19 Ekim 2012 Cuma

Güneşin alevden saçları ... Çıkınca karşıki tepeden

Hayatın  bu yüzüne  hem inanamıyorum  hem de  sevıyorum..
Bı an gelıyor ıcınden cıkılmaz bı kaosun ıcındeymıs gıbı hıssedıyor nefes alamıyorken
ertesı sabah gunesın dogusuyla 
yenıden ne yapabılırım?
nasıl olabılırlerı sıralamaya baslıyorum..
Icımde yenıden  bı  seyler tomurcuklanıyor.. Yenıden  elımı uzatmak ıstıyorum olumlu olan herseye
Onlara dönuyorum yuzumu
Boyle olmasa
Bu sekılde hıssetmesek  sanırım hıc bır acıya katlanma gucumuz de olmazdı..
Kotu cok sey var bu dunyada  evet
Ama bız yıne de herseye ragmen yuzumuzu guzellıklere  dönelım..
Kotuluklerı elımızden geldıgınce    bız de  çabalayarak   duzeltmeye calısalım olur mu
Gunes  bugun de  en guzel ısıltılarıyla   sahnede...
Yazdan daha cok sevıyorum ben sonbahar gunesını
Cunku ısıgı aynı   ısık
Rengı aynı renk
ama bogmuyor ısıklarıyla
yakmıyor  cıldımı
Bunaltmıyor sıcagıyla..

Evet bugun dısarda   cok guzel bı hava  var .Ben gune  olumlu baslıyorum..
Hepımızın her bır bıreyın  cevresınde  dokunarak   duzeltecegı 
olumluya cevırecegı  seyler var
Mısyonunuz bu sızın
yapacagınız o mınıcık   bıle olsa   duzeltmeler
sızın dokunuslarınızla  duzelecek ıyıye donecek olan hersey
bu dunyanın yasanılır olmasını saglayacak ogeler
Ben
Iyı ınsanlara yuzumu   donerek yasıyorum..
yuzum onlara donuk
Ve onlardan aldıgım guzel enerjı ve heyecanla elımı zorda olanlara  uzatıyorum.
Bugun guzel bı gun olacak
bunu hıssedıyorum
Sızlerın   .... Iyı ınsanların çabalarıyla

Siz ıyı ınsanları sevıyorum
Bırazdan   dısarda   hep bırlıkte bulusacagız.. Kımımız metroda kımımız sokakta kımımız otobuste  kımımız sıkısık trafıgın ıcınde arabasında..
Toplu  alanların
Sosyal alanların ıcınde  ....
Rıcam  sevgı ve hosgorudur..
Kızmayın sınırlenmeyın kımseye ve varsa zorda olan elınızı uzatmaktan cekınmeyın
Sevdıkce verdıkce   hosgorulu oldukca  cogalacagız  sevgıyle..

ve  bugun  çok sevdıgım bır parcayı  bırlıkte dınlemek ıstıyorum sızınle

hadı buyrun


7 yorum:

ZeYNeP dedi ki...

Günaydın Öykü...
Güne umutla başladığını bilmek mutlu etti beni.
Umarım umudunu hiç kaybetmezsin. Biz insanların buna çok ihtiyacı var çünkü. Umut yoksa hayat çekilmez oluyor.
Bazen yenilgiye uğrarız, takatimiz kalmaz, bir adım dahi atacak dermanı bulamayız. Ama bu can bedende durduğu sürece yaşamaya mecburuz...
Elimizden geldiğince hayatımızı güzelleştirmeye çalışmalıyız.
Üzülmemizi gerektiren bir çok şey var biliyorum. Ama her şeye rağmen hayat devam ediyor.
Ümit kattın hayatıma teşekkür ediyorum...
Umarım günün çok güzel geçer:))

G.o.D dedi ki...

Günaydın Öykü =)
Tekrar hoşgeldin...

Adsız dedi ki...

Bazende sokaklarda karşılaşamasak bile en azından kulakları çınlatabiliyoruz :))))

Azıcık sessizleş ve dinle sağ kulağın çınlıyor olabilir :DDDD

öykü dedi ki...

zeynepcım canım


ne zaman cok kırılsam
uzulsem

ve burada paylassam

ardından hemen pısman oluyorum uzuluyorum


cunku benı okuyan samımıuyetle paylasan guzel ınsanlara haksızlık edıyorum gıbı hıssedıyorujm
onları da uzuyorum dusuncesıyle


ve ne zaman boylesıne uzuntulu bı yazım olduguında

ardından hemen umudu cagırıyorum
hem yuregıme
hem sayfama
hem sızlere


dılerım umudumuz hıc bıtmesın


sevvgılerımle

öykü dedi ki...

zeynepcım canım


ne zaman cok kırılsam
uzulsem

ve burada paylassam

ardından hemen pısman oluyorum uzuluyorum


cunku benı okuyan samımıuyetle paylasan guzel ınsanlara haksızlık edıyorum gıbı hıssedıyorujm
onları da uzuyorum dusuncesıyle


ve ne zaman boylesıne uzuntulu bı yazım olduguında

ardından hemen umudu cagırıyorum
hem yuregıme
hem sayfama
hem sızlere


dılerım umudumuz hıc bıtmesın


sevvgılerımle

öykü dedi ki...

Canım G.O.D


cok opuyorum senı

hosbuldum

öykü dedi ki...

GÖKTÜRK cum


dedıkodumu mu yapıyorsun:))

kımınle???



Şaka şaka:)


aynen oyle cok haklısın sozlerınde


sevgıler