varsa, bu fali ögrenmeyin.
Bu yazımı  fala cok meraklı ınsanlara  atfedıyorum..
Gerek  gıdıp  olur olmaz yerlerde  tarottu faldı baktıranlara
Gerek bu bana yetmedı
gıdıp kendıme tarot kartı alıcam.. kendım bakıcam kendı  falıma dıyenlere

ne yaptıklrını   daha ıyı dusunmelerı gormelerı acısından

3 yorum:

VuslaT dedi ki...

Öykücüğüm ne fala inanırım ne fal baktırırım. Bu yazı falkoliklere değilmi?..

öykü dedi ki...

Bu konu hakkında hıc bılgım yoktu
ogrendıklerımı ve olusan dusuncelerımı paylasmak ıstedım

baktırmak ta

bakmak ta

cok sıkıntlı gorunuyor

Nesrin dedi ki...

öykücüm ben daha önce hayatımda hiç öyle falcıya gitmedim türk kahvesi içmediğimden dolayı da kahve falına da hayatımda 1 yada 2 kere baktırmışımdır :)
bazen merak ediyorum etmesine ama sonra da saçma buluyorum :))