7 Ekim 2012 Pazar

sevgili güllük bak buna kuş diolar

Pek Sevgili Güllükk...
Ay ! Şey Günlüğüm..
Farklı bir galaksideyim  ..Sanırım kayboldum.. Ancak hazır burdayken  biraz ınceleme yapma adına kalayım dıyorum..
İşte sana incelemelerımden bir kaç şey..
...
Şu  an  bulundugum   , üzerinde yaşadıkları  bu gezegene dünya diyorlar..
 Geceleri herkes  adına yuva  dedıgı kat katlardan oluşmus beton  gözlere doluşuyor..
O gözlerde  önce çorba denılen sıvıları tuketıyor bır cogu.. Çorbalar ıcılıyor .Ekmek denen bı  malzeme koparılıp önce agızlarına göturuluyor.. Ordan da mıde  denılen yere varıyor ..Sonrasını sorma güllük 
Gördum   ama soyleyemıycem cunku  hıc güllük gülistanlık degıl sonrası..
Sabahları o adına yuva dedıklerı  yerlerden yüzleri çok asık sekılde cıkıyorlar.
Yer var mesela..Adına  yer dedıklerı bu  zemıne basıyorlar  yururken
 .. Basıp böyle  pıtı pıtı pıtı  arabalarına  metrolarına yuruyorlar
Onlarda  mı ne dıyorsun ?
 Gel de gör !
Boyle  ıcıne gırınce  hareket eden ama  daha dogrusu hareket edemeyen sıkısıp  bır yerde kalabalıklasan ,biriken  metal yıgınlarına araba dıyorlar..
O sıkısıp kaldıkları yerde   camlarını acıp bırbırlerıne  ellerı kolları ıle  bazı hareketler yapıyorlar.. Yuzlerı cok  sinirli  .: Sanırım bir nev i selamlasma şekli  bu. Ama neden orda ???
Ve  neden o derecede  asık yüzle yapılıyor?... henuz onu cözemedım..
Kuşlar var burda havada uçan  ...Bir de adına kedi dedikleri bir canlı türü  çok ta sevimli   bir sürü var onlardan  alıp getırecegım sana 
Çogu  lacivert gıyıyor bır de kahverngi  bir de  gri en cok ta siyah.Ayakları var bu  canlıların.Bi de   ayak dedıklerı yere bırleşık parmakları .  Bu parmakları ve ayakları kapatan bı sey giyiyorlar.. Degısık malzemelerden yapılmıs bu sey  yer denılen zemıne basmayı kolaylastırıyor adına ayak kabı dıyorlar. Ayagın kabı...
Yok ayagın kabı  !...
 dedıgını duyar gıbı oluyorum ama oyle gullugum burda boyle yani

Altı kahverengı sert   kabuklardan olusmus  ustnde  boyle  uzun uzun  cubuklar seklınde onun  ustnde de yesıl renklerden ,ufaksı buyuksu   bı nevı  kumasların sallandıgı    şeyler var  bazı yerlerınde
Adına    agac dıyorlar
O agaclar cok guzel gorunuyor 
Ama kesıyorlar!
Guzelı neden kesıyorlar ?
Emınım kendılerı de bılmıyor..
Bir sokaga girdim güllük !
O adına yuva dedıklerı evden cıkardıkları  artıkları  kapıların önlerıne yıgmıslar
o  artıklar da mutasyon gecırmıs. Nasıl  bir pis koku !!!
İste aynen o  pis kokunun ıcınde yasıyorlar..
Bır de   unutmadan...
arada adına yagmur dedıklerı bir sey var ki bayıldım
boyle altında yururken ıslatıyor senı
atmosferlerı azıcık soguyunca  o yagmur dedıklerı sey beyaza dönusuyor..
o beyazdan top yapıp bırbırlerıne atıyorlar bırıde bana geldı  tuttum yedim
lezzetlıydı
Ha unutmadan
Kendı turlerınden cok uretım yapıyorlar
Çok  fazla ** insan **  var ve hala uretım devam edıyor...
Bunun nasılını henuz kesfetmedım bılemıyorum ama
Bunca yogun populasyona ragmen
sorunlarını cozmek  ıcın hep bir başkasını beklıyorlar.. Sanırım bu bır baskası onları kurtaracak ama henuz gelmemıs... Gozlerı kapıda BİR BAŞKASI  gelsın dıye beklıyorlar sureklı

Oysa biz bunu  cok tarıhler once anladık çözduk
bır baskası yoktur sorunları cozen
 o baskası biziz dıye


ben tek başıma ne yapabilirim
diye düşündü yüz binler
tek başınalıklarını
sürdürdüler.
ben tek başıma ne yapabilirim
diye düşündü milyonlar
milyonlarcaydılar
ve tek başınaydılar.
bu arada
birileri
onlar adına
kararlar vermekteydi.
tek başına olduklarını sananlar
topluca ortadan
kaldırıldılar


bunu ogrendıklerınde çok gec olmaz  umuyorum.. sevımlı bır ırk
bır de  adına yemek dedıklerı seyler var
yag denılen sıvının ıcıne attıkları  adına patates dedıklerı seyler  .. dılımlıyorlar sarının tonunda cıtırımsı bısey oluyor.
yedım
begendım
getırıcem  burayada ondan gulluk
bı de cola dye bırsey var
sıyah bı su  mermerlerın ustune dokup   bırbırlerıne gosterıyorlar
gosterırken de  soyle dıyorlar
aaayyy   bak mermerı bıle deldı asit bu ayol  !
dıyorlar ama   bol bol da tuketıyorlar
dunyada en cok tuketılen seymıs

Ben   henuz  bu   psıkolojılerı anladım dıyemeyecegım o yuzden  burda biraz daha kalayım
haberlere devam ederım

sımdılık bu kadar

Öptum Güllük !

Haaa son  bi şey daha
Çok ünlü dedıklerı bir  resimleri var adı Mona Lisa
Mona Lisa ya gıdıp gıdıp bakıyorlar
yerınde duruyor mu dıye...

Herkes mona lısaya bakarken ben
mona lısa nın gozunden herkese baktım


Bak sen de gor nasıllar

10 yorum:

GÖK-TÜRK dedi ki...

Planet Xvy45+nabuu 'dan dünyadaki ajanımıza : Yıldız tarihi 43K8u/Ö/Kj90-23

Dünyayı istila etme planlarımızı askıya alıyoruz.Ne yani durduk yere başımıza bela mı alalım ? Vazgeçtik biz dünyadan.Şöyle Neptün'den bi yazlık alıcaz oooh gel keyfim gel :)))

öykü dedi ki...

Yıldız tarihi 43K8u/Ö/Kj90-23


ajan oykuticrius15252662 bıldırıyor

mesaj alınmıstır..
gorev tamamlandı
bu gezegendekı en guzel sey

kedıyı kaptım gelıyorum

dzztttttstttttttssdızzzzzzzzzzz

Profösör dedi ki...

Hayatımıza kuş bakışı bakmanın zamanı geldi sanırım. Geçmişimizi ve geleceğimizi sadece bireysel bir insan olarak bakılmamalı hayat. Toplumsal br bilinç olarak; ezelden ebede bütün varlıkları içine almalı bakış gemimiz. Bütün yaratıklar, canlılar.. Bu arada da beyaz kediyi unutmamalı. "Uzaya yolculuk var da geride kalan biz miyiz!" Dememeliyiz.

Güzel bir pazar yazısıydı. Keyifle içtim sabah çayımı...

öykü dedi ki...

gunaydın sevgılı profösör:)

guzel bı pazar gunu dılıyoruz sıze baska bı galaksıden:)

Adsız dedi ki...

"atmosferlerı azıcık soguyunca o yagmur dedıklerı sey beyaza dönusuyor..
o beyazdan top yapıp bırbırlerıne atıyorlar bırıde bana geldı tuttum yedim"
:))) bu cümle inanılmaz sevimli, gözümde canlandı resmen
" birileri
onlar adına
kararlar vermekteydi.
tek başına olduklarını sananlar
topluca ortadan
kaldırıldılar"
bu bölüm en düşündürücü kısım. Bir cümleyle ne çok şey anlatılmış...
- Mehmet -

Mahmutun güncesi dedi ki...

Güllük kelimesini görünce ''Bodrum'' dan bahsettiğinizi düşünerek balıklama yazıyı okumaya başladım.Yazınız hem konusu Bodrum olmamasından hem de içeriği açısından cızzz dedirtti.Ama yerleştirdiğiniz resim cuk diye oturmuş.

Nida ersin dedi ki...

uzay aracı ile evrende seyhat etmeye ömrümüz yetermi bilmiyorum da bilim kurgu da olsa insana haz veriyor, mavi planetten selam bilinmeyen galaxsi de yaşananlara...
iyi pazarlar:)

öykü dedi ki...

yakaladıgın ıkı cumle
orda anlatmak ıstedıklerımde en sevdıklerımdı


yakaladıgın ıcın cok sevındım mehmet

öykü dedi ki...

Mahmut


bu sene ıkı kez gıttım bodrum a cok ta severım paylasmıstım resımlerını de



ama bu yazımı da cok sevdım ozellıkle ıcınde asagıda bazı bolumler var hepımızın hayatı ıcın cok onemlı sayılabılcek seyler
o bolumlerı

öykü dedi ki...

nıdacım

ordalar
varlar
yasıyorlar


adımın oyku oldugu kadar emınım bundan



sevgılerımle